norwegianfreak
Lost contact with reality 4 yrs ago
-
I tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
Legg vekk netflix, Jeg har alle dem gode sidene om du søker film bro!I tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
Watchmovies/123movies are great replacementsI cant even watch netlix now due to the same household BS so i just use Watchmovieshd.ru as a replacement
Watchmovieshd.ru ble nylig oppdatert og har alle dem nye showene i HD!Watchmovies/123movies are great replacements![]()
Jeg betaler heldigvis ikke for abonnementene. Bruker kontoen til fattern, så lenge jeg har mulighet. Er heldig der på en måte.Legg vekk netflix, Jeg har alle dem gode sidene om du søker film bro!Glem HBO også 99 kroner spart!
Jeg får ta en tur innom den dagen selvfølelsen eksistererWatchmovieshd.ru ble nylig oppdatert og har alle dem nye showene i HD!
Jeg kan ikke bruke morra mi sin engang etter netflix låste det til ETT household, Jaja nå finner jeg ikke ut hvor jeg var i min 5te rewatch a breaking bad!Jeg betaler heldigvis ikke for abonnementene. Bruker kontoen til fattern, så lenge jeg har mulighet. Er heldig der på en måte.
Dude, Det er ett click med kebben og ett click med mousern, Copy paste!Jeg får ta en tur innom den dagen selvfølelsen eksisterer
Eneste serien som er verdt å se på nyttJeg kan ikke bruke morra mi sin engang etter netflix låste det til ETT household, Jaja nå finner jeg ikke ut hvor jeg var i min 5te rewatch a breaking bad!
Jeg har ikke en datamaskinDude, Det er ett click med kebben og ett click med mousern, Copy paste!
Watchmovieshd.ruJeg har ikke en datamaskin![]()
Ja, Finner nesten ingenting med hvite menn, Kunn negresser og negereEneste serien som er verdt å se på nytt
I tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
Bro didnt finish, Its fine!Cucked if an incel enjoys normie media
Er dette Vargs dikt?Maanens natt nattevandring ned I stillheten dansen gjennom skuggeheimen en vind av sorg taakeslottet I det fjerne stille sjel vettenetter.
Dude I just wrote random black metal songs I vaguely remember their keywords. What the hell have I actually said?Er dette Vargs dikt?
Klassiske Marty og De Niro filmer er fryktelig bra dersom du ikke har sett dem.Ja, Finner nesten ingenting med hvite menn, Kunn negresser og negere
Robert de negro tenker jeg hver gang xD men kan se dem, Synes taxi driver var dårliig tho, Kun en skyte scene og 15 min action bare??? Nei NEI, Clint Eastwood er også good tho, Robert har mulig noen bra filmer men likte ikke Taxi DriverKlassiske Marty og De Niro filmer er fryktelig bra dersom du ikke har sett dem.
Lol, den har jeg ikke hørt før. Taxi driver har jeg sett flere ganger. Kan relatere til karakteren, med tanke på at hans mentale tilstand forverrer seg gjennom filmen og han går av skinnene. Jeg har bare sett filmer som Clint eastwood har regissert - ikke spesielt interessert i wild west plots.Robert de negro tenker jeg hver gang xD men kan se dem, Synes taxi driver var dårliig tho, Kun en skyte scene og 15 min action bare??? Nei NEI, Clint Eastwood er også good tho, Robert har mulig noen bra filmer men likte ikke Taxi Driver
Mente den med krigen og den andre hvor han møter en Koreansk familie etter koreakrigen og han er helt pissy potte sur eller bare altfor alfa xDLol, den har jeg ikke hørt før. Taxi driver har jeg sett flere ganger. Kan relatere til karakteren, med tanke på at hans mentale tilstand forverrer seg gjennom filmen og han går av skinnene. Jeg har bare sett filmer som Clint eastwood har regissert - ikke spesielt interessert i wild west plots.
Typiske de niro rollerMente den med krigen og den andre hvor han møter en Koreansk familie etter koreakrigen og han er helt pissy potte sur eller bare altfor alfa xD
this is very cucked behaviour.I tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
2 white people as ghostface and the ringleader is an old white dude too and then the ethnic toilet overpowers everyone and saves the day JFLScream 6 is a perfect example of it. The diversity is so in your face now.
Nei, Dette var Clint EastwoodTypiske de niro roller
Å, okey. Kunne aldri sett for meg Clint i sure og grettne roller, på grunn av hans chad image.Nei, Dette var Clint Eastwood
Never watched even before my blackpilled daysI tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
Han er sur og gretten og alfaÅ, okey. Kunne aldri sett for meg Clint i sure og grettne roller, på grunn av hans chad image.
yesI tried watching euphoria on HBO Max, but as soon as I spotted a 6'6 chad with god tier jaw - I turned off my television, and stared at the wall for 30 minutes.
lol euphoria is one of the worst shows out there. Too much woke, over the top drama, too much focus on sex and all the guys are chads. Watching this show being an incel is psychological self harm.
It's also a cheap copy of the old Skins, which is much better and well written.
No I don't I only watch specific types of movies and tv shows shit about love and romance I won't watch
No I don't I only watch specific types of movies and tv shows shit about love and romance I won't watch
Brutality strikes again
I agree - skins was interesting to watch. The male lead in season 3 or 4 was a low tier normie - the aggressive and obsessive cook guy. I couldn't stand tony though, he was the definition of a chad
The incel friend stole the chads girl though, if I remember correctly.Brutality strikes again
I agree - skins was interesting to watch. The male lead in season 3 or 4 was a low tier normie - the aggressive and obsessive cook guy. I couldn't stand tony though, he was the definition of a chad
Based!The incel friend stole the chads girl though, if I remember correctly.