Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Experiment Tópico Lusófono do incels.co / Incels.co Lusophone Thread

Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
Mainländer said:
Meua migo.

Deve ser essas patricinhas que se relacionam com negro de propósito pra se revoltar contra o pai/família. o surpreendente é se isso durar.

De qualquer forma, ele me amoga.
Eu sinceramente não sei o que tem de errado com esse cara, ele é sub5 com certeza mas nada muito chocante. Ela também não é coisa de outro mundo, average imo, só é branca. Num país de maioria branca eu não vejo também como sendo um fator que sobe o seu SMV infinitamente igual no Brasil onde gente branca é tipo divindade e todo mundo quer um pouco pra si.

Also, ela não parece ser esse tipo primitive que ficaria com um negro só por revolta. Algumas pessoas naturalmente se atraem por outras, mesmo que de uma raça que não seja considerada atraente pela maioria, é só como as coisas são.

Uglychincel

Uglychincel

outnumbered KHHV minority of sexhavers.co
★★★★★
147d 8h 42m
how the fuck are there so many brazilians on this site, or are some niggers use google translate

Dotrinfobe

Dotrinfobe

acabou
★★★★★
44d 16h 33m
Uglychincel said:
how the fuck are there so many brazilians on this site, or are some niggers use google translate
I never understood why there're so many brazilians here either :feelshehe: they're like the second most common users after burger-cels.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Uglychincel said:
Dotrinfobe said:
I never understood why there're so many brazilians here either :feelshehe: they're like the second most common users after burger-cels.
Brazil simply has a huge population, free internet (unlike China for instance) and a resonable amount of people who can speak some English (unlike Indonesia for instance).

Dotrinfobe

Dotrinfobe

acabou
★★★★★
44d 16h 33m
Mainländer said:
Brazil simply has a huge population, free internet (unlike China for instance) and a resonable amount of people who can speak some English (unlike Indonesia for instance).
ive brought up the "huge population" point before and it didnt stand.

spanish speaking latam double the population of BR. yet they're much rarer here.

only have 1 mexico-cel here, for instance. despite mexico has a large population too. BR outnumber all latino cels.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Dotrinfobe said:
ive brought up the "huge population" point before and it didnt stand.

spanish speaking latam double the population of BR. yet they're much rarer here.

only have 1 mexico-cel here, for instance. despite mexico has a large population too. BR outnumber all latino cels.
I think Brazil is more americanized than most Latin American countries.

Archron

Archron

Greycel
5d 9h 4m
Perceberam o novo cope dos normies? É ficar com piadinha "casa é que bom" e falando em tom de piada que vida de
casado é uma merda. Bom mesmo é vida de solteiro né? Eternamente na punheta e tendo que pagar putas horrendas e ainda
ser mal atendido
Outra merda que percebi é que no meio de classe média aqui no Bostil, desde escolas particulares até na vida adulta, existe uma ojeriza absurda a pessoas feias. Nas classes baixas também existe mas na classe média isso é muito mais intenso. Esse pessoal de escola particular simplesmente odeia quem é feio. Digo ódio mesmo, vontade de agredir até matar se fosse permitido. Tenho vários conhecidos com grana e uns até empresários que não pegam ninguém. Como eu odeio pessoalzinho fresco de classe média escolinha particular

Last edited:
Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Archron said:
Perceberam o novo cope dos normies? É ficar com piadinha "casa é que bom" e falando em tom de piada que vida de
casado é uma merda. Bom mesmo é vida de solteiro né? Eternamente na punheta e tendo que pagar putas horrendas e ainda
ser mal atendido
Outra merda que percebi é que no meio de classe média aqui no Bostil, desde escolas particulares até na vida adulta, existe uma ojeriza absurda a pessoas feias. Nas classes baixas também existe mas na classe média isso é muito mais intenso. Esse pessoal de escola particular simplesmente odeia quem é feio. Digo ódio mesmo, vontade de agredir até matar se fosse permitido. Tenho vários conhecidos com grana e uns até empresários que não pegam ninguém. Como eu odeio pessoalzinho fresco de classe média escolinha particular
O conhecimento de que casar é uma merda hoje em dia está se espalhando cada vez mais, mas ainda assim, ninguém vai fazer nada contra o ginocentrismo infinito da sociedade e leis.

Mas a maioria deve pensar nisso da perspectiva (mesmo que erroneamente autoclassificada) de um normie ou acima, ou seja, um cara que tem opções e pode teoricamente continuar fazendo sexo casual ou tendo relacionamentos menos sérios que um casamento por aí.

Quanto ao ódio aos feios, isso é universal. Acho que a única coisa que muda é que quanto menos patriarcal e mais feminista, mais a sociedade fica assim. No patriarcado, ser forte, honrado, trabalhador, etc, conta também, mas no feminismo, é aparência, aparência e aparência, e se você for algum bandidinho filho da puta ou algo do tipo, não só não perde pontos como os ganha pra acrescentar aos da aparência.

