Norge er det mest tilbakestående møkkalandet jeg har satt fot i eller er født i, er en normann som lever i "Ett av de beste landene" Er jeg awfully ensom, Alle ser ned på oss, Legetimer tok ett helt år for smertemedisin, Kommunen nekter og gjøre noe med somaler naboen min som skriker og hoier hver jævla dag langt på natt, Damer liker meg ikke, Og europa blir flommet med flyktninger fra u land som bare lever på trygd og stjeler trygd fra incels eller ikke bidrar, Legetimene blir lengre og det blir mere munner og mette, Hvorfor tar vi ikke inn folk fra europa istedet? Mye mer bærekraftig og dem bidrar, Mindre inflasjon og gitt, Europa er veldig diverse, Du har polakker, Ukrainere, Slovaker, Tyskere, Svensker, Dansker, Nordmenn, Finner, Ikke divers nok?
Jeg er aldri inkludert i aktiviteter og jeg får heller aldri meldinger om og henge eller se film med noen, Folkehøyskolen var noe av det VERSTE jeg hadde vært med på, Jeg gikk rundt og prøvde og få venner bare for og bli stirret rart på tilbake, Jeg tilbrakte fritiden med PS3 på dorm rommet fordi ingen ville være rundt en stygg høflig kar som meg, Jeg har også gitt mitt, Jobbet i satans mange år fra jeg var 15 i ett verksted med shit lønn, Ble til og med nektet "Compensation" Når legen fucket opp når jeg prøvde og fikse en deformitet noe som har gitt langvarig kronisk smerter, FUCK NPE og kirurger i norge kan suge en fet kuk fordi nesten alle jeg har møtt av dem oppførte seg høy på pæra og var frekke som faen.
Jeg har så jævlig lyst til og flytte herifra og LDAR i spania istedet med varmt sommervær nå som jeg har fått stygd (Trygd)
Helvetes ADHD holder meg våken hver natt og autisme gjør det umulig og prosessere ting rasks selv om jeg er god på mange ting
holder det ikke, Alle tror jeg er god på data automatisk fordi jeg har "The classic incel face" Mine ideer ble aldri hørt på skolen i idee framvisning og jeg ble mobbet altfor mye.
Jeg er nå en 26 år gammel mann og jeg bekymrer meg om fremtiden, Aldring, Og om balding fordi i norge må man ha lege erklering for finasteride og jeg ble ikke godkjent så da kommer vel norway reapern ettervert, Håret mitt er allerede en V shape, Tross for scoliose
retard hår, ADHD, Autisme, Dårlig syn, Vondt i ledd og hele kroppen, Uansett om jeg gymmer eller ikke, Så sykler jeg fortsatt eller går på gym 3 dager i uken, Når jeg kommer hjem fra gym føler jeg meg OK i ca 3 timer pga endorfiner, Noe jeg kunne fått om oxycontin var lovlig.
Det er ikke mye og gjøre i byen her så jeg gjør bare det som er tilgjengelig.
Skal du trene, Bruk propper og si jeg er ikke interissert eller at du er opptatt om normie kommer bort til deg
si også la meg være i fred om dem fortsetter, Jeg er så jævlig stygg så ingen kommer bort til meg uansett.
Hadde BDD altfor lenge men nå begynner det og slippe litt og jeg kan akseptere jeg er en stygg einstøing som vil
være forever alone KHHV
Ting jeg savner er super mario med lillebror eller turer jeg og familien hadde, Jeg tok dem for granted, Jeg så ikke verdien i det da men jeg gjør nå, Nå er foreldrene gamle og jobber for mye og jeg er helt alene, Det er ikke som før hvor familien var samlet og vi reiste steder, Jeg savner det og da jeg var bluepilled.
Jeg skal til utlandet om ca 2 mnd men ellers skal jeg gymme og LDAR resten av året.
Jeg merker også at det er utrolig vanskelig og treffe norske incels online, Som om man ikke er kompitabel, Jeg har ikke snakket med en på kansje 1 eller 2 år dem bare forsvant, Jeg prøver mitt beste for og finne på ting man kan gjøre online men så er personen kansje litt for shy eller unintressert i og finne på noe så dør konversasjonen ut.
Hadde svenske kompiser på PC og XBOX 360 men nordmenn var utrolig vanskelig og henge rundt, Som om noe var alltid feil men svensker gikk helt fint, Synes det er litt lattis.
