[Serious] (More pics of my room) How do you keep your rooms clean?

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,217
(Due to popular demand heres more of my room)

Seriously wtf. Every time I clean it just looks like this in a few days.

Are you seriously supposed to clean EVERY day? Nobody sees my room anyway. Why should I fucking care
20190212_012222.jpg
20190212_012232.jpg
20190212_012247.jpg
20190212_012257.jpg
 
Last edited:

FaceandHFD

Legit Incel
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
3,455
I guarantee that, if you leave your house for half an hour and go back inside,
it will smell like shit to you
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,217
I guarantee that, if you leave your house for half an hour and go back inside,
it will smell like shit to you
It doesnt smell. I have an air purifier and my mom doesnt notice any smell
 

FaceandHFD

Legit Incel
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
3,455
Oh nice. My room was in much better condition and still had to clean it thoroughly
 

chudur-budur

5'2" ugliest currycel, freak of nature.
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
9,513
You got a solid room there boyo, nice, mogs my room, ngl.
 

KilluminoidBR

BRACEL
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
5,213
My fucking god man, if i were you mother i would have already kicked you out of the house. Seriously. A human cannot live like that.
 

The End

Temp. Banned
-
Joined
Apr 17, 2018
Messages
4,190
I've had this problem, and found that simply surrounding myself with trashcans helps.
 

xxxxxx

Officer
-
Joined
Feb 6, 2019
Messages
856
Lol thats what my room looked like when i was off my schizoaffective meds. I also had pee bottles in my room to lol. Hadnt showered in 5 months either. Clean that room up boyo
 

ordinaryotaku

Confederatecel
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
5,006
Do you happen to have any bugs? This is a spitting image of /v/attlestations thread material.
 

xxxxxx

Officer
-
Joined
Feb 6, 2019
Messages
856
:feelsokman::feelsthink::feelshaha:

I've got autism and agoraphobia along with anxiety and depression. So meh
Sorry to hear that, and sorry if i offended you. Does weed help? Im thinking of trying weed or cbd as the psych drugs are horrible. Mentally ill people shouldn't breed tbh unless theres a pill you take once and it cures you forever. Until scientists can cure this shit, mentally ill people should be restricted from.breeding. Im a mentalcell because of it.
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,217
Do you happen to have any bugs? This is a spitting image of /v/attlestations thread material.
Nah no bugs. Its basically all cans and bottles.
Sorry to hear that, and sorry if i offended you. Does weed help? Im thinking of trying weed or cbd as the psych drugs are horrible. Mentally ill people shouldn't breed tbh unless theres a pill you take once and it cures you forever. Until scientists can cure this shit, mentally ill people should be restricted from.breeding. Im a mentalcell because of it.
Lol you didnt offend me. Weed helps a lot. And agreed i refuse to ever even consider children. Not that any foid would get with me
 

xxxxxx

Officer
-
Joined
Feb 6, 2019
Messages
856
Nah no bugs. Its basically all cans and bottles.

Lol you didnt offend me. Weed helps a lot. And agreed i refuse to ever even consider children. Not that any foid would get with me
Oh alright, i thought i offended you because you said 'so meh'. I didnt wanna put you down especially considering my rooms been worse with pee bottles lol. I agree, i just wanted somone to grow old with but id never breed and pass down schizoaffective unless there was an instant cure.
 

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
14,217
Oh alright, i thought i offended you because you said 'so meh'. I didnt wanna put you down especially considering my rooms been worse with pee bottles lol. I agree, i just wanted somone to grow old with but id never breed and pass down schizoaffective unless there was an instant cure.
Nah. I said that because with my conditions the mess never bothers me. Only other people
Oh alright, i thought i offended you because you said 'so meh'. I didnt wanna put you down especially considering my rooms been worse with pee bottles lol. I agree, i just wanted somone to grow old with but id never breed and pass down schizoaffective unless there was an instant cure.
Also i was diagnosed with "possible" schizoaffective
 

YungCell

Niggas iffy
-
Joined
Jul 27, 2018
Messages
2,906
Just clean it once and keep a couple trash bags in there to stop the shit from piling up. You won't be sorry.
 

acnescarcel

Luminary
-
Joined
May 3, 2018
Messages
11,458
time 2 clean up bucko. a slovenly lifestyle on average yields 10 less years of life.
 

EyesAreSoCold

Major
-
Joined
Feb 23, 2018
Messages
2,205
(Due to popular demand heres more of my room)

Seriously wtf. Every time I clean it just looks like this in a few days.

Are you seriously supposed to clean EVERY day? Nobody sees my room anyway. Why should I fucking care
View attachment 88378View attachment 88379View attachment 88380View attachment 88381
You don't have to clean every day just to throw away the trash. Like when I get empty cans I put them in a bag, when that bag gets full I go to the recycling machine for free moola. If you start doing that it will probably fix most of your problem
 

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
-
Joined
Aug 13, 2018
Messages
25,343
bro dont you think that too much dirt. I'd clean it asap tbh.
bro dont you think that too much dirt. I'd clean it asap tbh.
bro dont you think that too much dirt. I'd clean it asap tbh.
 

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
24,339
Bro that’s nasty.

I have an autistic obsession with keeping my room neat and tidy.
 

MSCW

facially challenged
-
Joined
May 4, 2018
Messages
4,693
Today I decided to change my bed sheet.
Thank you for the motivation!
 

rahultmnt

Can't dodge the rodge
-
Joined
Aug 21, 2018
Messages
830
get a large trash can for your room and throw everything in that
 

Mainländer

Guilty of: normal male sexuality as a sub4 30+ man
-
Joined
May 2, 2018
Messages
14,965
Holy fuck, messmogs me by a lot. I'll make a room tour video soon, it was requested.
 

Lubricure

Catgirl Bioengineer
-
Joined
Feb 18, 2018
Messages
1,070
Are you seriously supposed to clean EVERY day? Nobody sees my room anyway. Why should I fucking care
Not every day, but at least every 3 days & vacuum cleaner every week, once. It's about your health, not much else, imho. I couldn't stay like this, by the way.
 

Indari

ITSNOTFAIRWHYYYYYY
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
12,474
My mom cleaned my room for me while I was in the psych ward
 

rabitter

Incel Blanquist
-
Joined
Mar 12, 2018
Messages
3,889
(Due to popular demand heres more of my room)

Seriously wtf. Every time I clean it just looks like this in a few days.

Are you seriously supposed to clean EVERY day? Nobody sees my room anyway. Why should I fucking care
View attachment 88378View attachment 88379View attachment 88380View attachment 88381
My room's pretty bad too, tbh. I'm kinda ahasmed of it but I just can't seem to gather the energy to clean it up. Will take a solid 7-8 hours to clean it and organize it 100%.

Feelsbadman.

Btw, a room like that is a sign of depression
 

mybodyisrotting

Wizard apprentice
-
Joined
Dec 28, 2018
Messages
470
The trick is not to clean your room, it's to not let it get dirty in the first place :feelsthink:
When you have trash like cans to throw away, just take it along the next time you go to the kitchen or the bathroom. Only use one plate, mug, spoon and fork so that you're forced to wash them eventually. Have designated places for every item and put them where they belong once you stop using them. If something drops on the floor or you spill something, take care of it at the same exact moment.
I haven't really cleaned my room in years, and it's not messy. Dust is still a problem though ngl
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)


Top