Archron

Archron

Greycel
5d 9h 4m
Sim, o ódio a feios é universal, mas nesse meio paty/playboy parece ser ainda mais forte. Por falar em paty, tenho um ódio descomunal daquela vadia Gabriela Prioli. Típica patricinha de condomínio que paga de esquerdóide e defensora das "minorias" , dos "oprimidos" que prega igualdade e todo aquele blá blá esquerdista mas é casada com um ultra playboy Chad DJ descendente dos Mansur que nunca trabalhou um dia sequer na vida.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Archron said:
Sim, o ódio a feios é universal, mas nesse meio paty/playboy parece ser ainda mais forte. Por falar em paty, tenho um ódio descomunal daquela vadia Gabriela Prioli. Típica patricinha de condomínio que paga de esquerdóide e defensora das "minorias" , dos "oprimidos" que prega igualdade e todo aquele blá blá esquerdista mas é casada com um ultra playboy Chad DJ descendente dos Mansur que nunca trabalhou um dia sequer na vida.
Normal. Mulheres nunca botam a boceta onde suas palavras estão. Elas repetem esses discursinhos esquerdistas SJWs simplesmente porque é a coisa socialmente aceitável a se fazer hoje em dia dentre as gerações mais novas, mas na vida íntima vão lá dar pra alguma Chad branco rico privilegiado. Ou pra algum bandido com status da vida, enfim, nunca pra um cara realmente ferrado.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Viram a multidão em Brasília? Os caminhões atropelaram as barricadas da polícia, baseadíssimo. Espero que agora mude algo, pelo menos tirem alguns desses pilantras que estão no STF.

Dotrinfobe

Dotrinfobe

acabou
★★★★★
44d 16h 33m
Mainländer said:
Viram a multidão em Brasília? Os caminhões atropelaram as barricadas da polícia, baseadíssimo. Espero que agora mude algo, pelo menos tirem alguns desses pilantras que estão no STF.
only fascism can "save" a shithole ultra-violent and toxic country like brazil but Bolsanaro is not intelligent enough to stage a coup.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Dotrinfobe said:
only fascism can "save" a shithole ultra-violent and toxic country like brazil but Bolsanaro is not intelligent enough to stage a coup.
I think there won't be salvation, but if things can be at least slightly amealiorated through putting some communists in jail or at the very least kicking them out of the positions of power they're holding, that'd be positive.

P

PrestonYnot-

Veteran
★★
23d 50m
I wish I lived in brazil tbh. Life would be more exciting.

Dotrinfobe

Dotrinfobe

acabou
★★★★★
44d 16h 33m
Mainländer said:
I think there won't be salvation, but if things can be at least slightly amealiorated through putting some communists in jail or at the very least kicking them out of the positions of power they're holding, that'd be positive.
im not optimistic about that. communism ultimately gain power by promising free stuffs to the pobres. and brazil has too much poor people.

i dont see brazil has the condition of a military junta government any time soon. the democracy is too strong for that to happen. and the moment brazil goes autocracy, is the moment the west put sanctions on brazil, and the economy would go to shit, and the autocracy govenment would be toppled.

theres really no solution to this. brazil will only progress due to external factors, mostly in terms of tech development from the rest of the world. it invents pratically nothing on its own. it will forever be a laggard compared to the west.
PrestonYnot- said:
I wish I lived in brazil tbh. Life would be more exciting.
wishful thinking. high chance of getting brutal death there. not much excitement when you get dismembers to pieces while alive. all those gore sites are full of videos from brazil

Blackpincel

Blackpincel

Veteran
★★★
37d 5h 37m
Tenshi @Tenshi Bom tê-lo de volta, irmãocel.

Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
Mainländer said:
things will just stay as they are, not good but not bad enough so the sheep can stay somewhat satisfied

I don't think we will go full commie at this point, we'll probably elect another puppet from the centrão and keep being a mediocre nation, no exceptional growth neither extreme inflation like in the 80s.

But the social engineering will continue and we will end up as a degenerate, feminist and fag-friendly nation, like a poor version of the west.
Blackpincel said:
Tenshi @Tenshi Bom tê-lo de volta, irmãocel.
Obrigado irmãocel :feelsYall::feelsmage:

Archron

Archron

Greycel
5d 9h 4m
Uma coisa que não entendo é essa frescura toda por causa de vacina. Tomei a minha e fiquei de boa. Tudo teoria da conspiração de retardado isso. Porra, quando vc é criança não toma uma porrada de vacina? Frescura do caralho, mais uma bobagem que importaram de americorno

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Archron said:
Uma coisa que não entendo é essa frescura toda por causa de vacina. Tomei a minha e fiquei de boa. Tudo teoria da conspiração de retardado isso. Porra, quando vc é criança não toma uma porrada de vacina? Frescura do caralho, mais uma bobagem que importaram de americorno
A diferença é que essa vacina não foi testada ao longo de ~10 anos direitinho como as outras são. Do nada veio essa doença aí e em menos de um ano já tinha a vacina. Também nunca teve uma vacina empurrada mundialmente com tanta força assim. Tudo isso pra uma doença com uma mortalidade de ~0.01% se isso?

