Lonelyus
Bring me a hooker
★★★★★
Title
sol og sommerHvordan er været i Norge?
ER DU NORSK?sol og sommer
Regn, Sol, Torden, Alt på en dag!Hvordan er været i Norge?
Her er de skyet hele dagen, litt sol. Neste uke så skal de bli fint.sol og sommer
google translate er fint, men har spilt med en del scandinavians, so jeg har learned some vitser dere har med andre scandinavianER DU NORSK?
Yes, We can play videogames.google translate er fint, men har spilt med en del scandinavians, so jeg har learned some vitser dere har med andre scandinavian
Nei, Kun Brun-oster!Det er over for bokmålceller
Snakk NynorskDet er over for bokmålceller
Det er varmt i dag, Solen skinner. Jentene går rundt i sine vakre sommerkjoler. Alle har det gøy.
Takk for låten! Aldrig lyssnat på norsk musik nästan men den här va fan kanon
Takk for låten! Aldrig lyssnat på norsk musik nästan men den här va fan kanon
View: https://youtu.be/rUvzx73-cCY
Onklp - Styggen på ryggen lyrics translation in English | Musixmatch
English translation of lyrics for Styggen på ryggen by Onklp.www.musixmatch.com
o7 Jeg liker hip-hop på forskjellige språk - jeg kan mer norsk enn svensk.
OnklP (og Jaa9)
NO
Battles, hvis noen er interessert (Hvil i fred Skeez TV ):
SE
/
Det var ikke så varmt i dag. Jeg gikk en tur på skogen en stund, og så et ekorn. Ensomhet maler meg, som korn i en mølle.
OnklP (og Jaa9)
NO
Battles, hvis noen er interessert (Hvil i fred Skeez TV ):
SE
/
Det var ikke så varmt i dag. Jeg gikk en tur på skogen en stund, og så et ekorn. Ensomhet maler meg, som korn i en mølle.
Det stämmer!Er du svensk?
Herlig og se flere svensker her! Føler meg ensom herDet stämmer!
Ja det er ikke mitt første språk, jeg er ikke engang fra Skandinavia (eller Finland), selv om jeg bodde der en stund.Aah så du är ikke norsk men kan snakke norsk? Det är fett mann! Hört att det er jevla svårt att lära sig noget av de skandinaviske språken hvis man ikke kommer herifra.
Haha og hvad sker i den battlen, lol att det blir fight mitt upp i när han ska til og disse
Elsker den enya-samplen! Men Sofijah är ikke mycket till en go rappare, man hör för mycket att det är ett barn som sjunger tror jag. Men hun är duktig på att skriva lyrics.
Tack för välkomnandet haha! Och fattar känslan, vi får känna oss ensamma tillsammansHerlig og se flere svensker her! Føler meg ensom her
i norden som den eneste norske incelen Kek
Ja det er ikke mitt første språk, jeg er ikke engang fra Skandinavia (eller Finland), selv om jeg bodde der en stund.
Germanske språk:
Islandsk
Færøysk
(Norsk
Svensk
Dansk)
(Nederlandsk
Tysk)
Engelsk
() = nærmere
Hvis du kjenner en, forstår du delvis de andre.
Jeg respekterer mest av alle de emceene som både gir ut plater og kjemper (battle).
Faktisk Sofijah kom nylig tilbake!
Men hvem vet hvem som skriver versene hennes. Jeg tror de gjør det:
Jeg liker også Svenske vampyrfilmer!
Tack Tack, Jeg pleier och streame nogot filmer om kveldin, Du kan godt være med er ensomt og se alene som hikkikomori.Tack för välkomnandet haha! Och fattar känslan, vi får känna oss ensamma tillsammans
Takk! Jeg tror at det er månge innvandrere i alle (tidligere) hvite lander nå. Tiden renner ut. Og hvis du er en NEET du har mye fritid og energi (for å lære et språk for eksempel). Jeg tilbrakte noen tid i Købnhaven, Oslo, Stockholm og Helsinki for noen år siden - der findes alle slags utlendinger, jeg vet. Ofte de snakket sitt eget språk seg imellom, men til Hvite mennesker (som jeg) de henvendte seg på Globsk ('Engelsk'). Forresten jeg snakker også litt Tysk - de sier vanligvis at det er stygg, for tøff, men jeg liker hardheten dets.All cred till dig som lärt dig! Imponerande. I sverige har vi sjukt mycket invandrare och de flesta har bott här länge nu utan att vara i närheten av att prata/skriva på den nivån du gör. Men jag håller med dig om att det är lättare att lära sig resten bara man kan ett av språken. Tog tyska som extraspråk i skolan och det var inte så jobbigt att lära sig då det märktes att orden ändå hade samma "stam" typ.
Haha har helt missat att Sofijah har gjort comeback! Låter som ett nytt sound och som att hon mår bättre nu, vilket påverkar musiken både på gott och ont då jag tror många lyssnade på henne under tonåren just för att de kände igen sig i dom desperata känslosamma lyricsen.
Om du gillar filmversionen så testa läsa boken "låt den rätte komma in" - det var en sån bok man tvingades läsa i svensk skola men av det jag minns så var den ändå en av de bättre böckerna man tvingades läsa i högstadiet! Har faktiskt inte sett filmen men kanske ska ge den en chans också.
Snakk Gammelnorsk!Snakk Nynorsk