[JFL] "Your room is not livable for a human" -My mom

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
Apparently my NEET cave is unlivable for a human being according to my mom :feelskek::feelskek::feelskek:

She had to come into my room (the basement) and was left in shock. Tried to shame me but I ignored her and played it off like I dont care. (Which I dont)

It's not even that dirty kek just bottles on the floor and some trash

Any other NEETs like me living in conditions unfit for a human?
 

FinnCel

Admiral
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
2,752
After drinking for several days, my room is really fucked up.
But after cleaning, it's okay
 

nice_try

Chad always wins
-
Joined
Oct 26, 2018
Messages
2,766
Same.
Ok, it's messy, but far from "not livable for a human".
I think mom's are oversensitive in that regard. they are just foids after all ...
 

Michael15651

Destined Virgin.
-
Joined
Nov 4, 2018
Messages
17,668
If you were a foid you could just make up an excuse that your depressed and you'd get away with it
 

FinnCel

Admiral
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
2,752
I'm pretty sure all of us would clean our rooms if it really meant someting positive would happen
 

Clock Tower

JANK
-
Joined
Oct 18, 2018
Messages
1,252
As a NEET, I like my surroundings clean and organised. I give a call to the cleaning lady whenever I start to feel my room's getting dirty.
 

wereqryan

TotalBiologicalFailurecel. Should've been aborted.
-
Joined
Jul 27, 2018
Messages
1,552
My mom calls my room dirty and messy, which it is.
 

nxdismycope

Its not over - its just never began
-
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,019
everytime my mom enter my room she say shit like "i need a gas mask just to enter your room"
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
Next time I drink 5 days straight, I'll post mine.
I will mog you
Mines been way worse in the past lol. Probably will look a lot worse tomorrow seeing as I have beer tonight
That’s pretty bad tbh..

I would anxiety if my room was like that ngl
Really? This is the best its looked in months
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
Yes bro. It looks filthy.

I would hate to see what it looks like at its worst tbh..:worryfeels:
Imagine more floor trash and hundreds of beer cans and full garbage bags on the floor
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
Idk. Its messy. But it's hardly unlivable
20190112_171132.jpg

only when my parents friends occupy the house and I can't leave the bedroom without being seen.
but it happens rarely.
They're convenient tbh. I love using them
 

Damo the incel

Mythic
-
Joined
Jun 23, 2018
Messages
4,741
Yea my apartment room was pretty bad, I've a habit of getting stoned and when I get the munchies I eat a ridiculous amount of food and just throw the wrappers and stuff on the ground while on my phone in bed, crumbs all over the bare mattress as well and I'd be in the room all day everyday and never cleaned up but eventually I got evicted and thrown out
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
Yea my apartment room was pretty bad, I've a habit of getting stoned and when I get the munchies I eat a ridiculous amount of food and just throw the wrappers and stuff on the ground while on my phone in bed, crumbs all over the bare mattress as well and I'd be in the room all day everyday and never cleaned up but eventually I got evicted and thrown out
Yeah I throw wrappers and stuff on the floor too.
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
That's not very tidy of you fam :feelsmega:
I wouldn't live in such conditions, I'd be too scared of pest infestation. I can only tolerate spiders in my apartment tbh.
coke > pepsi
It's not a big deal tbh. Doesnt bother me at all. No bugs either.

Probably my autism causing me not to give a fuck
 

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
24,611
Probably my autism causing me not to give a fuck
My autism has the opposite effect tbh. Makes me want to keep everything clean.

Reading your thread has made your username more amusing to me though. There’s some irony in it. :feelshaha:
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,232
My autism has the opposite effect tbh. Makes me want to keep everything clean.

Reading your thread has made your username more amusing to me though. There’s some irony in it. :feelshaha:
Yeah I'm more on the no fucks given autism spectrum. Not the overly obsessive and picky about things. Although I have my moments


And kek yesh i just like the phrase neat and tidy I'm far from tidy xD
tell that bitch to stay the fuck out
She usually does. Needed to get something out of a closet tho
 

MSCW

facially challenged
-
Joined
May 4, 2018
Messages
4,766
And I freak out when I get dust on my desk. :feelshaha:
 

AntiPain

Captain
-
Joined
Jun 7, 2018
Messages
1,814
Not me, my room is where I stay the most so it's relatively clean and organized.
 

bakadesu

Tfw 2D isnt real
-
Joined
Sep 25, 2018
Messages
1,860
i clean my room weekly tbh. there is nothing lying around which isnt there usually
my parents said my room was "empty", while i think it has all necessities i need
 

HighTGymcel

Removercel
-
Joined
Jan 1, 2019
Messages
2,695
Apparently my NEET cave is unlivable for a human being according to my mom :feelskek::feelskek::feelskek:

She had to come into my room (the basement) and was left in shock. Tried to shame me but I ignored her and played it off like I dont care. (Which I dont)

It's not even that dirty kek just bottles on the floor and some trash

Any other NEETs like me living in conditions unfit for a human?
No I like my room nice and clean the only thing that is messy is my desk tbh
 

TigerFestival

Weebcel,Gamercel and Neetcel all in one.
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
1,059
I'm pretty sure all of us would clean our rooms if it really meant someting positive would happen
This.

My room is hardly messy, a bit smelly at times, but not disgusting. My mother much like everyone else's makes a big stink about my room, that just last month my mom made me clean my room up. I'm mean turn it inside out, by removing everything, sweeping the floor,moping the floor,dusting the walls and ceiling+ceiling fan, and then add another bed into my room since mine was pretty old, not to mention the metal frame was falling apart, causing my bed to slant over touching the floor.

I mean my room is clean and my new bed is comfy and all, but ultimately it didn't really benefit me. Jordon Peterson is always saying clean up your room and you can get your life in order. I'm like really nigga?

In any case yeah my mancave is actually CLEAN now, but that won't last forever. It sucked cleaning up my room and replacing my bed since my mom was giving me shit throughout the duration of cleaning with me being a NEET in his early 30's. All I wanted to do was relax in my mancave, but nope my mom swaggered right in and told me we're cleaning this room and getting a new mattress, no ifs ands or buts about it.
 

nice_try

Chad always wins
-
Joined
Oct 26, 2018
Messages
2,766
Don't let the normies bother you. It really isn't that bad.
I just don't get why you have so much trash laying around. Just put that shit in a trashcan or bin or something.
My room is messy too, but from clothes and stuff, not trash.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)


Top