Você confia? Eu não. Sobretudo considerando as coisas que estão escritas no livro de Apocalipse.

Frescura é tomar uma vacina não-testada que você nem sabe o que tem dentro pra uma doença fraca dessas, e retardo é confiar no governo e nesses laboratórios que pertencem às mesmas pessoas que dizem abertamente que querem diminuir a população mundial (Bill Gates, Rockefeller e cia). Teoria da consipiração? Mano, os caras falam abertamente essa merda.

Mas infelizmente muita gente está sendo obrigada a tomar para não perder emprego, etc.

trying to ascend

trying to ascend

Youngcel KHHV
★★★★★
193d 7h 58m
Archron said:
O problema é que essa foi feita as pressas, aí as pessoas ficam com receio, principalmente por causa dos efeitos colaterais a longo prazo

Archron

Archron

Greycel
5d 9h 4m
Ah cara a tecnologia evoluiu e justamente por ser uma doença fraca qual o problema de tomar vacina? Eu tomei e não aconteceu nada
Mainländer said:
A diferença é que essa vacina não foi testada ao longo de ~10 anos direitinho como as outras são. Do nada veio essa doença aí e em menos de um ano já tinha a vacina. Também nunca teve uma vacina empurrada mundialmente com tanta força assim. Tudo isso pra uma doença com uma mortalidade de ~0.01% se isso?

Você confia? Eu não. Sobretudo considerando as coisas que estão escritas no livro de Apocalipse.

Frescura é tomar uma vacina não-testada que você nem sabe o que tem dentro pra uma doença fraca dessas, e retardo é confiar no governo e nesses laboratórios que pertencem às mesmas pessoas que dizem abertamente que querem diminuir a população mundial (Bill Gates, Rockefeller e cia). Teoria da consipiração? Mano, os caras falam abertamente essa merda.

Mas infelizmente muita gente está sendo obrigada a tomar para não perder emprego, etc.
Essa de Bill Gates é pura teoria da conspiração, porque exatamente ele quer diminuir a população mundial? CadÊ as provas disso? O pessoal da direita fala muita merda também e delira tanto quanto a esquerda. Não acredite em tudo que você lê por ai

Last edited:
trying to ascend

trying to ascend

Youngcel KHHV
★★★★★
193d 7h 58m
Mainländer said:

Nem precisam da covid para acabar com a população mundial, já normalizaram o aborto, métodos contraceptivos e a esterilização (tanto masculina quanto feminina), destruíram a instituição do casamento, criaram intriga e segregação entre homens e mulheres e por aí vai.

Fora a pressão internacional para aceitar refugiados, que tem justamente o propósito de suprir a tal falta de mão de obra que eles mesmos causaram

Last edited:
PotatoTomato

PotatoTomato

Overlord
★★★★★
118d 1h 23m
Mainländer said:

Vacinas Novavax e Valneva são mais "normais" (subunidade protaica e vírus inativado). Não sei quanto ao Brasil, mas vão chegar aqui a Portugal daqui a pouco tempo (se não me engano) - agora que a população já está quase toda vacinada (lol).
De momento só temos pfizer, moderna, j&j e astrazeneca. Destas não tomo nenhuma. Tecnologias recentes. Provavelmente nada de mal vai acontecer ao tomá-las, mas há sempre a possibilidade de as coisas darem errado daqui a uma década - e se tal acontecer, governos e empresas não se responsabilizam.

Já agora, é engraçado ver o lixo dos governos e entidades médicas chateados por as pessoas terem receio em relação à vacina. Se calhar tal não acontecia se dessem opções à população. Em Portugal temos acesso a 4 vacinas, mas de apenas 2 tipos diferentes (os novos dos quais as pessoas desconfiam). Idealmente, deviam ser 4 vacinas de 4 tipos diferentes. Mas como vacinas "normais" são mais caras preferiram vacinar a grande maioria da população com a nova treta mRNA e vetor de adenovírus. O que importa é $$$ no momento, estão-se bem cagando para potenciais consequências futuras

OscarAllius

OscarAllius

progrockcel
★★★
2d 20h 9m
Mainländer said:
o coronavirus, ou Sars-Cov-2, já era estudado faz anos, então era só juntar esses estudos com umas tecnologia nova que tavam desenvolvendo, daí dar uma rushada no período de testes (meu único receio em relação à vacina), e já estaria pronto

also, eu acredito fortemente que essa merda foi vazada de algum laboratório, já que tem laboratórios de microbiologia lá na região de Wuhan, onde começou essa putaria de pandemia

Last edited:
Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
OscarAllius said:
also, eu acredito fortemente que essa merda foi vazada de algum laboratório, já que tem laboratórios de microbiologia lá na região de Wuhan, onde começou essa putaria de pandemia
considerando o nível de controle de qualidade obscuro da China é totalmente possível, pra não dizer bem provável.

