Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Saw a bmwf couple today

PocoLoco

PocoLoco

Senegal rek
Joined
Aug 25, 2024
Posts
63
I went to a super market today and saw that bmwf couple. They were about the same height (5'7) and the man was a ltn while the foid was a weak htn blue eyed brunette. Man I was left speechless , why him and not me, What on earth have I done to deserve this fate. Life never been about blackpill but luckpill
 
That's the typical mixed-race couple in America
 
Gross:feelspuke:

Also, ragefuel when any woman of your tribe dates outside of your race
 
Ah bon
Pourtant c'est l'inverse que je vois sur bordeaux
Ca doit dépendre des villes alors, ptetre a bordeaux les rebeu sont moins enclin a gérer des blanches et préfère rester avec des maghrechienne
 
Sands and whites or sands and blacks?
Whites are always number one jfl, this dude saw one IR couple BMWF but for every one of those there's like 100 or more WMWF, white still dominates the dating scene.
 
Ca doit dépendre des villes alors, ptetre a bordeaux les rebeu sont moins enclin a gérer des blanches et préfère rester avec des maghrechienne
Oui sur bordeaux c'est rare de voir des couples mixtes
C'est meme pas ca qui me derange mais plutot le fait qu'un mec aussi laid puisse gerer une bombe
 
C'est meme pas ca qui me derange mais plutot le fait qu'un mec aussi laid puisse gerer une bombe
Brutal, l'argent/betabuxx peut être, grosse bite, elle le fétichise ou c'est juste une exception c'est rare mais ca arrive
 
France is full of niggers jfl.
It's a myth theres more sandnigger, precisely North African but since a lot are white-passing you tend to not notice them compared to blacks. You need to be french to understand how much sandniggers there are there. Especially in the south
 
Brutal, l'argent/betabuxx peut être, grosse bite, elle le fétichise ou c'est juste une exception c'est rare mais ca arrive
Il etait pas riche
Je commence à croire que c'est tout le monde avec sa chance et que la blackpill n'est pas 100% véridique
 
Je commence à croire que c'est tout le monde avec sa chance et que la blackpill n'est pas 100% véridique
Peut être, sa m'étonnerai mais c'est une possibilité
 

Similar threads

anandkonda
Replies
108
Views
2K
Vesuvius Pumpkin
Vesuvius Pumpkin
ColdBoy
Replies
21
Views
392
Near.Belgrade
Near.Belgrade
S
Replies
12
Views
324
SoycuckGodOfReddit
SoycuckGodOfReddit
AustrianMogger
Replies
13
Views
196
AustrianMogger
AustrianMogger
AustrianMogger
Replies
12
Views
273
VideoGameCoper
VideoGameCoper

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top