uglyshiitman
Chinkcel
★
Taal leren is mijn cope.
Dat is een goede cope voor het weekend.I liken mayonnaise with fries![]()
Ik ben nederlands,Taal leren is mijn cope.
Ik heb eigenlijk nooit frietjes met mayonaise gehad, ik ben gewoon dom lol Maar in de Mexicaanse cultuur is er dit ding dat een aardappelspiraal wordt genoemd, wat gebakken aardappelen zijn die in een spiraalvorm zijn gehakt, je kunt citroen chilisaus Mexicaanse kaas spuiten echt een goede snack netherlands is nice i wanna go there somedayDat is een goede cope voor het weekend.
Na het werk (wageslaving) eerst friet kopen bij de snackbar, vervolgens naar huis rijden en smullen
Iedereen mogged me qua lengte .... ik ben zelf maar 1.74 op blote voeten (5´8).Ik heb eigenlijk nooit frietjes met mayonaise gehad, ik ben gewoon dom lol Maar in de Mexicaanse cultuur is er dit ding dat een aardappelspiraal wordt genoemd, wat gebakken aardappelen zijn die in een spiraalvorm zijn gehakt, je kunt citroen chilisaus Mexicaanse kaas spuiten echt een goede snack netherlands is nice i wanna go there someday
oh das echt mega lekker you got a point here, pak het elke keer bij een evenement ofzoooIk heb eigenlijk nooit frietjes met mayonaise gehad, ik ben gewoon dom lol Maar in de Mexicaanse cultuur is er dit ding dat een aardappelspiraal wordt genoemd, wat gebakken aardappelen zijn die in een spiraalvorm zijn gehakt, je kunt citroen chilisaus Mexicaanse kaas spuiten echt een goede snack netherlands is nice i wanna go there someday
nederlandvanwaar zijn jullie ergens ik brussel echt een kutstad
vanwaar zijn jullie ergens ik brussel echt een kutstad
nederland
?We eben habin en ebig probleem
basedZOG puppet