Mas não acho que queiram acabar com a população, o governo e os donos do mundo precisam de muito gado pra sustentar seu estilo de vida e seus planos maléficos

OscarAllius

OscarAllius

progrockcel
★★★
2d 20h 9m
Tenshi said:
Mas não acho que queiram acabar com a população
claro que não, eles não querem acabar com a população, eles só querem emburrecer o povo, pra que o gado seja manipulado mais facilmente

os líderes precisam de mão de obra pra controlar, mas não podem ter mentes pensantes agindo contra eles

Midget From Brazil

Midget From Brazil

All I have are negative thoughts
★★
1d 10h 40m
olá amigos
OscarAllius said:
claro que não, eles não querem acabar com a população, eles só querem emburrecer o povo, pra que o gado seja manipulado mais facilmente

os líderes precisam de mão de obra pra controlar, mas não podem ter mentes pensantes agindo contra eles
based

0Energy0Happyness

0Energy0Happyness

Depressive and Deathnic
★★★
36d 17h 19m
Eu sinto como se 50% desse forum é do brasil, país fudido da porra vsf

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
0Energy0Happyness said:
Eu sinto como se 50% desse forum é do brasil, país fudido da porra vsf
Tudo nosso.

Orca

Orca

Veteran
★★★
35d 7h 2m

Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
Mainländer said:
E o pessoal tradcuck achando que vai arrumar a virgenzinha cristã de 25 anos.
pelo andar da carruagem vai ter sorte se arrumar qualquer mulher nessa idade que não seja obesa
0Energy0Happyness said:
Cara eu fiquei impressionado com os anglos realmente acharem que garotas de menor são santas, aqui no Brasil é um consenso que menina de 14 a maioria são tão puta quanto baranga de 34
A veemencia com que eles enxergam isso, quase um sacrilégio fazer sexo com uma menor de 18

Eu acho que lá não é nem concebível aquela cena clássica do cara de 25 anos parado em porta de escola procurando suas "vítimas" :feelskek:

Last edited:
OwlGod

OwlGod

Magna Est Veritas Et Prævalebit
★★★★★
111d 20h 33m
Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
0Energy0Happyness said:
Cara eu fiquei impressionado com os anglos realmente acharem que garotas de menor são santas, aqui no Brasil é um consenso que menina de 14 a maioria são tão puta quanto baranga de 34
Os Estados Unidos são um país de cuckolds turboginocêntricos. Eles sabem que toda mulher roda na mão de inúmeros Chads a partir dos mid 10s no máximo, mas ainda assim forçam essa merda agecuck e "college life" antes de casar e enchem a boca pra se gabar da esposa rodada depois.

Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
Oi, na minha casa tu senta na pica
E tu dá uma rebolada
Pra poder me conquistar
Depois dá uma mamada

Tu senta com força em cima do caralho
Representa dia e noite
Te como em pé, te como deitada
Tu é menina de catorze

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
Tenshi said:
Oi, na minha casa tu senta na pica
E tu dá uma rebolada
Pra poder me conquistar
Depois dá uma mamada

Tu senta com força em cima do caralho
Representa dia e noite
Te como em pé, te como deitada
Tu é menina de catorze
As feministas não problematizaram? Quantos anos esse MC tinha quando escreveu isso?

240iq

240iq

Recruit
★★★★
5d 5h 48m
Mainländer said:
As feministas não problematizaram? Quantos anos esse MC tinha quando escreveu isso?
as feministas já cansaram de problematizar funk, é causa perdida.

Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
240iq said:
Lembro desse funk aqui:

View: https://www.youtube.com/watch?v=bcNsuZek2uA

Perdi duro pra letra na época.

O cara é incel em termos de aparência, e a letra dá a entender que ele está descrevendo sexo com prostitutas.

Se fosse um Chad não teriam problematizado tanto.

A paródia feminista teve 18 milhões de visualizações, surreal.

240iq

240iq

Recruit
★★★★
5d 5h 48m
Mainländer said:
Lembro desse funk aqui:

View: https://www.youtube.com/watch?v=bcNsuZek2uA

Perdi duro pra letra na época.

O cara é incel em termos de aparência, e a letra dá a entender que ele está descrevendo sexo com prostitutas.

Se fosse um Chad não teriam problematizado tanto.

