Baas bro..zo moet je met die teringmensen in deze waardeloos maatschappij omgaan. Ze verdienen niet beter.
Eh over koeliewijven he...dat zijn echt de gaarste onzekerste mensen op aarde.
Allemaal kapot narcistisch, zelf hatend en ze voelen zich echt speciaal omdat ze stinkende kutje kleine reet en dikke buik hebben kkteven
Haha sorry die moest eruit maar ik ben zelfs een keer een hele goede baan misgelopen omdat de recruiter waar ik het gesprek mee had een verkaaste lelijke dikke chutiya was en mij ondervroeg alsof ik een gevangene was die zn vrijspraak moest bepleiten.
Sindsdien heb ik echt 0 respect voor hun...veel van ze haten hun looksmatch hindoestaanse mannen maar houden liever van lelijke nederlanders..ik heb meerdere malen 7/10 8/10 koeliemeiden met 3/10 4/10 lange nl boys gezien. Zolang hun kids maar zo blank mogelijk zijn je weet toch.
Alles is verrot hier joh..we staan overal onderaan. Marokaanen moet je niet eens serieus nemen dat zijn hyenas. Stoer in groep, lafaard allen.
Ze slaan hun vrouwen verrot en mannen doen alles wat God verboden maar komen wel altijd stoer tegen en over hindoestanen doen alsof wij onder hun zijn. Kkgeitenneukers ik was blij toen de wereld kon zien wat voor barbaren het zijn met die video van die deense vrouw.
Als ze ook maar 10% van het respect hadden waar wij mee worden opgegroeid zou al hele verbetering zijn. Turken moet je trouwrns echt nooit vertrowen bro...die kijken nog meer op donkeren neer dan blanke mensn.
Niggas ja wat moet je zeggen weet je. Dat gaat nooit goedkomen tussen ons
maar je heb wel genoeg normale ertussen die ook zelfde als wij meemaken.