Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Ik ben Nederlands aan het leren, hebben jullie wat tips?

uglyshiitman

uglyshiitman

Chinkcel
Taal leren is mijn cope.

I liken mayonnaise with fries:feelsokman::feelsokman::feelsokman:

I liken mayonnaise with fries:feelsokman::feelsokman::feelsokman:
Dat is een goede cope voor het weekend.
Na het werk (wageslaving) eerst friet kopen bij de snackbar, vervolgens naar huis rijden en smullen

Dat is een goede cope voor het weekend.
Na het werk (wageslaving) eerst friet kopen bij de snackbar, vervolgens naar huis rijden en smullen
Ik heb eigenlijk nooit frietjes met mayonaise gehad, ik ben gewoon dom lol Maar in de Mexicaanse cultuur is er dit ding dat een aardappelspiraal wordt genoemd, wat gebakken aardappelen zijn die in een spiraalvorm zijn gehakt, je kunt citroen chilisaus Mexicaanse kaas spuiten echt een goede snack netherlands is nice i wanna go there someday

Ik heb eigenlijk nooit frietjes met mayonaise gehad, ik ben gewoon dom lol Maar in de Mexicaanse cultuur is er dit ding dat een aardappelspiraal wordt genoemd, wat gebakken aardappelen zijn die in een spiraalvorm zijn gehakt, je kunt citroen chilisaus Mexicaanse kaas spuiten echt een goede snack netherlands is nice i wanna go there someday
Iedereen mogged me qua lengte .... ik ben zelf maar 1.74 op blote voeten (5´8).
Bijna iedere zoomer hier is 1.85m,

oh das echt mega lekker you got a point here, pak het elke keer bij een evenement ofzooo

meest waardeloze taal om te leren als je niet in nederland woont

Laat me niet lachen bro

vanwaar zijn jullie ergens ik brussel echt een kutstad

I am sad they cancelled ongezellig

Is er iets specifieks waarvoor je tips wil?

We eben habin en ebig probleem

1736538550877