NSFW [JFL] lmao guy gets cucked on a reality show.

Aadi

Aadi

Getting over it.
★★★
Joined
Mar 20, 2021
Posts
1,727
Online
15d 16h 0m
>Cuck is married to his wife for 7 years

>wants to spice up his boring sex life

>enters a reality show about swingers and couple swapping

>thought he will get to sleep with other wives there

>Meets a BBC couple and they decide to swap wives.

>BBC pounds his wife in front of him while the other wife left the room repulsed by his subhumanity

>cuck sits on the bed and watches his wife getting fucked by the BBC lmao

>Is visibly upset the next day that he didn't get to fuck anyone and blames it on himself for not "muh communicating"

>Wife is happy that she got a BBC dick inside of her


Guess his ethnicity? You can't make this shit up.

@FullTimeLoser
@ThoughtfulCel


I also looked up the forums and found out that they both divorced after that episode. :lul::lul:


Lmao the memes write themselves.

:lul::lul::lul::lul::lul::lul:
 
HotPotCel

HotPotCel

(づ。◕‿‿◕。)づ ☄☄☄☄☄
★★
Joined
Mar 16, 2021
Posts
2,678
Online
18d 9h 19m
Aadi

Aadi

Getting over it.
★★★
Joined
Mar 20, 2021
Posts
1,727
Online
15d 16h 0m
yeah watch the porno I linked. It's too comical man that shit is legit giga life fuel. I was literally laughing the entire video lmao. What a cuck. He deserved it.
 
FullTimeLoser

FullTimeLoser

Full time... Winner? I'm undefeated
★★★★★
Joined
Jun 29, 2020
Posts
26,028
Online
177d 3h 51m
Man white """men"" are truly the weakest link. They need to be stopped

Imagine it... Being married for 7 years... devoting your love, life and finances to a family and to a woman. All your emotions. Then she tells you she wants to swing and instead of smacking the shit outta her you say ok.... Imagine being that little of a man. Imagine the culture cultivated that allows this... imagine tthese ""men""
 
ThoughtfulCel

ThoughtfulCel

G.O.R.I.L.L.A _M.A.X.I.N.G
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
18,229
Online
279d 4h 52m
Guess his ethnicity? You can't make this shit up.

Knew as soon as I read the post what ethnicity he was Lmao

 
SocialzERo

SocialzERo

Necromante
★★★
Joined
Sep 8, 2020
Posts
5,214
Online
96d 15h 38m
ItsOver4cel

ItsOver4cel

You're either a WinnER or a big LosER
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
21,706
Online
65d 9h 8m
this is so hilarious it's almost sad
 
Aadi

Aadi

Getting over it.
★★★
Joined
Mar 20, 2021
Posts
1,727
Online
15d 16h 0m
Watch the full prono guys. It's legit kekfuel
 
ItsOver4cel

ItsOver4cel

You're either a WinnER or a big LosER
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
21,706
Online
65d 9h 8m
FinnCel

FinnCel

Alcoholcel
★★★★★
Joined
Dec 13, 2018
Posts
33,257
Online
124d 10h 44m
I hate cucks
 
trying to ascend

trying to ascend

Youngcel KHHV
★★★
Joined
Aug 30, 2020
Posts
4,296
Online
122d 7h 24m
And people still deny JBB...
 
InMyCellInHell

InMyCellInHell

Waffles! Where's my waffles?
★★★★★
Joined
May 19, 2018
Posts
5,866
Online
27d 22h 48m
PrestonYnot-

PrestonYnot-

Recruit
★★★
Joined
Mar 24, 2021
Posts
207
Online
3d 11h 57m
Izayacel

Izayacel

ACCELERATE SPECTRUM "
★★★★★
Joined
May 5, 2018
Posts
6,122
Online
14d 6h 3m
gynocentric shithole

btw a man shall never marry , exspecially now in this era
 
B

based_meme

I.N.C.E.L. High Command
★★★★★
Joined
Oct 11, 2019
Posts
9,791
Online
117d 18h 28m
Vid removed.
 
Mr Joyboy

Mr Joyboy

I'm beyond emotions...
★★★★
Joined
Feb 19, 2018
Posts
2,309
Online
21d 22h 48m
OP: "I'm a porn addict"
 
AutisticR3tard

AutisticR3tard

Alive but not living
★★★★
Joined
Mar 8, 2021
Posts
839
Online
8d 3h 58m
das rite whitey we iz takin yo wymin and we iz posting it on da tv
 
Taniscel

Taniscel

Officer
★★★★
Joined
Apr 4, 2020
Posts
811
Online
25d 21h 23m
They took the video down boyo :(
 
trying to ascend

trying to ascend

Youngcel KHHV
★★★
Joined
Aug 30, 2020
Posts
4,296
Online
122d 7h 24m
gymletethnicel

gymletethnicel

Genetic Garbage
-
Joined
May 8, 2019
Posts
17,035
Online
287d 19h 32m
Just fucking lol
 
chutmarikacel

chutmarikacel

already bailing
★★★
Joined
Mar 31, 2021
Posts
1,202
Online
7d 18h 46m
Fk the government, won't even let me watch porn.
 
LonelySquid

LonelySquid

turbo manlet
Joined
Aug 24, 2018
Posts
563
Online
3d 15h 46m
Wish shows like this didn't even exist
 
Super-Subhuman3

Super-Subhuman3

Recruit
★★★
Joined
Apr 1, 2021
Posts
226
Online
1d 18h 24m
The state of bluepilled men. When they get first row seats to seeing their wives cuck them live, they somehow are still in denial about everything.