Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

People who have an older sister

Nagisa_Shingetsu

Nagisa_Shingetsu

Recruit
★★★
Joined
May 11, 2021
Posts
260
Online
11d 19m
what is it like having one?
 
Transcended Trucel

Transcended Trucel

Scholar of Conciousness
★★★★★
Joined
Feb 16, 2019
Posts
25,021
Online
246d 2h 27m
volcels tbh :feelsdevil:
 
Eightcel

Eightcel

SAMSARA TRAVELLER
★★★
Joined
May 3, 2021
Posts
764
Online
12d 7h 27m
One day you end up stealing and fapping on her panties :feelsYall:
 
Deleted member 33826

Deleted member 33826

Self-banned
-
Joined
Mar 19, 2021
Posts
1,634
Online
8d 3h 9m
Eightcel said:
One day you end up stealing and fapping on her panties :feelsYall:
I used to do this with my moms :feelshaha:
 
Eightcel

Eightcel

SAMSARA TRAVELLER
★★★
Joined
May 3, 2021
Posts
764
Online
12d 7h 27m
iwantroshani said:
I used to do this with my moms :feelshaha:
Goddamm :forcedsmile::forcedsmile:
I was just joking :feelsYall:
But it must have been a good coom
 
Deleted member 33826

Deleted member 33826

Self-banned
-
Joined
Mar 19, 2021
Posts
1,634
Online
8d 3h 9m
Eightcel said:
Goddamm :forcedsmile::forcedsmile:
I was just joking :feelsYall:
But it must have been a good coom
They were the good days lol, then I realized how degenerate it was and just quit altogether. I wonder if my mom still wear the panties I coomed in lol
 
HeroinNihilism

HeroinNihilism

pilotwings64cel
★★★★★
Joined
Aug 22, 2020
Posts
6,584
Online
71d 17h 30m
In my experience it made me attracted to foids who looked like my sister
 
WØLF

WØLF

I CAN'T BREED
★★★★★
Joined
Mar 20, 2020
Posts
27,560
Online
206d 20h 26m
iwantroshani said:
I used to do this with my moms :feelshaha:
iwantroshani said:
They were the good days lol, then I realized how degenerate it was and just quit altogether. I wonder if my mom still wear the panties I coomed in lol
BRUH WHAT THE ACTUAL FUCK IS WRONG WITH YOU
 
Deleted member 33826

Deleted member 33826

Self-banned
-
Joined
Mar 19, 2021
Posts
1,634
Online
8d 3h 9m
WØLF said:
BRUH WHAT THE ACTUAL FUCK IS WRONG WITH YOU
I was a coomer lol. I would go to anything for the coom. I'm much better now tho.
 
ergophobic

ergophobic

Professional dumbass
★★★
Joined
May 1, 2021
Posts
1,259
Online
14d 16h 19m
i got a brocell, no idea
iwantroshani said:
I was a coomer lol. I would go to anything for the coom. I'm much better now tho.
i hope so
 
Transcended Trucel

Transcended Trucel

Scholar of Conciousness
★★★★★
Joined
Feb 16, 2019
Posts
25,021
Online
246d 2h 27m
iwantroshani said:
I used to do this with my moms :feelshaha:
what the fuck jfl lmao.
WØLF said:
BRUH WHAT THE ACTUAL FUCK IS WRONG WITH YOU
coomers really something else
 
Caesercel

Caesercel

Just pass me the rope already
-
Joined
Jun 14, 2020
Posts
12,673
Online
160d 13h 51m
Thank god I never had one
iwantroshani said:
I used to do this with my moms :feelshaha:
:dafuckfeels:
 
WØLF

WØLF

I CAN'T BREED
★★★★★
Joined
Mar 20, 2020
Posts
27,560
Online
206d 20h 26m
iwantroshani said:
I was a coomer lol. I would go to anything for the coom. I'm much better now tho.
WHAT THE FUCK DID I JUST READ
Transcended Trucel said:
coomers really something else
NIGGA NOOOOO
 
