Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Even voorstellen.

golden rainbow

golden rainbow

Waiting for info.
-
Hallo,
Ik ben een man van 42 jaar oud en behoor niet zo snel tot de misogynie[vrouwenhaters] in deze leeftijdsklasse.
Toch ervaar ik een constante druk in een menswereld die geheel reageert vanuit basale driften die in zijn totaliteit nooit rationeel kunnen zijn.
Vrouwen vindt ik soms aparte wezens! Omdat zij totaal niet corresponderen met de realiteit die ik voor ogen heb!

Ik waan mij niet superieur en probeer daarom die superioriteitsgevoelen te onderdrukken. Maar door vele akkefietjes en miscommunicaties met doorsnee mensen merk ik wel dat ik een planeet leef omringt door onbezielde poppen die mij het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.

Bovendien ervaar ik in sommige momenten een volkomen eenzaamheid die door mijn ziel heen stroomt omdat er een niet harmonieus en symmetrisch eerlijkheid is tussen mij en de ander. Vrouwen spelen hierin een ook een overduidelijke rol!

Het is nooit eerlijk geweest, en ik blijf mij in de echte wereld met andere mensen om mij heen mijzelf wegcijferen.

Ben die ene loser die wel vergeten kan worden.
Vele kijken niet naar mij om!

Vaak ben ik die ander, ik ben zoals ik ben, ik anders ben bijzonder op mijn manier: Elke doordachte ietsjes die men mij kan geven om de ware aard te bagatelliseren.

Ik ben leef in een volkomen introspectie met mijzelf en ben daarom heel zelfbewust en ga daarin met veel respect met mijzelf om. Elke activiteit die ik wil ondernemen is bezield en doet er voor mij echt toe.

Techniek, kunst, muziek, wetenschap, filosofie, en soms spiritualiteit daarin kan ik mijzelf ontplooien en een nieuwe en duidelijke wereld scheppen. Een oud elektronisch ding uit de jaren 30,s, t/m de jaren 90 is een fantastisch schepsel maar vooral welke mooie techniek daarin zit. Maar er zijn steeds meer onderwerpen en objecten bij gekomen die indrukwekkend zijn.
De hele poespas en de schepping van de natuur is voor mij een 2e goddelijkheid, ik kan niet zonder deze mooie dingen om mij heen.
Filosofie is ook prachtig al hoe wel ik een beetje moet uitkijken welke filosofische opvatting het is.

Ik ben een idealist die een prachtige en betere wereld wil hebben herschept vanuit deze wereld.

Een gespikkelde stekel-koe met een olifanten slurf op een andere planeet daar geloof ik heilig in [niet letterlijk]

Ook ben ik een duidelijk zwartgallige pessimist en soms de drang heeft de mens in het bijzonder te herplaatsen in een kudde gevaarlijke en niet doordachte irrationele monsters in een wereld die nooit echt kan veranderen. Veelal geloof ik daarin de causaliteit van de biljartbalspel [ hopeloos in een universum met niet vrije en natuurkundige wetten]

Toch, ben ik van mening dat er ergens heel ver weg een harmonieus wereld is waarin de mens vrij handelt en ieder ook doordacht is zonder primitieve stuiptrekkingen!

Zo aardig mogelijk
Er is zo veel om op te noemen om mijzelf als trouwe vriend te zien.

Maar er is ook veel onzekerheid omdat ik in een wereld ervaar die vreemd en behoorlijk surrealistisch is.

een 42 jaar oude incel oef. Nog nooit enige romantische ervaring gehad in al die jaren?
My Eyes Pain GIF

Niet om lullig te doen, maar je Nederlands is wel een beetje houtje-touwtje.
De hele poespas en de schepping van de natuur is voor mij een 2e goddelijkheid, ik kan niet zonder deze mooie dingen om mij heen.
Incels zijn echter een vrij natuurlijk fenomeen. Hoe sta je daartegenover als je de natuur als tweede goddelijkheid acht?
Ook ben ik een duidelijk zwartgallige pessimist en soms de drang heeft de mens in het bijzonder te herplaatsen in een kudde gevaarlijke en niet doordachte irrationele monsters in een wereld die nooit echt kan veranderen. Veelal geloof ik daarin de causaliteit van de biljartbalspel [ hopeloos in een universum met niet vrije en natuurkundige wetten]
Voor een zelfverklaarde zwartgallige pessimist is je gebruikersnaam betrekkelijk vrolijk. Ik ben ook een pessimist die in de causaliteit des biljartspels gelooft. Mooie beeldspraak overigens -- de causaliteit van het biljartspel.