A paródia feminista teve 18 milhões de visualizações, surreal.
aquelas paródiazinhas de funk que é só virtue signalling? putz. mulher pobre ama funk, mulher rica tem vida boa demais pra saber o que fazer com ela (fora transar com chad claro) :feelsseriously:

Tenshi

Tenshi

もういいよ
★★★★★
77d 2h 19m
240iq said:
não dá pra negar que os caras são based pra caralho, eles cagam pra isso totalmente

240iq

240iq

Recruit
★★★★
5d 5h 48m
Tenshi said:
não dá pra negar que os caras são based pra caralho, eles cagam pra isso totalmente
realmente. mas eles também conhecem a audiência deles, o harém de mulheres de plástico que aqueles caras tem acham bonito as letras, só as mulheres de classe alta que veem problema.

SlutLiberationFront

SlutLiberationFront

A decent end for sluts is a beautiful mass grave
★★★★★
28d 22h 28m
Orca said:
Brazil: 11 year olds going around giving their pussies to 28 year old niggers. I myself know one that had it at 11 several times with her older boyfriend.
In Ireland and Scotland it is the same thing, even 10 year old girls are known as whores for having multiple dudes inside them. Holy fuck this is too fucking brutal. I saw one on social media, 12 years old and bragging about going out with 27-year-old Chad and bragging about his huge 22cm super thich cock that she did everything with. This is what we have missed in our prime teen years.
I can't even fathom the amount of hatred burning and festering inside me right now, and dare people say that they are "children" and innocent. I remember another whore, who was 14 that used to watch porn all day and night, especially Sasha Grey to learn everything she could to apply and practice with her boyfriend.
I remember people in another forum, it was a gaming forum, talking about friends they knew that had lost their virginity at even 8 YEARS OLD. YES 8 YEARS OLD and 9 as well (who did it were practically all girls, extreme minority were boys).
Yes, for sure everyone under 18, the called "underage" are all innocent and don't know what they are doing. THEY KNOW FULL WELL WHAT THEY ARE DOING AND CONSENTING TO IT, NOT ONLY CONSENTING BUT THEY ARE SEEKING IT.
Brazilians, look for the documentary called "Meninas", in it, there is a mini foid who was snicking out of her home late at night in the favela to go to funk shit and give her pussy to dealers and random guys, she said she loved the sound of gunfire and often would DANCE at home to the sound of the gunfire amidst the huge gunfights between enemy groups/police, and got wet from the thoughts and sight of these guys holding huge powerful automatic weapons. Guess her age? 11. At that age she was doing that shit, sex, probably IN PUBLIC standing up in the middle of everyone like I have heard of fucking degenerate rats that frequent these fucking places, and probably with multiple dudes at the same time or at the same night in some obscure room or corner of some street/house, obviously without condom because what kind of fucking cartel criminal would care about condom.
She ended up pregnant at 12 from a cartel member, he wanted to leave because he was going to be a father and got death threats from the cartel for wanting to leave, the girl herself had to go to the owner of the area to beg for him to let him leave that life. He let him leave after that, and guess what, he was later killed in a gunfight.
Doubt my words? Here is the documentary, that is how outrageously SLUTTY latinas in general are, not just in Brazil they do it that early, but as I said even in white counties such as Ireland or Scolant, also Czech Republic is known for it, Spain, Portugal, Germany and such, and of course, practically all of latin america, especially central america.
Anyway, documentary that I talked about the horrendous mini whore foid and some other young foids who were mothers way too soon:
View: https://www.youtube.com/watch?v=bXbToN1lLPY&ab_channel=Andr%C3%A9Morelli

The whore that got pregnant at 11-years-old has a youtube channel, here it is:
View: https://www.youtube.com/watch?v=JKVvMIsRSRo&ab_channel=EvelynCarioca

But muh childrenz below 18 are all innocent angels that know no better. They are angels and can't be perverts, they are being manipulated by older creepy men!!!!

:bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill:
:bluepill::bluepill::soy::foidSoy::soy::foidSoy::soy::bluepill::bluepill:
:bluepill::foidSoy::bluepill::soy::foidSoy::soy::bluepill::foidSoy::bluepill:
:bluepill::soy::foidSoy::bluepill::soy::bluepill::foidSoy::soy::bluepill:
:bluepill::foidSoy::soy::foidSoy::no::foidSoy::soy::foidSoy::bluepill:
:bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill:

:foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy:

I will make an ID thread dedicated to this someday.
Worth mentioning you Mainländer @Mainländer for being such a big influence in the incel scene in Brazil, everyone knows you and likes you in some way, agreeing or disagreeing with you in a way or another.

Last edited:
Mainländer

Mainländer

Songwritercel
★★★★★
139d 17h 12m
SlutLiberationFront said:
Brazil: 11 year olds going around giving their pussies to 28 year old niggers. I myself know one that had it at 11 several times with her older boyfriend.
In the favelas it's super common indeed. Truth is, men who can get away with it, like drug dealer bosses, do it. Most men feel attracted to foids in their early 10s, no matter how loud cucks scream they don't feel anything at all for those.

