Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

JustTheDoct0r is trying to dox people

BF8211

BF8211

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
85
Online
2h 27m
If you get a PM from him do not open the link he sends.
 
DAFMFP

DAFMFP

Recruit
★★★
Joined
Nov 14, 2017
Posts
259
Online
0
Note taken. CuckTear much?
 
BF8211

BF8211

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
85
Online
2h 27m
JustTheDoct0r said:
For a 35 year old dude you're not superb at taking your own advice.

> 35 years old

Never heard of a VPN bud?
 
BF8211

BF8211

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
85
Online
2h 27m
JustTheDoct0r said:
You must have teh 1337 VPN to disguise your age.


k its been fun but i g2g



Tfw you still don't know how a VPN works
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
I will give him my dox right now as long as he agrees to a sanctioned boxing match.
 
Bushladen008

Bushladen008

Cucktears Agent
-
Joined
Nov 13, 2017
Posts
1,287
Online
0
JustTheDoct0r said:
Well, maybe.  But I can read.

https://r.go1dfish.me/r/Bass/comments/1z7tqh/found_my_first_bass_guitar_which_was_stolen_in/

Don't worry, this link is safe.  It's a reddit archive page.

you used to be a cucktear mod right piss off cunt
 
Mr_Mercedes

Mr_Mercedes

Greycel
Joined
Nov 8, 2017
Posts
94
Online
36m
LOL

I can just imagine cuckedtears protesting outside of our houses

They are obsessed
 
BF8211

BF8211

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
85
Online
2h 27m
Mr_Mercedes said:
LOL

I can just imagine cuckedtears protesting outside of our houses

They are obsessed

Keep in mind that this guy is in his 40's, has a stepdaughter, and practices cucking/hotwifing with his wife. Doesn't get more pathetic than that folks.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
BF8211 said:
Keep in mind that this guy is in his 40's, has a stepdaughter, and practices cucking/hotwifing with his wife. Doesn't get more pathetic than that folks.

He legit lets his wife fuck other men?

Wasn't he that overweight loser who worked construction?


Hey faggot @JustTheDoctor, I will give you my dox immediately if you agree to a sanctioned boxing match.
 
BF8211

BF8211

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
85
Online
2h 27m
CopeMaster9001 said:
He legit lets his wife fuck other men?

Wasn't he that overweight loser who worked construction?


Hey faggot @JustTheDoctor, I will give you my dox immediately if you agree to a sanctioned boxing match.

Yup, pays for his daughters piano lessons.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
Do you want the dox?
 
maybethrowed

maybethrowed

Recruit
★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
110
Online
2m
CopeMaster9001 said:
He legit lets his wife fuck other men?

Wasn't he that overweight loser who worked construction?


Hey faggot @JustTheDoctor, I will give you my dox immediately if you agree to a sanctioned boxing match.

dude, the podcast is legit. js thanks for producing.
 
ilieknothing

ilieknothing

Overlord
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
7,178
Online
153d 11h 58m
Supreme cuck
 
RREEEEEEEEE

RREEEEEEEEE

unattractive.
★★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
37,913
Online
65d 12h 44m
Cucktear, get lost.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
maybethrowed said:
dude, the podcast is legit. js thanks for producing.

Thanks, we will have a new one tomorow.
 
W

Westcoastincel

Banned
-
Joined
Nov 13, 2017
Posts
263
Online
0
:( I'm so fucking stupid when it comes to computers. How do you guys know so much ?
 
lonelyreee

lonelyreee

Greycel
Joined
Nov 8, 2017
Posts
89
Online
0
Westcoastincel said:
:( I'm so fucking stupid when it comes to computers. How do you guys know so much ?

Because internet and he had all information in his old reddit account, that btw maybe is backed up.
 
BasedTruecel

BasedTruecel

Slowly Decomposing
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
400
Online
0
Westcoastincel said:
:( I'm so fucking stupid when it comes to computers. How do you guys know so much ?

Just get a VPN bro and don't click any retarded links. Also hover over any links to see the real link because I think this site allows hyperlinks, so they can disguise it as an imgur link. I would know, I did it to CuckTears all the time. They're so god damn retarded.

>Inb4 VPN doesn't protect you100%

Duh, but it protects you good enough from 90% of assholes trying to hack or dox you, and 100% of retarded cucks.
 

Similar threads

ilieknothing
Replies
22
Views
496
SocialzERo
SocialzERo
bagofshit99
Replies
23
Views
302
Gоd
Gоd
Recluse
Replies
6
Views
178
Recluse
Recluse
Substitute Subhuman
Replies
11
Views
552
Substitute Subhuman
Substitute Subhuman
mbhan
Replies
14
Views
217
City Incel
City Incel
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Top