Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Er det noen Nordmenn her?

• Thread starter Really? ImVerySorry
  • Start date
Really? ImVerySorry

Really? ImVerySorry

Waiting for info.
-
Bare nysgjerrig :feelsokman:

Ja Bad Spit har vært bra i det siste. Jeg er ingen Nordmann, jeg bare snakker litt. Men det finnes noen Svensker her.
jepp, jeg så de når jeg lagde thread'n min, tipper det må være minst en nordmann utenom meg :feelscomfy:

jepp, jeg så de når jeg lagde thread'n min, tipper det må være minst en nordmann utenom meg :feelscomfy:
Innimellom skriver jeg noe på Norsk i denne avdelingen, men det er få svar, og de er vanligvis på Svensk eller Globisk ('Engelsk').

Likevel varme været er atter her. Så er det på tide å ha det gøy med vennene dine på stranden! :feelsrope:

Innimellom skriver jeg noe på Norsk i denne avdelingen, men det er få svar, og de er vanligvis på Svensk eller Globisk ('Engelsk').

Likevel varme været er atter her. Så er det på tide å ha det gøy med vennene dine på stranden! :feelsrope:
må vell ha sånn beach body for det :cryfeels: for å kose seg i det minste

nice streams btw :feelsokman: om de er dine de er.

må vell ha sånn beach body for det :cryfeels: for å kose seg i det minste
Trenges venner også.
nice streams btw :feelsokman: om de er dine de er.
Det er ikke meg, bare et speil. Originale kanalene:

Han startet kanalen, og beskrev dårlige oppførselen til sine slektninger. Kanalen ble populær, og hans slektninger fant ut om det, og presset ham til å fjerne alle videoene, der han snakket dårlig om dem. :feelsdevil: Han slettet dem (videoene), byttet til Rumble og lastet opp slettede videoene der. Jeg tror det, uansett. Som du kan se de er bare lange videoer som heter 1 , 2, osv. - gamle videoene, limt sammen. Deretter begynte han å laste opp til YouTube igjen.

Bronislaw speiler alt. Ikke legg alle eggene i en kurv. :feelsmage: Kanskje Western Decline er faktisk den mest populære Incel-Podcasteren nå? Siden Hell by the Dashboard Light 'pensjonerte seg'. Jeg lytter også. :blackpill: De ekstreme schizo-konspirasjonsteoriene er min favoritt del. :feelstrash:

Last edited:
Brutalt for meg :cryfeels: heldigvis har jeg en hyggelig familie.

ahaha, tror det sikkert er han Nick Fuentes, bare proxy pga politikken.

Når jeg tittet på kanalen likte jeg når han bare yappet om livet sitt, chill monolog :feelzez:
Adjø. :feelsaww: