Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

LifeFuel Paragon rank unlocked

thefinalizer

thefinalizer

How does it feel to be loved?
★★★★★
In just under 2 days, I managed it thanks to postmaxxing like a truecel. :feelsautistic:

Shoutout to @glutty @Mrocznykichajnik @Rapistcel @Animecel2D @Sewer Sloth @Fantasea @KangaEvenKoala @Nagisa_Shingetsu @nazianime I like your avi

Congrats

I don't think tags work under spoilers though

paragons me tbh

Congrats on paragooner desu

In just under 2 days, I managed it thanks to postmaxxing like a truecel. :feelsautistic:
I didn't tag you properly brocels:

Shoutout to @glutty @Mrocznykichajnik @Rapistcel @Animecel2D @Sewer Sloth @Fantasea @KangaEvenKoala @Nagisa_Shingetsu

@nazianime I like your avi

Congrats on paragooner desu
Thanks
5160.jpg

Shoutout to @glutty @Mrocznykichajnik @Rapistcel @Animecel2D @Sewer Sloth @Fantasea @KangaEvenKoala @Nagisa_Shingetsu

paragons me

Paragon Finalized, congratulations!

c73eea8d33b9313761386dfe7a7cc040.jpg

Sister conragtz you as well

This is lifefuel! Reaching 10.000 posts and finally unlocking a new color is a great cope :feelscomfy:

I remember how happy I also was when I reached Paragoncel status :feelsaww:

1748910874516

Now u have a title color fitting for that mogger AVI.

Congratulations buy your posts aren't legit bro, you postmaxxed

Congratulations buy your posts aren't legit bro, you postmaxxed
No me he enterado de una mierda, no sé si te parece bien el postmaxxing o no

No me he enterado de una mierda, no sé si te parece bien el postmaxxing o no
No es lo mismo tener 10000 posts de verdad que tener 10000 posts de los cuales 9000 son spam

No es lo mismo tener 10000 posts de verdad que tener 10000 posts de los cuales 9000 son spam
¿Tú tienes 10.000 posts de verdad? Pregunto desde la completa ignorancia. Yo solo vi a otros usuarios con rangos de colores y quise tenerlos también. Además, pienso que muchos, o quizá la mayoría tengan el número de posts que tiene por postmaxxing. Más allá de la personalización y a lo mejor alguna otra cosa no tiene ninguna otra ventaja tampoco. En cualquier caso, es admirable conseguirlo con posts normales, pero no veo nada malo en el postmaxxing. Al fin y al cabo, no es más que otro cope.

¿Tú tienes 10.000 posts de verdad? Pregunto desde la completa ignorancia. Yo solo vi a otros usuarios con rangos de colores y quise tenerlos también. Además, pienso que muchos, o quizá la mayoría tengan el número de posts que tiene por postmaxxing. Más allá de la personalización y a lo mejor alguna otra cosa no tiene ninguna otra ventaja tampoco. En cualquier caso, es admirable conseguirlo con posts normales, pero no veo nada malo en el postmaxxing. Al fin y al cabo, no es más que otro cope.
Tampoco le veo nada malo al postmaxxing

La mayoría si lo tienen por posta normales, claro que hay excepciones como por ejemplo @Animecel2D

Yolo