Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

You should watch FACEandLMS on youtube

DankIncel

DankIncel

Captain
★★★
Joined
Nov 11, 2017
Posts
1,721
His content is top tier quality. He destroys the bluepilled delusions. I love it.

He recently posted this video: https://www.youtube.com/watch?v=d5wPQ-ALD7E

But his greatest content is the "What Attracts Women series", or 'waw'. you could use it to understand or explain why we as Incels exist. How it is not really personality or confidence.
He made 4 parts so far.

Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=EFnJMPQow7A

Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=kVB3ypWVu14

Part 3: https://www.youtube.com/watch?v=N0m_GVG3Oxo

Part 4: https://www.youtube.com/watch?v=6aq0eGdHMkA


Do you see this cucktears? Do you understand now failed normies?





What do you think of his content Brethren?
I think he is on point.
 
Framecel222 said:
I love his videos.

Same


Incelsrgay said:
nah he hasn't even taken the nosepill

Funny you should mention it because I am a nosecel myself.

I am pretty sure he is will aware of what nose attracts women. It's pretty much his profession.
 
thanks DankIncel.
 
FACEandLMS said:
thanks DankIncel.

No problem fam. Had to spread the word. Your channel is great and I'd love it if it got more popular.
 
DankIncel said:
No problem fam. Had to spread the word. Your channel is great and I'd love it if it got more popular.

Cuz I used to swore in my videos, they got semi-demonetized and are low-ranked (not shown much in the suggested videos list) in YouTube's algorithm. This is in addition to most men not wanting to swallow the red pills within: they'd rather watch some RSD video of some PUA coach talking to women.

It's weird cuz some videos on youtube don't get semi-demonetized and lowranked even with swearing or adult content. At some point, I will need to reupload WAW 1.1 - 1.4 with censorship (leaving the original ones up) so I'm able to reach more incels. So from now on, my videos will have to be censored. I'll have to use euphemisms like "struggle-snuggle" (rape) and "use a knife on" (stab), etc.

Dunno why I'm boring you with this information...
 
FACEandLMS said:
Cuz I used to swore in my videos, they got semi-demonetized and are low-ranked (not shown much in the suggested videos list) in YouTube's algorithm. This is in addition to most men not wanting to swallow the red pills within: they'd rather watch some RSD video of some PUA coach talking to women.

It's weird cuz some videos on youtube don't get semi-demonetized and lowranked even with swearing or adult content. At some point, I will need to reupload WAW 1.1 - 1.4 with censorship (leaving the original ones up) so I'm able to reach more incels. So from now on, my videos will have to be censored. I'll have to use euphemisms like "struggle-snuggle" (rape) and "use a knife on" (stab), etc.

Dunno why I'm boring you with this information...

Are you gonna interview more incels? I'd like to suggest Master Yoda
 
I already watch his content. My new favorite channel tbh
 
FACEandLMS said:
Cuz I used to swore in my videos, they got semi-demonetized and are low-ranked (not shown much in the suggested videos list) in YouTube's algorithm. This is in addition to most men not wanting to swallow the red pills within: they'd rather watch some RSD video of some PUA coach talking to women.

It's weird cuz some videos on youtube don't get semi-demonetized and lowranked even with swearing or adult content. At some point, I will need to reupload WAW 1.1 - 1.4 with censorship (leaving the original ones up) so I'm able to reach more incels. So from now on, my videos will have to be censored. I'll have to use euphemisms like "struggle-snuggle" (rape) and "use a knife on" (stab), etc.

Dunno why I'm boring you with this information...

That's not at all boring. That is pretty important I say. And I am already aware of that because I watched all of your videos. I really appreciate your content.

btw if I may ask. How many subs do you have?
And when can we expect the next video? Do you upload once every 3 months or...?


AlexanderR97 said:
I already watch his content. My new favorite channel tbh

Same
 

Similar threads

Whitefeminineboy
Replies
13
Views
348
WeirdoDesperado
WeirdoDesperado
B
Replies
37
Views
592
CruxGammata
CruxGammata
A
Replies
7
Views
388
mcmoohyun
M
dark sorcerer
Replies
13
Views
409
NorthernWind
NorthernWind

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top