Really? ImVerySorry
Waiting for info.
-
Bare nysgjerrig 
Ja Bad Spit har vært bra i det siste. Jeg er ingen Nordmann, jeg bare snakker litt. Men det finnes noen Svensker her.Eyyyyyyyy ahahaha så hyggelig![]()
jepp, jeg så de når jeg lagde thread'n min, tipper det må være minst en nordmann utenom megJa Bad Spit har vært bra i det siste. Jeg er ingen Nordmann, jeg bare snakker litt. Men det finnes noen Svensker her.
Innimellom skriver jeg noe på Norsk i denne avdelingen, men det er få svar, og de er vanligvis på Svensk eller Globisk ('Engelsk').jepp, jeg så de når jeg lagde thread'n min, tipper det må være minst en nordmann utenom meg![]()
må vell ha sånn beach body for detInnimellom skriver jeg noe på Norsk i denne avdelingen, men det er få svar, og de er vanligvis på Svensk eller Globisk ('Engelsk').
Likevel varme været er atter her. Så er det på tide å ha det gøy med vennene dine på stranden!![]()
nice streams btwInnimellom skriver jeg noe på Norsk i denne avdelingen, men det er få svar, og de er vanligvis på Svensk eller Globisk ('Engelsk').
Likevel varme været er atter her. Så er det på tide å ha det gøy med vennene dine på stranden!![]()
Trenges venner også.må vell ha sånn beach body for detfor å kose seg i det minste
Det er ikke meg, bare et speil. Originale kanalene:nice streams btwom de er dine de er.
Brutalt for megTrenges venner også.
ahaha, tror det sikkert er han Nick Fuentes, bare proxy pga politikken.Kanskje Western Decline er faktisk den mest populære Incel-Podcasteren nå?
Når jeg tittet på kanalen likte jeg når han bare yappet om livet sitt, chill monologDe ekstreme schizo-konspirasjonsteoriene er min favoritt del.![]()
Adjø.Brutalt for megheldigvis har jeg en hyggelig familie.
ahaha, tror det sikkert er han Nick Fuentes, bare proxy pga politikken.
Når jeg tittet på kanalen likte jeg når han bare yappet om livet sitt, chill monolog![]()