DutchCel01
Veteran
★★★★★
Ik geef mezelf een 4, is denk ik onder LTN of net LTN? verder heb ik zoveel mentale problemen en autisme dat de gemiddelde vrouw die mij zou leren kennen me echt wel als een 3 zou zien. Ik denk dat vele het hier over lengte hebben omdat de meeste echt heel klein zijn hier 1,75 is nog average zeker als je over de wereld kijkt, alleen in nl is dat klein, goed dat je er zelf niet mee zit though. Fillers zijn rotzooi man ik zou zelf wel een kincorrectie willen om hem verder naar voren te brengen maar denk niet dat dat genoeg is om mij een relatie te brengen, mijn kaaklijn is niet mega recessed maar gewoon weinig vorm en shape helaas ook als ik lean ben. En zoals je zegt wat heeft het voor nut? Gemiddelde relatie is gewoon een betabux en dat wil ik niet ik wil echte liefde en attraction, geen neppe onzinAls je High LTN / Low MTN bent, was dat genoeg zo'n 80 jaar geleden. Maar inmiddels niet meer door de sociale media, en vrouwelijke hypergamie. Nu moet je echt High HTN zijn om een goede relatie te hebben en Vrouwen aan te trekken, ook hier in Nederland.
Mij maakt de length opzich niet uit, maar gezicht wel. Ik weet niet waarom gasten hier op dit forum zoveel over length praten, Ik ben zelf 1.75 zoals ik al eerder heb gezegd, en ben langer dan de meeste vrouwen zelfs hier in Nederland. Waar ik wel mee zit is gezicht. Ik denk dat fillers voor mijn kaaklijn me wel naar mid / high MTN kunnen helpen, maar wat heeft dat voor nut? Dan ben je gewoon normie en zoals ik eerder heb gezegd, vrouwen gaan pas écht verliefd op je worden en crush ontwikkelen als je minimaal in HTN gebied zit