Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

SuicideFuel Worst sentences an incel could hear

norwegianfreak

norwegianfreak

Lost contact with reality 4 yrs ago
-
Joined
May 29, 2023
Posts
560
Omg, why did she have to die, she was so beautiful.
My condolences, she looked like an angel.

A family member/friends listing positive traits in their deceased loved ones is totally acceptable, but strangers shouldn't :feelsokman:
 
Oh, I see.

1685994530638

1685994505178

1685994519176

1685994580357


...

1685994604204


1685994635110
 
Omg, why did she have to die, she was so beautiful.
My condolences, she looked like an angel.

A family member/friends listing positive traits in their deceased loved ones is totally acceptable, but strangers shouldn't :feelsokman:
Er du norsk, Trodde ikke det fantes noen i norge
 
Vårt lille land :cryfeels:
Fullt av sexy stacies jeg ikke kan smake på engang, Faen så brutalt, Så en kjerring i miniskirt på et kjøpesenter, Klarer ikke slutte og mindfappe, Hvis jeg var gigachad hadde jeg pult henne
 
Fullt av sexy stacies jeg ikke kan smake på engang, Faen så brutalt, Så en kjerring i miniskirt på et kjøpesenter, Klarer ikke slutte og mindfappe, Hvis jeg var gigachad hadde jeg pult henne
Såå mange blondiner rundt oss med blå øyne. En becky i vårt land er en stacy i USA. Det er virkelig over
 
JoinedMay 29, 2023Posts202
 
Såå mange blondiner rundt oss med blå øyne. En becky i vårt land er en stacy i USA. Det er virkelig over
Satt og runka istad men blir stadig lei, Jeg vil putte kjepp i hjulene if you know what i mean men faen så materialistiske og narsistiske dem er med oppførselen, Bare hiver i seg kraftig med kuk! Skulle nesten tro dem går rundt med handsomes dick i lomma 24/7 mens dem ikke kan ta en trucel kuk engang
 
Omg, why did she have to die, she was so beautiful.
My condolences, she looked like an angel.

A family member/friends listing positive traits in their deceased loved ones is totally acceptable, but strangers shouldn't :feelsokman:
If it was me dying on the sidewalk you would walk right over me - Joker 2019
 
Satt og runka istad men blir stadig lei, Jeg vil putte kjepp i hjulene if you know what i mean men faen så materialistiske og narsistiske dem er med oppførselen, Bare hiver i seg kraftig med kuk! Skulle nesten tro dem går rundt med handsomes dick i lomma 24/7 mens dem ikke kan ta en trucel kuk engang
Jaja, hvis normies har vanskeligheter med å lykkes på tinder med helt average chicks, hva I helvete gjør vi da?
 

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top