Incline
It's just over. I have no will anymore.
★★★★★
over
ik woon in den haag bijna alle vrouwen hier zijn boven de 1 80. ik zie af en toe meiden die kleiner zijn dan 170. meeste Nederlandse vrouwen dan. degene met een buitenlandse achtergond zijn vaak wel kleiner. waar zie je dat de gemmidelde legte 170 is voor een vrouw? naar mijn ervaring als ik buiten ben wordt ik geheigtmoged door bijna elke nederlandse vrouw.Koop 5 cm shoe lifts dan kom je iig op 180 cm uit. Dat is groot genoeg sinds de gemiddelde lengte voor een vrouw in NL 170 cm is. Je zult geen mannen moggen met die lengte, maar je zal groter zijn dan de meeste vrouwen. Ik zelf heb het nog erger dan jij, 170cm en heightfraud met 3cm lifts naar 173. Meestal ben ik groter of even groot als ik langs een vrouw sta/loop.
Het is meer je gezicht dat telt. Scheer altijd, fix acne als je dat hebt en train je masseters met kauwen (jawliner 3.0 bijv). Wat betreft je kaalheid, hop zo snel mogelijk op finasteride en minoxidil en spaar voor een haartransplant. Doe het niet in Nederland of Turkije, alle klinieken hier zijn dogshit en je zult eindigen met multigraft haren in je haarlijn. Dokter Zarev uit Bulgarije, Dr Bisanga of Hattingen zijn de beste haartransplantdokters in Europa.
sea?If you are white go to SEA. Save up for a hair transplant in Turkey.
Er zullen altijd wat reuzen tussen zitten. Toen ik studeerde werd ik bijna nooit door meisjes in mijn klas geheightmogged, alhoewel er wel veel internationale meisjes waren uit landen als zoals Spanje, Italie en Griekenland die uit het buitenland kwamen om te studeren in NL. Die waren meestal wat kleiner dan Nederlandse meisjes. Als je op je opleiding veel internationale wijven hebt, dan zou ik daar voor aimen. Waren naar mijn ervaring vaak ook wat makkelijker in de omgang en om mee te praten. Geen idee waarom, misschien cultuurverschil tussen zuid-europa en noord. Cutten vaak de small talk bullshit merkte ikik woon in den haag bijna alle vrouwen hier zijn boven de 1 80. ik zie af en toe meiden die kleiner zijn dan 170. meeste Nederlandse vrouwen dan. degene met een buitenlandse achtergond zijn vaak wel kleiner. waar zie je dat de gemmidelde legte 170 is voor een vrouw? naar mijn ervaring als ik buiten ben wordt ik geheigtmoged door bijna elke nederlandse vrouw.
Its averageIs 185cm acceptable height for Netherlands
South east asiasea?
You will cripple yourself keep that 175cm with youso height surgery it is then? yesterday i heard a guy who was 5 2 go up to 5 8 wiht height surgerys
Yes. Make some money and leave to some shithole were you can get an 8/10 wife just by being white and not poor.there are manlets like me that move to asian countries where the average height is far shorter than here. i have sick beard genetics tho. moving to thailand with a bald head good beard an option? or am i just coping again?
How could I get a girlfriend?You mean like this?
![]()
You still can't. There's weight classes for reason. A mediocre MMA heavyweight would beat the UFC lightweight champion(they're 5'9 mostly) 99% of the time.average height here is 6'' altough most guys are way taller than that. when i try and see on a daily basis how many guys are taller than me its around 80-90% im a dwarf here. tried coping by learning judo and muay thai to feel convidend that i can beat tall guys up. But girls dont give a shit about that. They just see the diffrence in better genetics in the tall guys.
How tf would I knowHow could I get a girlfriend?