Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

I wanna kms [not relatable to inceldom mb]

Status
Not open for further replies.
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,623
Online
45d 1h 17m
I might sound like a whiny bitch and privileged kid sry tbh tbh


Yesterday r/incels was shut down and stress came... I fucking hate being stressed out and today my first fucking car broke down and I drove it for only 4 days, tried to find a fucking fuel filter for 2 hours straight until I did intense deep googling and found out that this car has it's fuel filter in the fucking fuel tank but that's not guaranteed that the fuel filter is causing the problem. Might as well be shitty car's design so water might have got into the fucking engine.. So I stood outside freezing trying to find a problem just to find out nothing could be done. I know I sound like a whiny bitch but stress is real and it just piled up since yesterday. Now I have to go to a college on my foot tomorrow. Legit suicide inducing.
Also don't buy old French cars.
 
Indari

Indari

NPC Destroyer
★★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
29,194
Online
141d 15h 51m
Same. Got a call from my cunt of a father when I was already in a bad mood from /r/incels closing and arguing with retards after making an angry post about it and getting my accounts suspended and it just made it worse. literally felt like roping. normies don't have to worry about this kind of shit
 
D

demii

Greycel
Joined
Nov 8, 2017
Posts
14
Online
0
Well some normies do
 
Zielony4

Zielony4

Mopping subhuman tears.
Joined
Nov 8, 2017
Posts
4,388
Online
0
Aww that sucks, I remember wishing you fun with that car. r/Incels being shut down devestated me as well. I wanted to post there after gymcelling but came back to the cuckmins taking my home from me.
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,623
Online
45d 1h 17m
Zielony4 said:
Aww that sucks, I remember wishing you fun with that car. r/Incels being shut down devestated me as well. I wanted to post there after gymcelling but came back to the cuckmins taking my home from me.

damn that made me happy :)
 
W

WawelDragon1683

Always last
-
Joined
Apr 17, 2019
Posts
9,072
Online
66d 7h 16m
Me as well, i'm just counting the days
 
Deleted member 19971

Deleted member 19971

Pray for the souls of the Linux atheists
-
Joined
Jul 21, 2019
Posts
23,223
Online
182d 10h 57m
Ancient thread
 
T

Templarcel421

Gambler fan account
★★★★
Joined
Feb 7, 2018
Posts
4,323
Online
15h 12m
Fuark this really is ancient
 
S

Sans

I didn’t deserve this life
-
Joined
Feb 8, 2019
Posts
7,747
Online
19d 9h 44m
78980n

78980n

★★★★★
Joined
Jun 24, 2019
Posts
10,898
Online
114d 3h 19m
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,623
Online
45d 1h 17m
10/10 bump buddy boyos jfl

Also the problem was that fuel injector got rekt so I had to replace it and that's it(it costed £5 lul, had to get le multimeter and check injectors for volts), still driving this old car but gonna change it in November or so.
 
Status
Not open for further replies.

Similar threads

VoidpilledMe
Replies
15
Views
223
lemon21
lemon21
Sneir
Replies
15
Views
446
Rotter
Rotter
allDead
Replies
18
Views
580
Emba
Emba
Karl Bentayga
Replies
16
Views
745
SupremeGentleman48
SupremeGentleman48
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Top