AutisticMonstrosity
32 years old kissless virgin
★★★
- 85d 11h 13m
Viimein sain noustua sängystä noin kello 0.15 eli selvästi jo yhdeksännen päivän puolella. Eli vietin sängyssä yhtäjaksoisesti melkein tarkalleen 12 tuntia, hiukan alle. Olin varmaan viimeiset 2-4 tuntia enimmäkseen hereillä ja viimeisen tunnin pari kokonaan hereillä, mutta kun makuuhuoneessa on niin helvetin viileää, niin peiton alta oli (taas) vaikea päästä pois. Eli 8.1. kaksi siemensyöksyä. Neljä kertaa pitäisi purkauttaa mällit 9.1., jotta saisin kiinni aikataulusta. Ei realistista tänään neljä kertaa, mutta kaksi tänään on tavoitteena ainakin. Vuoden tavoite on nyt ainakin yksi siemensyöksy enemmän kuin tässä vuodessa on päiviä. Siemensyöksymääräni ovat romahtaneet esim. vertailussa 2022 vastaan 2012, en tiedä tarkkoja lukuja, mutta suuresta pudotuksesta on kyse. Trendi on ollut laskeva vuosivertailussa, kun ikää on tullut. Ja videoiden katsominen netistä on lähinnä surettanut, ei innostanut, kuten vielä 15 vuotta sitten ja sitä ennen. 2012 jo oli ikävää katsoa, kun nuoret parit olivat jo videoilla minua nuorempia (mutta silti 2012 kohtuullisen innoissaan katsoin ainakin osan, iso ero pariin viime vuoteen), ja minulla ei ollut silloin 2012 mitään seksuaalista kokemusta, kuten ei ole edelleenkään vuonna 2023 eikä mahdollisesti tule olemaan koskaan.
8 days gone, I have ejaculated 5 times this year. On 9.1.2023 I need to ejaculate 4 times to catch up. But my target now for 2023 is as many ejaculations as there are days + at least one ejaculation more.
8 days gone, I have ejaculated 5 times this year. On 9.1.2023 I need to ejaculate 4 times to catch up. But my target now for 2023 is as many ejaculations as there are days + at least one ejaculation more.