Deleted member 22237

Deleted member 22237

⠀⠀⠀⠀
-
Joined
Nov 1, 2019
Posts
2,003
Online
42d 4h 7m
It's a crap tbh I wish I had an older brother instead to statusmaxx trough him,and would avoided bullying in hs
 
Deleted member 33826

Deleted member 33826

Self-banned
-
Joined
Mar 19, 2021
Posts
1,634
Online
8d 3h 9m
Transcended Trucel said:
coomers really something else
Lol yeah it's something I'm ashamed of for sure.
 
PM_ME_STRIPPERS

PM_ME_STRIPPERS

here to save m'lady from da niceguys!!!! xDDDDDD
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
15,426
Online
13d 5h 25m
the fucking worst and they really dont understand pretty privilege, and/ or they think that having 100 + of the opposite gender swiping on them is not that big of a deal because " insert bullshit female dating complaint here"
And yes, annoyingly enough everytime they break up with chad they will complain and complain and cry that they will be forever alone even though having 10 + boyfriends in their lifetime. Meanwhile here i am sitting in the darkness not bothering to vent because my situation is real and permanent and i know its pointless, wanting to kill myself every day
 
Deleted member 33560

Deleted member 33560

The Shitting Overlord
-
Joined
Mar 11, 2021
Posts
3,430
Online
20d 22h 27m
iwantroshani said:
They were the good days lol, then I realized how degenerate it was and just quit altogether. I wonder if my mom still wear the panties I coomed in lol
Ngl I laughed :feelshaha:
 
PM_ME_STRIPPERS

PM_ME_STRIPPERS

here to save m'lady from da niceguys!!!! xDDDDDD
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
15,426
Online
13d 5h 25m
manija2019 said:
It's a crap tbh I wish I had an older brother instead to statusmaxx trough him,and would avoided bullying in hs
yea i would of preferred to have an older brother, even if they were chad they would at least maybe have some sympathy and understanding of our situation. If not, not really any loss either way
 
Meus

Meus

Banned
★★
Joined
Jan 13, 2021
Posts
4,659
Online
84d 8h 51m
Not as good as having a younger sister :feelsdevil::feelsdevil::feelsdevil:
 
Deleted member 33826

Deleted member 33826

Self-banned
-
Joined
Mar 19, 2021
Posts
1,634
Online
8d 3h 9m
Nukethisgayearth said:
Ngl I laughed :feelshaha:
Lol glad you could laugh at my expense
 
Of Manlets and Men

Of Manlets and Men

I want wrists as big as Mileena's
★★★
Joined
Aug 26, 2018
Posts
3,777
Online
22d 18h 41m
I'm pretty sure most or all of the panty stealing/cooming on panties posts are false flags from cucktears.
 
Deleted member 33560

Deleted member 33560

The Shitting Overlord
-
Joined
Mar 11, 2021
Posts
3,430
Online
20d 22h 27m
Of Manlets and Men said:
I'm pretty sure most or all of the panty stealing/cooming on panties posts are false flags from cucktears.
He disappeared rly quick
 
the3rdwill

the3rdwill

Recruit
★★★★★
Joined
Oct 21, 2019
Posts
444
Online
24d 1h 57m
My sister is a cunt and I've never thought about her sexually or tried to steal her panties.
 
Pixycel

Pixycel

Playing incel must die difficulty
★★★★
Joined
Sep 21, 2020
Posts
4,871
Online
109d 12h 44m
iwantroshani said:
I used to do this with my moms :feelshaha:
wtf? nigger this better be a joke.
 
W

WawelDragon1683

Always last
-
Joined
Apr 17, 2019
Posts
9,300
Online
66d 7h 15m
My older sister as an extreme feminist and a complete bitch. She's not a whore though cause shd is only into fag men who were makeup and there are not many of those around where i live.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Top