Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

NEETowanie w PL?

• Thread starter Shotgun_in_my_mouth
  • Start date
Shotgun_in_my_mouth

Shotgun_in_my_mouth

Certified Retard
★★
Są tu jakieś neety z PL?

Over for zapiekankacels

Oczywiście, ale prawnie to jestem ciągle studentem tylko przez rok się leczyłem psychiatryczne

IMG 0703

Done. Not the best, not the most authentic as I used regular bread instead of a baguette.

Rodzice (ultraprzegryw) i zapomoga dla niepełnosprawnych z uczelni 1k miesięcznie
I to jest prawidłowe wpsarcie państwa, nie to co pieniądze za zrobienie bombleków podczas wpadki. Jesteśmy tego warci, jak głosi pewna reklama...

I to jest prawidłowe wpsarcie państwa, nie to co pieniądze za zrobienie bombleków podczas wpadki. Jesteśmy tego warci, jak głosi pewna reklama...
demonizowanie macierzyństwa zniszczy polske, ludność kraju to jego największa siła więc powinniśmy wspierać matki i kulturowo uważać macierzyństwo za ważną rolę społeczną

demonizowanie macierzyństwa zniszczy polske, ludność kraju to jego największa siła więc powinniśmy wspierać matki i kulturowo uważać macierzyństwo za ważną rolę społeczną
ok to kiedy znajdziesz sobie żone?

ok to kiedy znajdziesz sobie żone?
nigdy, ale wole żeby moje państwo było silniejsze i bogatsze bo im bogatsze państwo tym lepsze warunki życia inceli