Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

vroegtijdige vuurwerkafstekers

A

Ahnfeltia

乙女心 manquée
-
Wat vinden jullie van vroegtijdige vuurwerkafstekers? Persoonlijk vind ik 't kut-irritant. Ik schrik me helemaal de pleuris.

Laten ophalen door de politie, of zelf shell afsteken (van afgelopen jaar, heb ik nog liggen in de loods).
Dan houden die kkr mongooljes wel op met knallen. Lol.
Ik vier geen oud en nieuw meer, zelfde geldt voor andere feestdagen.

Laten ophalen door de politie
alsof de popo's daarvoor in actie komen
of zelf shell afsteken
word zelf onderdeel van het probleem theorie
Ik vier geen oud en nieuw meer
Ik heb nooit van vuurwerk en oud en nieuw gehouden. Zelfs als kind niet.
zelfde geldt voor andere feestdagen
m.u.v. kerst vier ik volgens mij ook niks meer en de enige reden dat ik kerst vier is omdat m'n ouders dat zo graag willen

Is this Dutch?

alsof de popo's daarvoor in actie komen
NLse Politie zijn zoutZakken, doen in de meeste gevallen niets behalve bonnetjes uitdelen aan jonge scholieren die zonder licht in het donker rijden .

mij boeit het niet wanneer het gebeurt al is het op nieuwjaar, ik vind het sowieso kut, Ik zie de nut er ook niet in

ik vind het sowieso kut
alsook ik maar als ze 't allemaal op oudjaarsavond doen, dan verstieren ze maar één avond
Ik zie de [sic] nut er ook niet in
Kleurrijk vuurwerk mooi vinden begrijp ik wel, maar wacht gewoon braafjes tot het aangewezen moment. De kloothommels die die oorverdovende dingen opsteken sporen niet.

alsook ik maar als ze 't allemaal op oudjaarsavond doen, dan verstieren ze maar één avond
Dat klopt sws
Kleurrijk vuurwerk mooi vinden begrijp ik wel, maar wacht gewoon braafjes tot het aangewezen moment. De kloothommels die die oorverdovende dingen opsteken sporen niet.
Ja klopt, zit wel een groot verschil idd

Wat vinden jullie van vroegtijdige vuurwerkafstekers? Persoonlijk vind ik 't kut-irritant. Ik schrik me helemaal de pleuris.
boeit me niet zoveel vuurwerk is echt debiel