PS correct is "het biljartspel" en niet "de biljartspel"

een 42 jaar oude incel oef. Nog nooit enige romantische ervaring gehad in al die jaren?

My Eyes Pain GIF

Niet om lullig te doen, maar je Nederlands is wel een beetje houtje-touwtje.

Incels zijn echter een vrij natuurlijk fenomeen. Hoe sta je daartegenover als je de natuur als tweede goddelijkheid acht?

Voor een zelfverklaarde zwartgallige pessimist is je gebruikersnaam betrekkelijk vrolijk. Ik ben ook een pessimist die in de causaliteit des biljartspels gelooft. Mooie beeldspraak overigens -- de causaliteit van het biljartspel.

PS correct is "het biljartspel" en niet "de biljartspel"
Ik zat nogal hoog in mijn energie, vandaar dat ik wat taalfouten had gemaakt.

Mijn bedoeling was, om soieso 'van het biljartspel' goed te schrijven. Maar dat was mij niet eens opgevallen.

Ik heb wel wat relaties met vrouwen gehad, dat beviel mij in het begin wel goed.

Maar een nieuwe realtie aangaan lukt gewoon niet meer!...

Persoonlijke is mijn mening dat vrouwenhaat een onaantuurlijk ding is.

Het wordt kunstmatig aangewakkerd. Misschien door het feit dat we in een gepolariseerd samenleving leven waarin de meeste mensen gehypnotiseerd zijn, en daarom ervaren deze mensen geen bewustzijn.

Soieso, spuug ik op deze mensenwereld. Het is gewoon niet mijn ding.

ben jij van de aivd??

Ik zat nogal hoog in mijn energie, vandaar dat ik wat taalfouten had gemaakt.

Mijn bedoeling was, om soieso 'van het biljartspel' goed te schrijven. Maar dat was mij niet eens opgevallen.
Snap ik wel. Ik ben ook wel een mierenneuker. Ik zal me vanaf nu inhouden.
Persoonlijke is mijn mening dat vrouwenhaat een onaantuurlijk ding is.
Ik snap het ook niet zo.
Het wordt kunstmatig aangewakkerd. Misschien door het feit dat we in een gepolariseerd samenleving leven waarin de meeste mensen gehypnotiseerd zijn, en daarom ervaren deze mensen geen bewustzijn.
een medelid van dit forum had de volgende verklaring: zoals een gelovige die zijn god vervloekt omdat zijn gebeden op dovemansoren vielen, zo haat de incel vrouwen. Deze verklaring vind ik persoonlijk erg overtuigend.
Soieso, spuug ik op deze mensenwereld. Het is gewoon niet mijn ding.
Ik erger me ook vaak genoeg mateloos aan normies.
Ik heb wel wat relaties met vrouwen gehad, dat beviel mij in het begin wel goed.
Ik neem aan dat je daarmee geen prostituees bedoelt? Waren dat langdurige relaties met alles erop en eraan (o.a. seks) of eenmalige dates als ik vragen mag? Persoonlijk heb ik er nog geenéén aan de haak weten te slaan, hoewel ik ook nog geen 42 ben. Op welke leeftijd had je je relaties?
Maar een nieuwe realtie aangaan lukt gewoon niet meer!...
:feelsbadman:

Leuk dat je interesse hebt.

* Wat betreft relaties.

Het waren wel echte relaties, dat dan weer wel.

Maar ik ben ook iemand met autisme die het moeilijk vindt om nieuwe relaties aan te gaan. Bovendien is het nu een vrije keus om geen relatie aan te gaan. Ook al past er in 'vooral, objectieve' keuzemogelijkheden weinig deugden omdat Ik voor een relatie weinig te bieden heb!

* Wat betreft vrouwenhaat.

Mijn vrouwenhaat uit zich niet op hen nadrukkelijk fysieke, biologische en in wezen zijn, maar vooral het concept waar hen statement voor uiten vindt ik niet deugen.

Deze manier van zelfverheerlijking om een slachtofferrol te genereren: Ik gun vrouwen alle vrijheden die het leven te bieden heeft.

"Maar ga niet ten koste van echte vrijheid alle vrijheden opeisen om met je dikke luie pens op de bank te mogen zitten om de hele dag Netflix series kijken"

Wat ik tegen dit soort vrouwen wil zeggen. gedraag je rationeler en onderneem actie om te vechten voor vrijheid die er wel toe doen. Dat primitieve gedoe en gehannes om alles voor elkaar te krijgen door te janken bij je opgeraapte knappe vent (Die de beulenbak is) ben ik meer dan zat.

