Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

JFL Tallfag White Boy Coming to the USA

Average White guy by 2025.



As someone who is 6'2, you really don't want to be this height, literally everyone is taller than me here in the Netherlands and I get height-mogged by elderly toilets every fucking day, I can't stand it. I thought going to the Philippines would help me, but you have no idea how many fucking tall Pinoys there are, even the older men. The only difference between living in the Netherlands and the Philippines is that in the Philippines only men height-mog me. It's absolutely brutal life at this height, I wish I was at least 6'7" anything shorter is absolute cope.



It's called genetics.
Ik Ben zelf Nederlander, en precies 1.75 lang op blote voeten.
Ben Langer dan zowat 90% van de vrouwen, maar kleiner dan meerendeel van de andere mannen.
Nederlandse vrouwen zijn allemaal Kkr Hoeren, verwend en niet tevreden met jan Modaal.
Zelfs een kleine dwerg van 1.55 heeft me afgewezen, terwijl ik 20cm langer ben
 
Slam Dunk Sport GIF by Miami HEAT



View: https://www.instagram.com/p/C5n7Ofpyn1_/?igsh=MWcyb2Y1NmRmZGs0eA==


This is Oliver Rioux.
>Canadian
>18 years old
>7’7” (and growing)
>Size 20 shoe
>Presumed uncircumcised considering his nation of origin
He recently committed to my former dream school (that I couldn’t afford to go to despite getting in), the University of Florida. So he will be coming to the USA soon to be a celebrity and fuck any hot bitch he wants on the beach with his giant, uncut cock. When he goes to the NBA, he’ll be the tallest NBA player in history.

Man, it sure must be nice to be a giant, white fratboy. I would have been able to go to the school I wanted to. Money’s no object when you’re tall.

Hope he dies in a plane crash
 
Well, I want to be tall but not like 6´5.
Thats just a handicap at that point.
6´0-6´2 is perfect in my eyes
6'5 is a good height. It's above that when it starts to become an inconvenience for fitting into cars, getting clothes that fit you, etc.

As far as SMV goes, however, there's no such thing as "too tall". The reason people say freakish heights are outside the ideal realm is because they tend to correlate with horsefaces and narrow frames. Controlling for a Chad face and frame, an eight foot tall guy mogs a six foot tall guy to Davy Jones' Locker
 
Seeing dudes that are taller than me that are younger is such suifuel:feelsbadman:
 
we are supposed to belief that this guy and saint sam are the same species and that they have equal rights under the law, what a fucking joke
 
Ik Ben zelf Nederlander, en precies 1.75 lang op blote voeten.
Ben Langer dan zowat 90% van de vrouwen, maar kleiner dan meerendeel van de andere mannen.
Nederlandse vrouwen zijn allemaal Kkr Hoeren, verwend en niet tevreden met jan Modaal.
Zelfs een kleine dwerg van 1.55 heeft me afgewezen, terwijl ik 20cm langer ben

Wauw, dat is erg. Misschien woon je in een gebied waar de vrouwen kleiner zijn, ik ben 188 cm op blote voeten en elke dag zie ik vaak oudere vrouwen die langer zijn dan ik en zij dragen bijna altijd platte schoenen. Interessant genoeg ken ik een man van ongeveer 145 cm met een 170 cm lange Poolse vriendin (nu zijn vrouw). Ik denk dat de hoofdreden dat ik alleen ben het feit is dat ik zowel te dik ben (er zijn zo goed als geen dikke mannen hier in Nederland).

Het is wel makkelijker om vrouwen buiten Nederland te vinden als je Blank bent, ik heb een aantal lelijke Nederlandse mannen met Filipijnse vrouwen de afgelopen maanden ontmoet. Ik zou het je echt aanraden om naar de Filipijnen te gaan, ga wel eerst op websites zoals InterPals, FDating en LoveAwake. Als een Zwarte Afrikaanse man (half-Curaçaos) hebben Filipijnse vrouwen geen interesse in mij, maar ik zag genoeg lelijke Blanke mannen met vrouwen in de Filipijnen. Anders kan je altijd naar ons Indië gaan.
 
6'5 is a good height. It's above that when it starts to become an inconvenience for fitting into cars, getting clothes that fit you, etc.

As far as SMV goes, however, there's no such thing as "too tall". The reason people say freakish heights are outside the ideal realm is because they tend to correlate with horsefaces and narrow frames. Controlling for a Chad face and frame, an eight foot tall guy mogs a six foot tall guy to Davy Jones' Locker

Tails made a video where he showed 6'7 guys getting into cars without any inconvenience. Most modern cars are built for tall men. 7 feet and taller is rare and almost nothing is built for those men. I do have to admit that I saw a lot 7 feet plus men in the Philippines (oddly more than I saw in the Netherlands), these guys had to completely bend over entering shops, I wonder how it feels to be a giant in a land of duedes.
 