In Ireland and Scotland it is the same thing, even 10 year old girls are known as whores for having multiple dudes inside them. Holy fuck this is too fucking brutal. I saw one on social media, 12 years old and bragging about going out with 27-year-old Chad and bragging about his huge 22cm super thich cock that she did everything with. This is what we have missed in our prime teen years.
I remember seeing pics of middle schoolers from Ireland, they ALL looked and dressed like prostitutes, giga slutty. The anglo countries seem to be the worst of all, even more than Brazil. In Brazil such shit is limited to the favelas, outside of it, it's slightly less precocious.

I remember people in another forum, it was a gaming forum, talking about friends they knew that had lost their virginity at even 8 YEARS OLD. YES 8 YEARS OLD and 9 as well (who did it were practically all girls, extreme minority were boys).
Brutal harem societies pill.

es, for sure everyone under 18, the called "underage" are all innocent and don't know what they are doing. THEY KNOW FULL WELL WHAT THEY ARE DOING AND CONSENTING TO IT, NOT ONLY CONSENTING BUT THEY ARE SEEKING IT.
"Muh inherent power unbalance" :foidSoy::bluepill::soy:

"You have a retarded childish brain for liking teens as an adult, but at the same time, paradoxically, you can't date them because you're waaaay more intelligent and mature than them" :foidSoy::bluepill::soy:

Brazilians, look for the documentary called "Meninas", in it, there is a mini foid who was snicking out of her home late at night in the favela to go to funk shit and give her pussy to dealers and random guys, she said she loved the sound of gunfire and often would DANCE at home to the sound of the gunfire amidst the huge gunfights between enemy groups/police, and got wet from the thoughts and sight of these guys holding huge powerful automatic weapons. Guess her age? 11.
This is what makes me mad the most. Foids typically get wet for psychopathic torturer killers since tender age, proceeding to reward their terribly evil behavior with love and sex shamelessly and without any consequences, WHILE I AM CONSIDERED A MONSTER WHO DESERVES TO HAVE HIS LIFE RUINED SIMPLY BECAUSE I WANT A CUTE YOUNG GIRL WHO HASN'T TAKEN 10 COCKS IN EACH HOLE TO DATE AND LOVE!

What the fuck man. What the actual fuck. Gynocentrism is more powerful than all atomic bombs on the planet being detonated at the same time.

At that age she was doing that shit, sex, probably IN PUBLIC standing up in the middle of everyone like I have heard of fucking degenerate rats that frequent these fucking places, and probably with multiple dudes at the same time or at the same night in some obscure room or corner of some street/house, obviously without condom because what kind of fucking cartel criminal would care about condom.
I remember that "trem bala marreta" shit when 30 guys gangbanged a young whore like that, only the few men over 18 there ended up being taken as Judas, all the others escaped without any consequences.

All laws about it are extremely gynocentric, unjust, nonsensical and odious.

She ended up pregnant at 12 from a cartel member, he wanted to leave because he was going to be a father and got death threats from the cartel for wanting to leave, the girl herself had to go to the owner of the area to beg for him to let him leave that life. He let him leave after that, and guess what, he was later killed in a gunfight.
Doubt my words? Here is the documentary, that is how outrageously SLUTTY latinas in general are, not just in Brazil they do it that early, but as I said even in white counties such as Ireland or Scolant, also Czech Republic is known for it, Spain, Portugal, Germany and such, and of course, practically all of latin america, especially central america.
Anyway, documentary that I talked about the horrendous mini whore foid and some other young foids who were mothers way too soon:
View: https://www.youtube.com/watch?v=bXbToN1lLPY&ab_channel=Andr%C3%A9Morelli

The whore that got pregnant at 11-years-old has a youtube channel, here it is:
View: https://www.youtube.com/watch?v=JKVvMIsRSRo&ab_channel=EvelynCarioca

But muh childrenz below 18 are all innocent angels that know no better. They are angels and can't be perverts, they are being manipulated by older creepy men!!!!

:bluepill::foidSoy::soy::foidSoy::no::foidSoy::soy::foidSoy::bluepill:

:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:
:foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::bluepill::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy::bluepill::foidSoy::foidSoy:

I will make an ID thread dedicated to this someday.
Super high effort and extremely BRUTAL post, high effort. Congratulations. It gave even me a reality check shake.

Worth mentioning you @ /data/avatars/s/6/6348.jpg?1627521276 @Mainländer for being such a big influence in the incel scene in Brazil, everyone knows you and likes you in some way, agreeing or disagreeing with you in a way or another.
I'm glad people are influenced by me that much. Hope it's mostly positive. Thanks for the lifefuel bro. But are you Brazilian or from the British Isles?

