Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Rate LondonGuy

Earthbound

Earthbound

HQNP
★★★★★
Joined
Nov 9, 2017
Posts
431
E0xQm9R.jpg

nOMdS7t.png

o1HN3cD.jpg

X7PgiEb.jpg
 
Can you believe he got 3 female Tinder matches, in an experiment , that is why PSL ratings are dumb, men cannot rate for shit. https://www.youtube.com/watch?v=geIkOn7PAK0.
 
universallyabhorred said:
Can you believe he got 3 female Tinder matches, in an experiment , that is why PSL ratings are dumb, men cannot rate for shit. https://www.youtube.com/watch?v=geIkOn7PAK0.
Yeah he got them in Canada. In the USA and the UK he didn't get shit. He's almost 33 and a truecel. Never held a girl's hand, never been on a date, never kissed a girl, never had a gf, never even fucked a pussy. Not even an escort. Yet he remains one of the most bluepilled incels I have yet to encounter. Lol he still thinks he can find a "princess" as he calls it. Ya know one time when he came to the US to find work here with his STEMcel IT Computer Science degree he went to an interview and he got denied the job for being ugly? Lol not even joking. He flat out said this on SH. Also, Tinder matches don't mean shit. Sometimes girls can accidentally swipe right or do it for pity. If they do it for pity and they match you, they either never reply to your message or unmatch you. It's happened to me.
 
Earthbound said:
Yeah he got them in Canada. In the USA and the UK he didn't get shit. He's almost 33 and a truecel. Never held a girl's hand, never been on a date, never kissed a girl, never had a gf, never even fucked a pussy. Not even an escort. Yet he remains one of the most bluepilled incels I have yet to encounter. Lol he still thinks he can find a "princess" as he calls it. Ya know one time when he came to the US to find work here with his STEMcel IT Computer Science degree he went to an interview and he got denied the job for being ugly? Lol not even joking. He flat out said this on SH. Also, Tinder matches don't mean shit. Sometimes girls can accidentally swipe right or do it for pity. If they do it for pity and they match you, they either never reply to your message or unmatch you. It's happened to me.

Obviously it is over for him, but its over for most currycels anyway, with a face like that I doubt he could even get an arranged marriage, but that is his best hope. Entice females with his CS degree and possible job or use his CS degree to get rich, then get a loveless marriage where he gets to breed. Other than that his options are either suicide or ER, that eye deformity real fucks him up, being a curry does not help either and the fact that he is 30+ oldcel means he should stop coping. I cannot understand how someone can be so blue-pilled. It is insane, the only thing he should be hoping for is reincarnation game.
 
universallyabhorred said:
Obviously it is over for him, but its over for most currycels anyway, with a face like that I doubt he could even get an arranged marriage, but that is his best hope. Entice females with his CS degree and possible job or use his CS degree to get rich, then get a loveless marriage where he gets to breed. Other than that his options are either suicide or ER, that eye deformity real fucks him up, being a curry does not help either and the fact that he is 30+ oldcel means he should stop coping. I cannot understand how someone can be so blue-pilled. It is insane, the only thing he should be hoping for is reincarnation game.

I told him to get an arranged marriage in his India yet he said no because he wants something "real" foken LOOOOOL @ his bluepilled mind. He is the extreme version of the bluepill, he is whitepilled.


alienfranco said:
Have you seen my old friend Jankinoff?

I got a bit sad the way is he is treating the Indian females.

050e3b242eaab9b67b23c26f28258f0ebe7bbca1823e819b730fa58d0bf7b25e.jpg
Oh god don't tell me you're an alt of some mentally insane PSL poster who has beef with Legit Theory/Adolf Hipster/Incelebrity/Trews/whatever he's calling himself now.
 
alienfranco said:
Who were you on PUAHATE.com?

I never got to experience the chance to be on PUAHate. During that time, I was trying to get with a girl at the same time ER was planning his retribution. I barely got into PSL this year, but I do my research on everyone. Hence how I know who you are.
 
alienfranco said:
I like Indian females, I find them very attractive.

I just don't like how some PSL members have turned the tables to being so racist now.

Yeah I read about you being with an Indian female or some shit. There was hardly any racism on PUAHate because the mods were more strict over there. Following the demise and rise of new sites, they were more lenient on what you can say. Hence the racism. Also this is an Indian male, not female. So no worries about bashing Indian females ITT.
 
Looking at him I feel bad for him.
 
alienfranco said:
I like Indian females, I find them very attractive.

I just don't like how some PSL members have turned the tables to being so racist now.

oh shit its alienfranco. what you been doing man?
 
People saying he's sub 2 are insane. He's not deformed or repulsive to look at, just very ugly. I give him 2.5/10. Still over for him though obviously.
 
Definitley at max a 2.
Maybe even a genuine 1. Hard to say becasue the deformities aren't as strong as with other 1s I saw pictures of.
 
he's a 1/10 period, I could see a case for 0.5/10 too
 
He needs to shower, lift, be confident
 
Fuck, this guy was real.

How do you not mercifully kill it when it's young?
 
Sparky said:
Don’t forget the haircut and new clothes!

He has to stop being misogynist
 
Sparky said:
Here’s a funny video regarding Londonguy:

https://m.youtube.com/watch?t=1s&v=YtesjSpQi1M
giphy.gif
 
Holy crap, his left side looks like me. Eyebrows and eyes especially, but he's got a better nose than me. IT'S OVER.
 
all currycels get a negative score. Their inceldom is off the charts
 

Similar threads

AsiaCel
Replies
13
Views
421
edgelordcel
edgelordcel
Whitefeminineboy
Replies
43
Views
1K
DottKo334
DottKo334
Whitefeminineboy
Replies
19
Views
479
NeverEvenBegan
NeverEvenBegan
AsiaCel
Replies
30
Views
1K
CroatianManlet2
CroatianManlet2
Whitefeminineboy
Replies
24
Views
567
AlexDelarge
A

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top