Bovendien zijn deze vrouwen simpele zielen omdat hen alleen maar klaarkomen op aantrekkelijke kerels. Zij zijn die gene die express hen identiteit en wil laten samenvallen in hen biologische lichaam, dit ter wel de geest en het bewustzijn vele malen belangrijker is.

Het is eigenlijk een politiek dingetje geworden.

Sumpfdeutsch overload! Ahhhh! :feelsping:

ach verpiss dich. Niederländisch ist, genau sowie Deutsch, eine wunderschöne Sprache.
Ist doch nur Spaß, Digga. Sei kein Depp!
Bissmarkherring (zure haring) ist doch lecker, darauf können wir uns wenigstens einigen.

Niet om lullig te doen, maar je Nederlands is wel een beetje houtje-touwtje
hij gebruikt "moeilijke" woorden maar zijn spelling (en ook grammatica een beetje) is helemaal verkeerd lol is dat wat je bedoelt?

Ik snap het ook niet zo.
Persoonlijk, ga ik er zelf ook niet zo als andere heel neig op ingaan en al zeker niet meedoen. Wat zij doen maakt mij niet uit, ik ga hun niet verbieden een mening te laten hebben

hij gebruikt "moeilijke" woorden maar zijn spelling (en ook grammatica een beetje) is helemaal verkeerd lol is dat wat je bedoelt?
Yup yup, normaal gezien wel

Tenminste geen ChatGPTmaxxing wat hij doet

Tenminste geen ChatGPTmaxxing wat hij doet
ik dacht eerst google translate ofzo maar met translate zou spelling juist goed zijn

maar ja mijn nederlands is ook fucking slecht

Het waren wel echte relaties, dat dan weer wel.
Ik zal de jobsbode zijn -- het gehad hebben van relaties is hoogstwaarschijnlijk grond om je te bannen. Ik zal het aan de moderatoren voorleggen.
Mijn vrouwenhaat uit zich niet op hen nadrukkelijk fysieke, biologische en in wezen zijn
Bovendien zijn deze vrouwen simpele zielen omdat hen alleen maar klaarkomen op aantrekkelijke kerels
Ligt alleen kunnen klaarkomen met hunken juist niet biologisch?
Deze manier van zelfverheerlijking om een slachtofferrol te genereren: Ik gun vrouwen alle vrijheden die het leven te bieden heeft.

"Maar ga niet ten koste van echte vrijheid alle vrijheden opeisen om met je dikke luie pens op de bank te mogen zitten om de hele dag Netflix series kijken"

Wat ik tegen dit soort vrouwen wil zeggen
Ik snap je punt, hoewel er ook genoeg mannen met burn-outs zijn.

Ik vindt het persoonlijk enorm gezeik om niets. Ik schrijf net iets op een andere manier, en dan is het niet goed?

Wat betreft relaties hebben gehad.

En, dus: Je mag ook nog geen relatie hebben gehad om hier aanwezig te zijn.

Prima, dan ga ik hier weg.

Alleen maar zeurderige intellectuelen, hier. Daar heb ik geen behoefte aan.

Ik vertroef mij in dit geval eerder bij vrouwen dan bij snobisten die een hekel hebben aan alles wat in hen ogen minderwaardig is.

Maar ik zie ook dat hier geen spellingcontrole aanwezig is. Misschien had ik dit berricht in Ms word moeten schrijven.

Ik ben wel klaar met deze kanker inteelt mensenwereld. Ik hoop dat de mens en in het bijzonder "De hoer" vrouw wordt verbannen.

Kanker intellectuelen, ik haat jullie tot in mijn diepste vezels.

Last edited:
Ik zal de jobsbode zijn -- het gehad hebben van relaties is hoogstwaarschijnlijk grond om je te bannen. Ik zal het aan de moderatoren voorleggen.

Ligt alleen kunnen klaarkomen met hunken juist niet biologisch?

Ik snap je punt, hoewel er ook genoeg mannen met burn-outs zijn.

Het is niet gegrond om mij te bannen van dit forum.

Er is een overduidelijk redenen waarom ik de vrouw intens haat.

Bovendien laat ik mij niet in die banale kille maar vooral intelligentloze afgrond indenderen waar de rotte pestlucht van instinctieve wezens met borsten en een opend vaginavlees wonen.

Onthoud wel even, dat ik blij ben met mijn autisme. Maar dat lage IQ, vooral veroorzaakt door een banaal leven die op mij werdt geplakt omdat ik het blije fladderende jongetje was: Daar raak je mijn gevoelige snaar mee.