As someone who is 6'2, you really don't want to be this height, literally everyone is taller than me here in the Netherlands and I get height-mogged by elderly toilets every fucking day, I can't stand it. I thought going to the Philippines would help me, but you have no idea how many fucking tall Pinoys there are, even the older men. The only difference between living in the Netherlands and the Philippines is that in the Philippines only men height-mog me. It's absolutely brutal life at this height, I wish I was at least 6'7" anything shorter is absolute cope.
It's getting like this in the UK too, albeit a generation or two behind but at 5ft 11 I'm getting height mogged every day by large amounts of people in public. When I see stats for the average height here it doesn't take into account how tall the younger generation are getting in certain white areas of the country.
 
6'5 is a good height. It's above that when it starts to become an inconvenience for fitting into cars, getting clothes that fit you, etc.

As far as SMV goes, however, there's no such thing as "too tall". The reason people say freakish heights are outside the ideal realm is because they tend to correlate with horsefaces and narrow frames. Controlling for a Chad face and frame, an eight foot tall guy mogs a six foot tall guy to Davy Jones' Locker
I dont want tocbec
Wauw, dat is erg. Misschien woon je in een gebied waar de vrouwen kleiner zijn, ik ben 188 cm op blote voeten en elke dag zie ik vaak oudere vrouwen die langer zijn dan ik en zij dragen bijna altijd platte schoenen. Interessant genoeg ken ik een man van ongeveer 145 cm met een 170 cm lange Poolse vriendin (nu zijn vrouw). Ik denk dat de hoofdreden dat ik alleen ben het feit is dat ik zowel te dik ben (er zijn zo goed als geen dikke mannen hier in Nederland).

Het is wel makkelijker om vrouwen buiten Nederland te vinden als je Blank bent, ik heb een aantal lelijke Nederlandse mannen met Filipijnse vrouwen de afgelopen maanden ontmoet. Ik zou het je echt aanraden om naar de Filipijnen te gaan, ga wel eerst op websites zoals InterPals, FDating en LoveAwake. Als een Zwarte Afrikaanse man (half-Curaçaos) hebben Filipijnse vrouwen geen interesse in mij, maar ik zag genoeg lelijke Blanke mannen met vrouwen in de Filipijnen. Anders kan je altijd naar ons Indië gaan.
Wauw, dat is erg. Misschien woon je in een gebied waar de vrouwen kleiner zijn, ik ben 188 cm op blote voeten en elke dag zie ik vaak oudere vrouwen die langer zijn dan ik en zij dragen bijna altijd platte schoenen. Interessant genoeg ken ik een man van ongeveer 145 cm met een 170 cm lange Poolse vriendin (nu zijn vrouw). Ik denk dat de hoofdreden dat ik alleen ben het feit is dat ik zowel te dik ben (er zijn zo goed als geen dikke mannen hier in Nederland).

Het is wel makkelijker om vrouwen buiten Nederland te vinden als je Blank bent, ik heb een aantal lelijke Nederlandse mannen met Filipijnse vrouwen de afgelopen maanden ontmoet. Ik zou het je echt aanraden om naar de Filipijnen te gaan, ga wel eerst op websites zoals InterPals, FDating en LoveAwake. Als een Zwarte Afrikaanse man (half-Curaçaos) hebben Filipijnse vrouwen geen interesse in mij, maar ik zag genoeg lelijke Blanke mannen met vrouwen in de Filipijnen. Anders kan je altijd naar ons Indië gaan.
Ik ga niet al te diep in op waar ik woon, maar een gast van 1.75 zou een prima match moeten zijn, met een vrouw van 1.60....
Dat je 1.70 bent als vrouw en wat langer bent, dan snap ik dat je een langere man wil hebben.
Maar niet als je zelf een dwerg bent, onder de 1.65m.
 
Average White guy by 2025.



As someone who is 6'2, you really don't want to be this height, literally everyone is taller than me here in the Netherlands and I get height-mogged by elderly toilets every fucking day, I can't stand it. I thought going to the Philippines would help me, but you have no idea how many fucking tall Pinoys there are, even the older men. The only difference between living in the Netherlands and the Philippines is that in the Philippines only men height-mog me. It's absolutely brutal life at this height, I wish I was at least 6'7" anything shorter is absolute cope.



It's called genetics.
I think you're full of shit, but if you aren't then I should never visit the Netherlands.
 

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top