A
Ahnfeltia
乙女心 manquée
-
Wat vinden jullie van vroegtijdige vuurwerkafstekers? Persoonlijk vind ik 't kut-irritant. Ik schrik me helemaal de pleuris.
alsof de popo's daarvoor in actie komenLaten ophalen door de politie
word zelf onderdeel van het probleem theorieof zelf shell afsteken
Ik heb nooit van vuurwerk en oud en nieuw gehouden. Zelfs als kind niet.Ik vier geen oud en nieuw meer
m.u.v. kerst vier ik volgens mij ook niks meer en de enige reden dat ik kerst vier is omdat m'n ouders dat zo graag willenzelfde geldt voor andere feestdagen
yepIs this Dutch?
NLse Politie zijn zoutZakken, doen in de meeste gevallen niets behalve bonnetjes uitdelen aan jonge scholieren die zonder licht in het donker rijden .alsof de popo's daarvoor in actie komen
lolNLse Politie zijn zoutZakken, doen in de meeste gevallen niets behalve bonnetjes uitdelen aan jonge scholieren die zonder licht in het donker rijden .
alsook ik maar als ze 't allemaal op oudjaarsavond doen, dan verstieren ze maar één avondik vind het sowieso kut
Kleurrijk vuurwerk mooi vinden begrijp ik wel, maar wacht gewoon braafjes tot het aangewezen moment. De kloothommels die die oorverdovende dingen opsteken sporen niet.Ik zie de [sic] nut er ook niet in
Dat klopt swsalsook ik maar als ze 't allemaal op oudjaarsavond doen, dan verstieren ze maar één avond
Ja klopt, zit wel een groot verschil iddKleurrijk vuurwerk mooi vinden begrijp ik wel, maar wacht gewoon braafjes tot het aangewezen moment. De kloothommels die die oorverdovende dingen opsteken sporen niet.
boeit me niet zoveel vuurwerk is echt debielWat vinden jullie van vroegtijdige vuurwerkafstekers? Persoonlijk vind ik 't kut-irritant. Ik schrik me helemaal de pleuris.
die oorverscheurende iig wel javuurwerk is echt debiel