Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Blackpill I am whatever i want to be

Icarus

Icarus

Imp idiot
★★★★★
Online time
11m 12s
Cower under the fear of your god. Your parents. Let them dictate all of your life.

Never stand up for yourself.

Go 80 years being a puppet for someone else. Then reflect upon how you have failed yourself.

Coward.

How can you shame anyone when you are the biggest shame upon this world? Show me your strength, and I will put you in your place.

Women worshiper. Cuck.

None of you believe in anything. Tell me so hard how you have tried.

Show me the proof when you can't even convince yourself.

You worship someone who looks down upon you

That's what I want to do but I'm too a coward so I'll try not to go crazy by letting my incel rage escape and hoping that Buddha or some other stupid God will reincarnate me as 6'5 Chad in my next life

You are what the world says you are , you can cope but the world will put you in your place sadly

Last edited:
That's what I want to do but I'm too a coward so I'll try not to go crazy by letting my incel rage escape and hoping that Buddha or some other stupid God will reincarnate me as 6'5 Chad in my next life
chad is a simp cuck faggot. escape this pathetic world.

You are what the world says you are , you can cope but the world will put you on your place sadly
i am not like anything that this world is. I am something so much greater then all of it's pathetic existence. Better then god. Better then man.

chad is a simp cuck faggot. escape this pathetic world.
Dude have you never seen the social experiments on Tinder? Chad could be a pedophile, a rapist, a serial killer, they don't give a shit as long as you're good looking you can beat, rape them they don't give a shit. Being Chad is being free.

Dude have you never seen the social experiments on Tinder? Chad could be a pedophile, a rapist, a serial killer, they don't give a shit as long as you're good looking you can beat, rape them they don't give a shit. Being Chad is being free.
tu pourais meme etre je sais pas moi un vampire tant que tu est beau les foids von te sucer la bite quand meme

tu pourais meme etre je sais pas moi un vampire tant que tu est beau les foids von te sucer la bite quand meme
Mais elles te laissent même sucer leur sang jusqu'à ce que mort s'en suive après l'acte si tu veux tant que t'es un beau vampire hongrois elles en ont rien à foutre.

Mais elles te laissent même sucer leur sang jusqu'à ce que mort s'en suive après l'acte si tu veux tant que t'es un beau vampire hongrois elles en ont rien à foutre.
vrais le pire ces que je pense que etre un vampire a se point ces juste un bonus les putes lises tous des livre de romance avec des vampires dedans

vrais le pire ces que je pense que etre un vampire a se point ces juste un bonus les putes lises tous des livre de romance avec des vampires dedans
Ouais voilà avec des vampire ou des loups garous de 2m10 qui tente de les violer

tu appel sa un viol toi ? n'importe quel toilette vont se jeter sur lui en premier
Je pense pas qu'elles le considère comme ça mais dans les faits ce qui se trouve dans leurs livres s'appellent un viol. Mais encore une fois elles s'en branlent tant que t'es beau hihi :foidSoy:

Je pense pas qu'elles le considère comme ça mais dans les faits ce qui se trouve dans leurs livres s'appellent un viol. Mais encore une fois elles s'en branlent tant que t'es beau hihi :foidSoy:
je me demande combien de litres de "squirt" les toilettes perde en lisent leurs livre de viol

je me demande combien de litres de "squirt" les toilettes perde en lisent leurs livre de viol
Des litres mecs. La légende raconte qu'elles perdent au moins 50% de l'eau présente dans leur corps

no need to worship anyone you can look up to people as inspirations

Pure resignation implies pure hardship as well, years lost chasing the ideal that will never embrace you poisons the soul. It breeds resentment, the resentment breeds anger and as anger burns brighter than the sun, it consumes itself and becomes ash, and finally ash is easily carried by the brutal winds of solitude. Free to scatter and become anything it pleases.

Matter cannot be created or destroyed, it can only transform.