16:44 intercourse start time. Bed creaking very much!!!!!!!!!!!
That was shortest ever that I have heard from them. It lasted 30 seconds or something like that, not even a minute. It just turned 16:45 when it started. I only heard the end of their session, probably slow intercourse before that or oral sex or something, because the man does not have premature ejaculation.
Pahan riitelyn jälkeen kaikki on taas näköjään (siis kuulemma!) kunnossa. Itse asiassa tänään pari tuntia sitten kuulin karjumista myöskin, mutta en ole varma, mistä se tuli. Luulin, että tuli ylhäältä, jossa nyt yhdyttiin. Mutta nyt olen vähemmän varma, mistä karjuminen tuli. En saanut selvää/yrittänyt saada selvää, mitä asia koski.
Ihan hyvä näin. Ei kestänyt kauaa, tuli täysin yllättäen, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olin kirjoittamassa, että nyt ei tarvitse illalla pelätä, mutta nukkumaanmenoaikaan on vielä niin monta tuntia aikaa, että tarvitsee pelätä, koska usein (ei tosin viime aikoina) panevat panopäivänä kahdesti, mutta aikaa on panojen välissä aina se 6 tuntia ja kerran oli vain 5 tuntia.