Tšuudi
Transcendental Guitarmaxxed Incelquisitor
★★★★★
- Joined
- Dec 24, 2025
- Posts
- 24,272
- Online time
- 9d 7h
Huvitti vaan kirjoittaa jotain suomeks kun täällä kerran sit on tämmönen toisten kielten alue.
Oon huomannu että suomeks kirjoittaminen tuntuu välillä oudolta koska oon niin tottunut kiroittamaan englanniksi, ehkä miun pitäis kirjoittaa enemmän suomeksi.
Ai nii ja sit kunnolla kirjoittaminen tuntuu varsinkin oudolta koska oon tottunu kirjottamaan silleen kun puhun.
Oon huomannu että suomeks kirjoittaminen tuntuu välillä oudolta koska oon niin tottunut kiroittamaan englanniksi, ehkä miun pitäis kirjoittaa enemmän suomeksi.
Ai nii ja sit kunnolla kirjoittaminen tuntuu varsinkin oudolta koska oon tottunu kirjottamaan silleen kun puhun.
Last edited:





