Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Piti tehä ees yks posti suomeks

Tšuudi

Tšuudi

Transcendental Guitarmaxxed Incelquisitor
★★★★★
Joined
Dec 24, 2025
Posts
24,293
Online time
9d 7h
Huvitti vaan kirjoittaa jotain suomeks kun täällä kerran sit on tämmönen toisten kielten alue.

Oon huomannu että suomeks kirjoittaminen tuntuu välillä oudolta koska oon niin tottunut kiroittamaan englanniksi, ehkä miun pitäis kirjoittaa enemmän suomeksi.

Ai nii ja sit kunnolla kirjoittaminen tuntuu varsinkin oudolta koska oon tottunu kirjottamaan silleen kun puhun.
 
Last edited:
 
Iltaa. Mitä kuuluu?
 
Iltaa. Mitä kuuluu?
Iltaa. Ei kuulu oikeastaan mitään erityistä, ajattelin kuunnella musiikkia ja kattoo löytyykö täältä mitään kiinnostavaa. Entäs siulle?
 
Iltaa. Ei kuulu oikeastaan mitään erityistä, ajattelin kuunnella musiikkia ja kattoo löytyykö täältä mitään kiinnostavaa. Entäs siulle?
Kuuntelen yleensä rap. Metalli joskus.

Valitettavasti en puhu suomea kovin hyvin.

Vieraiden kielten kanssa ihminen on kuitenkin kuin koira - sitä ymmärtää paremmin kuin osaa sanoa.
 
Itse kuuntelen vähän mitä sattuu.


Asutko Suomessa vai oletko opiskellut suomea muuten vain?


Totta, hyvin sanottu :feelsthink:
En enää, mutta asuin ennen Helsingissä. Kävelin kahvitehtaan ohi joka päivä, ja muistan aina tuoksun.

meira20_076-scaled.jpg


Opiskelin vähän suomea. Opiskelen lisää, vähän kerrallaan. Tarvitsen jotain täyttääkseni elämäni tyhjiön.
 

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top