ADHD_cel
Vita fortuna est; aut eam habest aut ea carest.
★★★★★
And I have to decide between Burger King, kebab and fried rice, kek
welcome to dashdoor shit addictionAnd I have to decide between Burger King, kebab and fried rice, kek
Lieferando is legitwelcome to dashdoor shit addiction
fresse nurnoch schingling scheisse davon, kein geld den kanackenLieferando is legit
And how did your weight change?mogs me . i have been eating only fried eggs and hot sauce for 2 months now
went from 80kg-81kg to 73kg . i have very high metabolism even when i eat tbhAnd how did your weight change?
internationales juden business. bestell direkt übers telefon bei den restaurants. kostet weniger und die restaurants kriegen mehr geldLieferando is legit
Mirin’ nglwent from 80kg-81kg to 73kg . i have very high metabolism even when i eat tbh
internationales juden business. bestell direkt übers telefon bei den restaurants. kostet weniger und die restaurants kriegen mehr geld
I have a very slow metabolism.went from 80kg-81kg to 73kg . i have very high metabolism even when i eat tbh
Ich hasse es mit jemandem telefonieren zu müssen, kek. Bin halt ein misanthropischer Unzöl mit ADHD (und meheren anderen psychischen Störungen).internationales juden business. bestell direkt übers telefon bei den restaurants. kostet weniger und die restaurants kriegen mehr geld
Ich hasse auch telefonieren, aber dann fahr ich lieber zu mcdonalds als diesem drecksunterhehmen einen cent zu gebenIch hasse es mit jemandem telefonieren zu müssen, kek. Bin halt ein misanthropischer Unzöl mit ADHD (und meheren anderen psychischen Störungen).
welcome to dashdoor shit addiction
Relatable, it was very true in the first Covid year nglI wasted so much money on food delivery due to my depression lel
How do u come off??I wasted so much money on food delivery due to my depression lel
wdymHow do u come off??
How u stopped ordering addictionwdym
trucel traitAnd I have to decide between Burger King, kebab and fried rice, kek
Vielleicht weil ich wegen meiner Störungen nicht wirklich die Energie habe mit anderen Users zu streiten. Meistens schreibe ich nicht viel und teile nur gerne Dinge die ich lustig finde. Hier möchte ich nur Spaß haben, kein Krach, kekwirklich? Du klingst ziemlich normiehaft hier ngl. Scheinst trotz alledem der psychisch gesündeste user hier zu sein JFL
Wie kommst du drauf? KekWenn ich fragen darf, warum hattest du mich früher auf ignorieren?
Vielleicht weil ich schlechte Laune hatte und an irgend einem Kommentar von dir Anstoß nahm. Ich bin halt mental sehr instabil, also nimm das nicht persönlich, kekDu hattest mich auf ignorieren
Hab @MarquisDeSade gefragt wer mich ignoriert. Er meinte du auch
I don't speak kraut niggas.Du hattest mich auf ignorieren
Hab @MarquisDeSade gefragt wer mich ignoriert. Er meinte du auch
Tu parles baguette ? Kek
Certains, pas beaucoup.Tu parles baguette ? Kek
Mieux que rien, kekCertains, pas beaucoup.![]()
C'est bien de savoir d'où l'on vient.Mieux que rien, kek
ran out of money. Now I can only afford cheap meals at uni canteenHow u stopped ordering addiction
Some uni canteens are really fine. I miss the buffet at mine nglran out of money. Now I can only afford cheap meals at uni canteen
fuck i never ran out of money by it but i order always when depressed not even hungry thats the caseran out of money. Now I can only afford cheap meals at uni canteen
Food is pretty good. Better than the stuff im able to cookSome uni canteens are really fine. I miss the buffet at mine ngl