Een laag IQ staat voor mij als een leven verdoemd te worden. Bovendien wordt ik altijd naar het niveau vrouwlijke instincten gedreven.

Daar kots ik op.

Ik haat ook niet zo zeer mijn uiterlijk, maar zeker dat lage IQ is een doodsteker.

De redenen dat ik 'daarom' een partner heb gehad is het feit dat ik moet dealen met laag sociaal economische status diep onder de afgrond.

(Probeer het even opnieuw)

Hallo,

Ik ben een man van 42 jaar oud.
Behoor daarom niet zo snel tot de misogynie[vrouwenhaters] in deze leeftijdsklasse.

Toch ervaar ik constante druk in een menswereld die geheel reageert vanuit basale driften die in zijn totaliteit nooit rationeel kunnen zijn.

Vrouwen vindt ik soms aparte wezens omdat zij totaal niet corresponderen met de realiteit die ik voor ogen heb!

Ik waan mij niet superieur, en probeer daarom die superioriteitsgevoelen te onderdrukken.

Maar door vele akkefietjes en miscommunicaties met doorsnee mensen merk ik wel dat ik in een planeet leef, omringt door onbezielde poppen die mij het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.

Bovendien ervaar ik in sommige momenten een volkomen eenzaamheid die door mijn ziel heen stroomt omdat er een niet harmonieus alsook asymmetrische eerlijkheid is tussen mij en de ander.

Vrouwen spelen hierin een overduidelijke rol!

Ik ben die ene loser die wel vergeten kan worden.

Vele kijken niet eens naar mij om!

Vrouwen staan wat mij betreft als randfiguur “Manipulatief, instinctief” knappe mannen hunkerende plaag die alleen maar een last is voor de vrije wil, geestelijk welzijn!

Vrouwen zijn in mijn belevenis een duidelijke metafoor voor alles wat loopt op wankele en dunne touwtjes wachtend, zo de afgrond in?

Maar overduidelijk, de natuur heeft het zo gewild om een vrouw bij te stellen door het te eiken naar de wetten van de oer-natuur. De vrouw dondert niet de afgrond in: Zij in het bijzonder, lokt met haar aantrekkelijkheid een mannetje en geeft hem een duw zodat hij de afgrond in stort tot in de diepste en oneindige duisternis.

En gek genoeg, ben ik daar een van.
Die ene man die zijn bewustzijn pijnigt of zelfs moet gaan vernietigen omdat vrouwen het elke keer voor mij verzieken.

Daarom ben ik overduidelijk een zwartgallige pessimist die de drang heeft om de mens ''De vrouw in het bijzonder'' te herplaatsen in een kudde gevaarlijke en niet doordachte irrationele monsters.

Toch, ben ik van mening dat er ergens heel ver weg een harmonieus wereld is waarin de mens vrij handelt en vrij is van alle spanningen die de oerdriften op hen geweten hebben.

Een vrije wereld die heel kleurrijk en prachtig mooi is!

Last edited:
En, dus: Je mag ook nog geen relatie hebben gehad om hier aanwezig te zijn.
er zijn volgens mij ex-gebruikers permanent gebannen voor die reden, ja
Het is niet gegrond om mij te bannen van dit forum.

Er is een overduidelijk redenen waarom ik de vrouw intens haat
dit is op de eerste plek een forum voor incels, niet voor vrouwenhaters
Maar dat lage IQ, vooral veroorzaakt door een banaal leven die op mij werdt geplakt omdat ik het blije fladderende jongetje was: Daar raak je mijn gevoelige snaar mee.
ik heb nooit bedoeld te insinueren dat je dom bent. Over de oorzaak van je vele taalfouten, hetgeen ook slordigheid kan zijn, speculeer ik niet. feit is echter dat je met veel taalfouten schrijft, en daar erger ik me persoonlijk aan. Zoals ik eerder al zei, ik weet dat ik een mierenneuker ben. Het past mijns inziens ook binnen de forumcultuur om elkaar op olijke manier een beetje te plagen.

er zijn volgens mij ex-gebruikers permanent gebannen voor die reden, ja

dit is op de eerste plek een forum voor incels, niet voor vrouwenhaters

ik heb nooit bedoeld te insinueren dat je dom bent. Over de oorzaak van je vele taalfouten, hetgeen ook slordigheid kan zijn, speculeer ik niet. feit is echter dat je met veel taalfouten schrijft, en daar erger ik me persoonlijk aan. Zoals ik eerder al zei, ik weet dat ik een mierenneuker ben. Het past mijns inziens ook binnen de forumcultuur om elkaar op olijke manier een beetje te plagen.