SlutLiberationFront

SlutLiberationFront

A decent end for sluts is a beautiful mass grave
★★★★★
28d 22h 28m
Mainländer said:
In the favelas it's super common indeed. Truth is, men who can get away with it, like drug dealer bosses, do it. Most men feel attracted to foids in their early 10s, no matter how loud cucks scream they don't feel anything at all for those.

They say they hate pedophiles and rapists, and kill them, but all of them date girls down to 10 years of age or freely rape girls as young as them?!?!? What double standards are those? What are these rules? They do it. Everyone knows, they show it off with their "novinha" (basically child) shit, but they kill pedos when they are pedos themselves? In Mexico entire cartel convoys with 20 cars would stop by schools (most notably the CTC - Caballeros Templarios Cártel) and kidnap every girl, even 9 year olds to use as sex slaves and then dump them completely dismembered somwhere when they got tired of them. Yes, Brazil is bad with crime, but compared to Mexico it is basically Switzerland. In Brazil it is some dudes with football team shirts and flip flops with automatic rifles, in Mexico they use fucking missles, anti aircraft and anti tank missles/machine guns, full military convoys with tanks and uniforms, RPGs, all kinds of shit, they are parallel armies, not some teenagers thinking they are the shit because they are holding a rifle or a pistol.

Check my post in this thread, I wanted to post the same thing criticizing cuck Biden for labeling us terrorists while Cartels are inside USA and at their doorstep 24/7 killing more people in their wars than in the middle-east, but decided to post everything in this thread instead, as I had a saved draft, take a look, it makes Brazil look like child's play and that is not even 1% of their true fire/man power, these are just very, very small parts of armed wings of sub groups of entire cartels which are MUCH bigger.

Mainländer said:
I remember seeing pics of middle schoolers from Ireland, they ALL looked and dressed like prostitutes, giga slutty. The anglo countries seem to be the worst of all, even more than Brazil. In Brazil such shit is limited to the favelas, outside of it, it's slightly less precocious.

Never seen such pictures nor have looked for them but I know for myself for all I have heard that they are full blown whores by age 10-11 going out with MULTIPLE dudes in the same day/week known by everyone and the dudes are MUCH older than them, most times much more than double their ages.

Mainländer said:
Brutal harem societies pill.

Yes, that was indeed extremely painful to read and ragefuel of levels I didn't think was possible. If anything, just read this article:

In there, you will find a 9-year-old boy who got an 8-year-old foid pregnang and other shit like that. I am more than 550% sure this happens all the fucking time in the world but it does not get any coverage and completely covered up/not talked about.

Mainländer said:
"Muh inherent power unbalance" :foidSoy::bluepill::soy:

"You have a retarded childish brain for liking teens as an adult, but at the same time, paradoxically, you can't date them because you're waaaay more intelligent and mature than them" :foidSoy::bluepill::soy:

Prime JBs can't consent to pleasure to surely a 4-year-old can consent to have life-changing, irreversible procedures made on them such as "sex change" and hormone therapy. Society has to decide, they are either able to consent to something, or they are simply not. Why not being able to consent to pleasure but compeltely able and ENCOURAGED to undergo permanent changes and things that will potentially lead them to suicide in the future and a life of bullying?:

Mainländer said:
This is what makes me mad the most. Foids typically get wet for psychopathic torturer killers since tender age, proceeding to reward their terribly evil behavior with love and sex shamelessly and without any consequences, WHILE I AM CONSIDERED A MONSTER WHO DESERVES TO HAVE HIS LIFE RUINED SIMPLY BECAUSE I WANT A CUTE YOUNG GIRL WHO HASN'T TAKEN 10 COCKS IN EACH HOLE TO DATE AND LOVE!

What the fuck man. What the actual fuck. Gynocentrism is more powerful than all atomic bombs on the planet being detonated at the same time.

That is what triggers me the most. Just also look at any other country with cartel/mafia/drug gang activities. You will see the exactly same thing. In Mexico many cartel higher ups date super models. Yes, super models, not that slut "instagram famous hot girl", I'm talking about actual super rich super models that are super famous and drop dead gorgeous, or just ultra giga mega stacies that are not models but live somewhat "normal" lives and feel attracted to these absolute vile animals. Not hard to imagine how they end up. I can even link you a reddit thread talking about the death of some of these women and the extremely gruesome circumstances of their deaths and state of bodies when they are found for dating this type of people, but no, we inkwells are very dangerous and creepy, but serial killers that torture people to death in satanic ways such as live dismembering or live heart extraction must have amazing personalities, as so they say we lack (good personality).
They are found in tens of pieces, missing limbs, completely tortured, eyes gouged out and shit. Yes, Go date these awesome gentleman with amazing personality and let people that actually want to have a normal life and receive affection rotting in loneliness, rejection and emotional humiliatoin, apart from even developing disorders and insanity from loneliness and lack of affection and care.

