Incels.is - Involuntary Celibate

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Request to ban "thebreezy"

Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
Unless mods can't read deleted threads. I made a mistake by refreshing his "7/10" thread and he deleted it.

Dude claimed to be 7/10 aspie who can't get laid, he PMed me his pic, I image reversed, exposed that cunt and he deleted his thread.


Mods I hope you will be able to read deleted threads. Some users might vouch for me whoever saw my post.


EDIT:
DTc1cqPPQeWVwyxgMbJwIQ.jpeg

QFqiWXJcRkq7ACWRJspA-w.jpeg

wUX-DjidQ5OcEXZh82E-nQ.jpeg





Google search results




EDIT:

P9Cn-Wa7RQqeVevDuU8GFg.jpeg

Thank you mods.
 
A

Anonymous

GOD WILLS IT
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
931
Online
45m
Great work detective
 
thebreezy

thebreezy

Banned
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
29
Online
0
off I've been detected! retreat! fall back!
 
niggerstonguemyanus

niggerstonguemyanus

Greycel
Joined
Nov 7, 2017
Posts
65
Online
41m
Weed said:
Unless mods can't read deleted threads. I made a mistake by refreshing his "7/10" thread and he deleted it.

Dude claimed to be 7/10 aspie who can't get laid, he PMed me his pic, I image reversed, exposed that cunt and he deleted his thread.


Mods I hope you will be able to read deleted threads. Some users might vouch for me whoever saw my post.


EDIT:
DTc1cqPPQeWVwyxgMbJwIQ.jpeg

QFqiWXJcRkq7ACWRJspA-w.jpeg

wUX-DjidQ5OcEXZh82E-nQ.jpeg





Google search results

saw your post and he sent me the same shit. hes legit retarded. time for a quick ban buddy boyo
 
G

Gymcel

Recruit
★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
218
Online
2h 2m
Machiavelli

Machiavelli

lion and fox
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
1,466
Online
7m
A

a-virgin-nigger

Ultimate Wagecuck
★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
1,394
Online
1d 13h 46m
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Go on and make a thread about it then good luck you sex haver.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.
 
LDARIncel

LDARIncel

Greycel
Joined
Nov 8, 2017
Posts
36
Online
0
mental_out said:
Silly idiot didn't realise we can see his IP, sad faggot had 5 different accounts on the go

I think he posted on CuckTears about it, saying he spend FIVE. HOURS. On this site.

And they tell us to get a life...
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
CopeMaster9001 said:
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


LDARIncel said:
mental_out said:
Silly idiot didn't realise we can see his IP, sad faggot had 5 different accounts on the go

I think he posted on CuckTears about it, saying he spend FIVE. HOURS. On this site.

And they tell us to get a life...

We need to get a link lmao.. BTW I think he is legit 14
 
LDARIncel

LDARIncel

Greycel
Joined
Nov 8, 2017
Posts
36
Online
0
Weed said:
CopeMaster9001 said:
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


LDARIncel said:
mental_out said:
Silly idiot didn't realise we can see his IP, sad faggot had 5 different accounts on the go

I think he posted on CuckTears about it, saying he spend FIVE. HOURS. On this site.

And they tell us to get a life...

We need to get a link lmao.. BTW I think he is legit 14


https://www.reddit.com/r/IncelTears/comments/7bqawe/been_posting_actively_on_the_incels_website_for/
90% sure it's the same  cuck.
 
Lookismisreal

Lookismisreal

The Black Knight
★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
216
Online
21m
@Azavii did you (or any other mod) ban this fakecel including all his alt accounts?
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
LDARIncel said:
Weed said:
CopeMaster9001 said:
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


LDARIncel said:
mental_out said:
Silly idiot didn't realise we can see his IP, sad faggot had 5 different accounts on the go

I think he posted on CuckTears about it, saying he spend FIVE. HOURS. On this site.

And they tell us to get a life...

We need to get a link lmao.. BTW I think he is legit 14


https://www.reddit.com/r/IncelTears/comments/7bqawe/been_posting_actively_on_the_incels_website_for/
90% sure it's the same  cuck.


Oh yeah I am pretty sure that's him too.. Also he said he's 15 years old.. That's believable.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
Weed said:
CopeMaster9001 said:
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


Sex haver= someone who has fornicated with the opposite sex= you.
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
CopeMaster9001 said:
Weed said:
CopeMaster9001 said:
a-virgin-nigger said:
Request to ban you. You are a sex haver and not welcome here.

Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


Sex haver= someone who has fornicated with the opposite sex= you.

Sex haver = a person who has regular sex. Can you at least look up the definition on google? Also think about the word "haver" more. Legit low IQ inducing tbh tbh.. stop.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
Weed said:
CopeMaster9001 said:
Weed said:
CopeMaster9001 said:
Co-signed.

You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


Sex haver= someone who has fornicated with the opposite sex= you.

Sex haver = a person who has regular sex. Can you at least look up the definition on google? Also think about the word "haver" more. Legit low IQ inducing tbh tbh.. stop.

You have the ability to receive regular sex but choose not to. You are like a female foreveraloner. Picky.
 
Weed

Weed

ded srs
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,619
Online
45d 4h 26m
CopeMaster9001 said:
Weed said:
CopeMaster9001 said:
Weed said:
You too go and make a thread about it.. 

Virgin nigger and copemaster only 2 users that I hate with their useless threats and not knowing a definition of a sex haver.


Sex haver= someone who has fornicated with the opposite sex= you.

Sex haver = a person who has regular sex. Can you at least look up the definition on google? Also think about the word "haver" more. Legit low IQ inducing tbh tbh.. stop.

You have the ability to receive regular sex but choose not to. You are like a female foreveraloner. Picky.
Hahhaha fucking lol. Did you even read my post on r/incels where I stated I haven't received a single message from a girl since June as well as Tinder confirmg I will never get laid again.
 
CopeMaster9001

CopeMaster9001

Banned
-
Joined
Nov 7, 2017
Posts
100
Online
0
Weed said:
CopeMaster9001 said:
Weed said:
CopeMaster9001 said:
Sex haver= someone who has fornicated with the opposite sex= you.

Sex haver = a person who has regular sex. Can you at least look up the definition on google? Also think about the word "haver" more. Legit low IQ inducing tbh tbh.. stop.

You have the ability to receive regular sex but choose not to. You are like a female foreveraloner. Picky.
Hahhaha fucking lol. Did you even read my post on r/incels where I stated I haven't received a single message from a girl since June as well as Tinder confirmg I will never get laid again.

If it is true that you will never have sex again, then condolences, but I smell BS. If you are able to get it once you can do it again.

Now if you are like me, 26 yo KHHV confirmed subhuman, it is impossible to escape. I only have the rope to look forward to. TBH TBH.
 

Similar threads

Deleted member 41988
Replies
24
Views
550
Izayacel
Izayacel
Blackpillapologist
Replies
16
Views
411
LesscoBlob
LesscoBlob
IchWillSterben
Replies
13
Views
414
Zer0/∞
Zer0/∞
-BrettyBoy-
Replies
57
Views
1K
IchWillSterben
IchWillSterben
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Top