Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Anyone Else have Noticeable Acne?

ItheIthe

ItheIthe

Legend
Joined
Nov 8, 2017
Posts
3,984
Online
0
I developed noticeable acne in elementary school now I'm in college and am sitting here with noticeable acne despite using cream, eating healthy, and drinking lots of water, lol. I don't even care tbh. Oh btw in middle school my friends nicknamed me "pizza face", lol
 
T

throwzo

Greycel
Joined
Nov 17, 2017
Posts
93
Online
0
I got acne in my teens and I still have acne in my 30s
 
Prince Of Dankness

Prince Of Dankness

Banned
-
Joined
Nov 19, 2017
Posts
561
Online
0
From constantly picking at my face, im covered in scars.
 
Splintercel

Splintercel

Recruit
★★
Joined
Nov 14, 2017
Posts
155
Online
0
I didn't really have acne but I get occasional spots. However, in high school I did get a massive boil/carbuncle on my nose for about 3 months. I popped it constantly and squeezed all the shit out. It destroyed my confidence. I still have a noticeable scar where it was.
 
ItheIthe

ItheIthe

Legend
Joined
Nov 8, 2017
Posts
3,984
Online
0
Splintercel said:
I didn't really have acne but I get occasional spots. However, in high school I did get a massive boil/carbuncle on my nose for about 3 months. I popped it constantly and squeezed all the shit out. It destroyed my confidence. I still have a noticeable scar where it was.

I used to have enormous acne SCABs on my face. Having bad acne literally decimates confidence, I was suicidal
 
Framecel222

Framecel222

Banned
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
4,246
Online
0
I have moderate acne, it sucks so much. You should get on Accutane, that's what I'm gonna do.
 
Morf12

Morf12

Recruit
★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
347
Online
0
I took accutane and it took care of my acne by 75% but left me with the side effect of Rosacea. It made me more insecure than ever. Kill me.
 

Similar threads

bigantennaemay1
Replies
7
Views
549
bigantennaemay1
bigantennaemay1
W
Replies
12
Views
418
Angrycel
Angrycel
mistersinister
Replies
0
Views
277
mistersinister
mistersinister
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Top