I also remember a subreddit called Hybristophilia (don't visit because it will make you punch your walls down from hatred). There, foids will gather to talk about how amazing their crush on serial killers, violent criminals is. I remember one talking about the intense thrill of dating a drug dealer and how amazingly savage the sex was. That made me boil with hatred to no end.
PERSONALITY IS A FUCKING MEME. They drool over the lowest scum of society yet they tell us we don't have personality or are not good people to "deserve" to be with anyone.

Mainländer said:
I remember that "trem bala marreta" shit when 30 guys gangbanged a young whore like that, only the few men over 18 there ended up being taken as Judas, all the others escaped without any consequences.

All laws about it are extremely gynocentric, unjust, nonsensical and odious.

I know that fucking slut. She is ANYTHING BUT INNOCENT. And as things point out, IT WAS CONSENSUAL SEX. Just see her past, she has social media posts talking about going to baile funks to give her pussy to everyone available, doesn't matter if they were 50 guys, she would take them all, she was extremely, unbelievably slutty, and guess what, she loved these criminalsl. She said she would give it all to the entire "boca" (aka dens [crack/heroin/weed/whatever dens]. In an specific post, she says she is going to Mandela to give herself to THUGS. That's what she liked. Also, there are many pictures of her holding high caliber weapons from these lovely, amazing gentleman with captivating personalities.

Wanna see it? Just Google "Beatriz Pereira hoje", and you will see how slut she was, her extreme slut online posts about sex and how much of a fucking worthless slut she was. Also, you will find her pictures with guns, and then, she was victimizing herself and having SYMPATHY FROM THE PUBLIC, IT'S JUST FUCKING UNBLIEVABLE.
I honestly think it is very sad that she turned out like that, because she was obviously a very beautiful girl in my eyes, I just can't deny it. Her face, body, everything physical in her was just extremely on point and highly attractive to most men on this planet and she was at her absolute prime on these pictures.

A thing about this subject can be interesting for you, and it is in Portuguese, it will definitely change your view on that, the website points to it being rape, but in my view it is extrmeley clear it was all consensual. Here it goes:

Mainländer said:
Super high effort and extremely BRUTAL post, high effort. Congratulations. It gave even me a reality check shake.

Thank you, my friend. I always try to make very big efforts in all of my threads and I got called autistic here for that because I actually try to put content and a lot of effort in all of my threads. Lately I've been more in the sewers since June because all the shit in ID was very depressing and driving me suicidal. My threads in the past where known for being extremely raw, brutally honest and almost every single one of them got screenshotted by IT cucks and other websites because of their brutally honest nature. I got off the website for more than a month and came back a few days ago and straight back to the sewers where things are a little bit better, fun, and less depressing, but I still post/comment on ID often, and in the near future, I will be preparing one more raw, brutally honest thread, might get some controversy, but I must do it. It has to do with escortcelling and what it will bring to you.

My posts, the most serious ones, are hard to read for most people because they are very raw, and very, very long reads, and most people don't really care to read that much.
Funny to think that it seemed I became IT's favorite user to screenshot posts from in a record short amount of time and almost every post I made ended up there, even my very first posts on the website, and one of them made IT very upset because the faggot that posted it made it all very misleading and even IT members themselves did not like it and called faggot_kitt14 (who posted it) out on his bullshit about the post which was really fucking depressing post. The top comment called the bullshit misleading nature of the post out got as much as 6x the amount of upvotes as the thread itself, just so you can see how blatant misleading it all was and how unhappy even ITcel themselves were with that post.

Mainländer said:
I'm glad people are influenced by me that much. Hope it's mostly positive. Thanks for the lifefuel bro. But are you Brazilian or from the British Isles?

Everyone knows you, even people who are not even incels or know anything about these forums and the anti-forums to these forums. I've seen several people across the internet saying they like your music even if they are not incels because they are honest and very good quality.
If I had the experience, I would be a musicalcel as well, but I don't have the tools or patience to learn everything, but I do have extremely unique and original ideas for some very, very based anti foid hyper extreme metal.

Stay well.

Last edited:
PotatoTomato

PotatoTomato

Overlord
★★★★★
118d 1h 23m
0Energy0Happyness said:
Mainländer said:
Os Estados Unidos são um país de cuckolds turboginocêntricos. Eles sabem que toda mulher roda na mão de inúmeros Chads a partir dos mid 10s no máximo, mas ainda assim forçam essa merda agecuck e "college life" antes de casar e enchem a boca pra se gabar da esposa rodada depois.
O problema é que não é só nesses países
Como vivemos na nova ordem mundial globohomo, cultura dos EUA = cultura mundial; espalha-se pelo mundo fora
Se não me engano a idade de consentimento é 14 aqui, mas se disseres que achas uma rapariga de 14 anos atraente és crucificado socialmente por agecucks e roasties. Qualquer rapariga com menos de 18 anos = criança inocente

shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8