De eerste lap tekst zat bomvol taalfouten, in dat geval was het correct om deze te bekritiseren. Maar dat is een klein deeltje van de werkelijkheid.

Ik had boem pats zonder het te corrigeren gepost. Maar had ook niet even de keuze gekregen om deze te editen, om de taalfouten er uit te halen. Ik zeg, zo goed als: Hellemaal perfect kan het niet wezen.

Wat betreft incelisme. Het valt in het straatje vrouwenhaat? Mocht incelisme een verbeterde versie zijn [zonder vrouwenhaat] dan hoor of zie ik het graag.

Just speak german nigga

De eerste lap tekst zat bomvol taalfouten, in dat geval was het correct om deze te bekritiseren. Maar dat is een klein deeltje van de werkelijkheid.

Ik had boem pats zonder het te corrigeren gepost. Maar had ook niet even de keuze gekregen om deze te editen, om de taalfouten er uit te halen. Ik zeg, zo goed als: Hellemaal perfect kan het niet wezen.
Wat mij betreft zand erover. Deal?

NB Had je al door dat je je posts retroactief kunt editen voor een bepaalde tijd?
Wat betreft incelisme. Het valt in het straatje vrouwenhaat? Mocht incelisme een verbeterde versie zijn [zonder vrouwenhaat] dan hoor of zie ik het graag.
aldus de definitie van incel die dit forum hanteert, is een incel is een man die een romatische relatie wil, maar niet in staat is dit te verwezenlijken. fundamenteel gezien staat inceldom dus volledig los van vrouwenhaat. De meeste leden van dit forum zijn desniettegenstaande wel misogyn. Niet allemaal, echter. Zoals ik eerder al zei, ben ik zelf niet misogyn.

Wat mij betreft zand erover. Deal?

NB Had je al door dat je je posts retroactief kunt editen voor een bepaalde tijd?

aldus de definitie van incel die dit forum hanteert, is een incel is een man die een romatische relatie wil, maar niet in staat is dit te verwezenlijken. fundamenteel gezien staat inceldom dus volledig los van vrouwenhaat. De meeste leden van dit forum zijn desniettegenstaande wel misogyn. Niet allemaal, echter. Zoals ik eerder al zei, ben ik zelf niet misogyn.

Er hoeft geen zand gestrooid te worden op het feit dat mijn taalkunsten belabberd slecht zijn.
In werkelijkheid moet ik altijd een realiteitscheck doorgaan om in te zien dat deze barre en vijandige mensenwereld geen zwoele zomeravond is.

Aan mijn kant is de realiteit een verdrietige oase die op het eerste indruk prachtig en harmonieus lijkt.
Maar de werkelijkheid is niet wat het is.
Het is een bizarre goocheltruck die nog slechter kan uitpakken dan een horrorfilm.
Maar laat die horrorfilm maar zitten, niks lijkt er toe te doen!

Daarom moet ik het denkbeeldig regeren, ik moet de touwtjes in handen hebben!

Laat ik voorop stellen dat ik mijzelf expres laat leven in de illusie dat ik een man ben die er bovengemiddeld knap uit ziet.
Een man ben met bijzonder begaafdheden.
Een kerel die alles voor elkaar kan krijgen.

Maar, dat is het niet. Zijn er wel bizarre kwaliteiten die ik voor het gemak direct ervaar, dan zijn het vooral de negatieve aspecten ervan!

En komen de positieve momentjes wel, dan kan ik op dat moment ook niet in het gevoelswereld storten waarin alle zo grijs en grauw lijkt.

Als ik de wil kon gebruiken om in mijn positieve flow de negatieve wereld te overzien en daarin rustig dingen ten positieve kan veranderen, dan zou het fantastisch zijn!

Mijn bewuste Ik moet lijden, heel veel lijden om er achter zien te komen wat de werkelijkheid is.

Tot nu toe, heb ik veel invloed kunnen uitoefenen op alles en nog wat.
Maar het wordt een probleem als ik een tegenpool tegenkom. In dit geval sommige momenten waarin alles negatief lijkt.
Daarin spelen vooral vrouwen een grote rol!

In werkelijkheid moet ik altijd een realiteitscheck doorgaan om in te zien dat deze barre en vijandige mensenwereld geen zwoele zomeravond is.
Helaas ziet iedereen het paradijs anders.