Ja maar wat je zegt man...ik verwacht niet overal met groot glimlach te worden ontvangen, maar in deze kksamenleveing moet je al blij zijn als je als een normale klant word behandeld
Weet je hoe beperkt je baankeuze zo gaat zijn vriend? Binnen jouw branche of opleiding gaat echt maar 25% van de bedrijven max openstaan om een donkere man een kans te geven....en de kans dat je binnen die witte bedrijfscultuur overleeft zonder overdreven blank te doen HEEL VEEL microaggressie te slikken.
Bro ik heb 100den verhalen, maar kun je je voorstellen hoe het is om jarenlang gestudeerd te hebben eindwlijk baan...je zit aaan een mooie vergadertafel en om je heen zitten alleen blanken met verzuurde gezicht..robots..die hun verbazing over het feit dat jij, een zwarte, ook aan die tafel zit met moeite kunnen verbergen. Of die zich gedwongen voelen elke keer weer opmerking te maken over huidskleur of allochtonen.
Zo racistisch is merendeel van nederlandse bedrijfsleven. Neem van deze man met >10 jr werkervaring aan. Ik heb alles voorbij zien komen. Walgelijke wereld..walgelijke mensen.