Jeg vet da faen hva jeg skal gjøre videre, Mulig bli en indian janitor selv om jeg er en hvit normann, Har lissom lyst til og bli noe men når man ser ut som en fucking soyjak som folk vil unngå er det ikke så mye man får gjort, Jeg har drømmer og ideer og fantasier om ett godt liv jeg aldri kan få og det kveler meg hver dag, I det siste har jeg tenkt på memet fra GTA SA (Oh shit here we go again) Hver gang jeg river av meg dyna og står opp i tøflene, Så lager jeg frokost, Så sjekker jeg, Tirsdag, OK gym dag, Onsdag, OK ldar, Jeg har ikke noe annet enn gaming, Gym og Cartoons i det siste egentlig, Sist jeg prøvde og bli med i en sosialgruppe ble alt bare tull, Han ene klarte ikke slutte og bable om politikk jeg ikke bryr meg om så klikket han minst flere ganger og skrek gloser som nazi og hitler osv, Jeg forlot den gruppen, Er alltid ett eller annet med normies, Var en mixed gruppe med normies og autister, Dem fleste hadde forlatt gruppa allerede, Og han ene klikker bare han dør i ett videospill og blir illsint så rød i trynet, Tror jeg klarer meg bedre alene selv om det er utrolig fuck ensomt, Det er ikke noe drama nei men atleast har jeg peace, Det og være incel i norge er så utrolig fælt, Man går ute daglig og ingen ser at jeg eksisterer en gang, Hadde jeg vært "Chad" så hadde jeg snudde huer mens jeg passerte forbi, Damene hadde lagt seg gatelangs, Istedenfor får jeg en incel kropp og hode i ett av verdens rikeste land "Ett av" "Mange land som har olje som oss"
Om 4 år er jeg wizard om jeg ennå ikke har hatt sex, (En wizard er en definisjon for en persom som har fylt 30 og har ALDRI hatt sex AKA KHVV30)
Jeg har også spørt foreldrene mine flere ganger om hjelp med ting jeg synes er vanskelig men blir avvist altfor mange ganger, Jeg både hater og elsker dem, Det jeg hater er att jeg føler meg neglected, Ting er utrolig vanskelig for en autistcel og gjøre som kansje er drit enkelt for en neurotype eller en normie, Bare tanken med doktortimer eller og snakke med en i møte jeg aldri har møtt holder meg våken om natten, Det er alltid noe som blokkerer for meg enten det er helsevesenet som avviser smertene mine og måtte gnåle forever, Eller at jeg må krangle med foreldrene mine for i det minste få fram ett poeng i en god stund, Noen ganger får jeg: Dette gidder vi ikke mer, På: Jeg har utrolig smerter i stedet etter operasjonen og jeg snakker om at jeg ikke er helt fornøyd og trenger hjelp med forskjellige ting får jeg bare, Du er voksen mann du kan finne det ut du er flink, Mor sa engang for ikke lenge siden, Har det ikke alltid vært du og jeg mot verden, Jeg tror ikke jeg sa noe fordi det føltes ut som jeg står alene, Jeg spør alltid om hjelp og den siste tiden blir jeg bare avvist, Handler det om livs situasjoner jeg vil løse for og få det bedre blir jeg avvist, Handler det om en sykkel eller annet, Ja da er det ok, Jeg fikk også gudsjkelov for at du ikke snakker om dette mer, Vil ikke nevne hva det er, Er alltfor painful og gå tilbake i det, Jeg skulle bare ønske foreldrene mine lyttet bedre så jeg kunne få det bedre, Jeg klarer ikke dette alene fordi det er så mange ting jeg sliter med og tolke. Familien min er allerede i ruiner med en psykopatisk far som plager mamma og halve familien har gått til hans side, Pappa og store broren min har aldri vært grei mot meg.
Ifølge GPT Har jeg blitt en timidcell fordi nervesystemet mitt er ødelagt og ser fare hele tiden pga misbehandling av både far og mobbere.
Jeg kun eksisterer og vet ikke hva jeg skulle gjort annerledes enn og prøve, Ting tar alltfor lang tid og det er over, Jeg står alene og foreldrene mine er ikke til hjelp, Jeg har så mange helseplager at jeg skulle ønske jeg var død, Jeg kan ikke fatte at jeg ikke har funnet en måte og daue på enda, Selv oppsøker jeg ikke en heller, Jeg bare eksisterer.