Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Reddit needs to go

Akira Sendoh

Akira Sendoh

Greycel
Online time
2h 1m
Ekran-Al-nt-s.jpg

This screenshot perfectly shows why Reddit is such a toxic shithole. Some angry dude is losing his mind over a Metallica album being used, calling people incels and “pathetic little shitstains,” then saying we need to stomp out redpill/incel ideology. Meanwhile the other guy just asked a normal question like “How is Metallica involved?” and got attacked for it. It’s the same old story on Reddit, zero chill, instant hate, and mob mentality over nothing. The whole platform has turned into pure brain rot. It really needs to be destroyed.

what metallica album what is this even about

reddit is so bad it's insane, remarkable i still go there

Trucel trait : you don't use reddit

Trucel trait : you don't use reddit
Same.

It doesn't even make sense for me to visit it. If I already know it sucks, why would I join? That's exactly why I stay away

i only use reddit to laugh at the posts on the r/rape subreddit

99 percent of redditors believe in the just world fallacy and never experienced any kind of horrible thing in their lives EVER!!!!!!!!!!!!!!

So they spend all day obsessing over retarded things that don't even affect them at all

No wonder I was permanently banned from this cuck forum made for trans, soyboys, femboys, sluts and fucking gays.

I got banned from reddit recently for being rude to foids. Those stupid whores deserved it but you can't say anything bad or even disagree with a foidER on that nigger-loving website.

Total Redditroon Annihilation

Reddit is probably one of the most gynocentric social media sites ever, every time a foid posts her hand/face in a picture it gets like 5x the engagement of a man posting the same thing. Simps do not get enough hate.

I cannot fathom why there are incels on here who still regularly use Plebbit? What the hell is on there that you're so curious about?? It's just soyshitters, faggots, simps, and troons—it's utterly miserable.

We need to stomp out genetic determinism! Just remove the laws of biology broooooo!

I just ignore Reddit most days. I personally hate the karma system because whats the point of a social platform if it only lets you speak provided you agree with the popular opinion?

Reddit needed to be destroyed the better part of a decade ago

There’s a subreddit for rape? :feelshmm:
I believe he means this one perhaps

/r/ape

The actual /r/rape subreddit is just foids making up stories about how they were supposedly "raped" because a sub-5 male looked at them once.

There’s a subreddit for rape? :feelshmm:
a subreddit for the "victims" of rape but i swear a lot of posts there day shit like they miss their rapist and that it made them wet no joke

Oh if you mean the actual /r/rape subreddit, that shit just annoyed me because it's just foids making up fake stories and lying :lasereyes:
i scroll it sometimes when im bored , there are so many retarded posts there it makes me kek

It just makes me angry because they're lying and making up ridiculous stories.
true , i remember some guy i knew accidentally touched a girl's hair at my school and he got a fucking sexual offend case on him
half the cases of rape are just fake

true , i remember some guy i knew accidentally touched a girl's hair at my school and he got a fucking sexual offend case on him
half the cases of rape are just fake
There's so many cases of this bullshit where I live here. Basically, if a foid doesn't like you, she can say you sexually harassed her and you're going to jail, no proof needed :feelsUgh:

Don't even need to touch her. Just "make her feel uncomfortable" and it's over.

many posts like these

Attachments

• Screenshot 2026-06-22 193533.png
    Screenshot 2026-06-22 193533.png
    78.2 KB · Views: 31
dont u remember r/incels

you have to use reddit soy rules against them, i've gotten lots of redditors banned lmao. report this whore, she used the word 'i hate them' and then is usually enough for their AI to ban

Det duger. Hur en engelsman kan intressera sig för mitt usla land har jag dock svårt att förstå.
Jag har lärt mig svenska i flera år nu, men utan en särskild anledning för att göra det, förutom att jag tycker mycket om de tre svenska bokstaverna "Å". Ä" och "Ö". Jag tycker dom ser koola ut. :feelsautistic:

Språket är svårt att lära sig för att svenskarna vill inte pratar det med en :lasereyes: Så snart man börjar eller försöker prata på svenska som en utlänning, då byter svenskarna direkt till engelska :lasereyes:. Men språket själv är rätt lätt att lära sig om man har engelskan som modersmål.

Därför kan jag skriva och läsa det lite, men inte pratar och förstår prattad svenska.

Last edited:
Jag har lärt mig svenska i flera år nu, men utan en särskild anledning för att göra det, förutom att jag tycker mycket om de tre svenska bokstaverna "Å". Ä" och "Ö". Jag tycker dom ser koola ut. :feelsautistic:
Bra nog anledning :feelskek:.
Språket är svårt att lära sig för att svenskarna vill inte pratar det med en :lasereyes: Så snart man börjar eller försöker prata på svenska som en utlänning, då byta svenskarna direkt till engelska :lasereyes:.
Har du besökt Sverige? Finns inte så mycket att se här enligt mig, och svenskar är inget folk att skriva hem om. Det enda bra med Sverige och Norden är naturen men det verkar de flesta turisterna till Sverige inte uppskatta. Jag hade inte sörjt att du inte fått så många tillfällen att träna på att tala svenska personligen, det är en av de fulaste språken i hela världen enligt mig.
Men språket själv är rätt lätt att lära sig om man har engelskan som modersmål.
Det är tur för svenskar att svenska är jävligt likt engelska. Om vi hade svårigheter för engelska så hade vårat land varit ännu mer irrelevant än vad det är idag.
Därför kan jag skriva och läsa det lite, men inte pratar och förstår prattad svenska.
Talförmåga och hörförståelse är ändå något man kan träna på hemma, du behöver inte snacka med svenskar för att träna upp det. Har annars svårt att tro att det är så svårt att hitta någon svensk att tala svenska med, både i verkligheten och online, det borde finnas gott om möjligheter för det. Jag hade inte rekommenderat det dock för svensk kultur är lika förjävlig som den är ointressant, och att ta del av ett lands kultur är den enda vettiga anledningen att lära sig ett språk enligt mig.

Har du besökt Sverige? Finns inte så mycket att se här enligt mig, och svenskar är inget folk att skriva hem om. Det enda bra med Sverige och Norden är naturen men det verkar de flesta turisterna till Sverige inte uppskatta. Jag hade inte sörjt att du inte fått så många tillfällen att träna på att tala svenska personligen, det är en av de fulaste språken i hela världen enligt mig.

Nä, jag har än inte varit i Sverige. Om jag skulle åka till Sverige då ska jag åka till norra Sverige där det är najs och kallt, kanske i området omkring Umeå, Eller Dalarna län, som jag har hört är mycket vacker.. Jag skulle inte vilja besöka de största staderna i sverige, de verkar totalt översvammande av migranter, just som mina egna städer är där jag bor.

När det gäller svenska som ett språk, själv jag tycker det är ett trevligt språk. För mig låter det som IRL Hobbitspråk :feelsautistic:. Det är ett av de vackraste språken i hela världen tycker jag.

Som såhär :feelsautistic:.

Mycket "cozy". Vet inte dock hur man ska säga detta ord - "cozy" - på svenska

Jag har inte skrivat på svenska på lite grann. Jag hoppas du kan förstå vad jag säger :feelshaha:

Last edited:
Om jag skulle åka till Sverige då ska jag åka till norra Sverige där det är najs och kallt, kanske i området omkring Umeå
Norrland är trevligt på sommaren om du tycker om camping. Jag hade dock rekommenderat Höga kusten, det är mycket mer spännande natur där än vad det är i Norrbotten och Västerbotten. Men om du verkligen vill se den delen av Norrland så skulle jag rekommendera Luleå över Umeå och alla andra städer i det området. Norrbotten och Västerbotten är lite av en "förvärvad smak" hur man än ser det, naturen är jävligt platt där och människorna är mycket ensliga, även jämfört med andra svenskar. Haparanda kan vara kul om du vill ta en liten tur över till Finland.
Eller Dalarna län, som verkar vara mycket vacker.
Dalarna är värt att se, det är sant att det är mycket vackert där. Den delen av landet är dock bäst på vintern enligt mig, att åka längd- och slalomskidor är bland det roligaste man kan göra i Sverige. Skidorterna i Dalarna är särskilt bra för nybörjare, men om du vill se ännu mer spännande natur så är Härjedalen och Jämtland också värt att överväga. Om du även skulle vilja se lite av Norge så är de här områdena också mycket bra resemål, för de ligger precis vid gränsen till Norge.
Jag skulle inte vilja besöka de största staderna i sverige, de verkar totalt översvammande av migranter, just som mina egna städer är där jag bor.
Det är sant att det är tråkigt att det finns så mycket invandrare i Sverige nu, men så otroligt farligt är det inte. Det är på inget sätt och vis ett så stort problem att städer som Stockholm, Göteborg och Uppsala inte går att besöka. De stora städerna i Sverige är ingenting man vill bo i (detsamma gäller alla stora städer i världen, egentligen), men det är fortfarande värt att besöka dem. Jag hade personligen rekommenderat Stockholm för Stockholms skärgård är väldigt, väldigt sevärd när det gäller naturupplevelser. Resten av Uppland är också mycket fin egentligen, finns massor av trevliga ställen att besöka runtomkring Stockholm. Från Stockholm kan du även lätt ta färjor till Åland, Finland, Estland osv om det vore något du är intresserad av.
När det gäller svenska som ett språk, själv jag tycker det är ett trevligt språk. För mig låter det som IRL Hobbitspråk :feelsautistic:.

Som såhär :feelsautistic:.
Om du tycker om skånska så vore Malmö och Danmark värt att besöka. Mycket bra ställe för camping, fin natur och det finns många aktiviteter att göra där. Finns inte många andra delar av Norden där man uttalar "r" osv på det där viset, svenska är tråkigare i resten av landet. Gotland är också ett trevligt ställe för camping, riktiga gotlänningar talar också på ett roligt sätt. Om du tycker om Kikis expressbud så finns det mycket att uppskatta med Visby, men också Stockholm till viss del. Finns ingen stad i Sverige med mer vikingakänsla än Visby, om det är din grej.
Mycket "cozy". Vet inte dock hur man ska säga detta ord - "cozy" - på svenska
"Cozy" kan översättas till "mysigt".

Last edited: