Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Serious Ever on and on

Speedloader

Speedloader

Saw spear enthusiast
-
I continue circling
With nothing but my hate
And the carousel of agony
Till slowly I forget and my heart starts vanishing
And suddenly I see that I can't
Break free I'm
Slipping through the cracks of a dark eternity
With nothing but my pain and the paralyzing agony
To tell me who I am! Who I was!
Uncertainty enveloping my mind
Till I can't break free and
Maybe It's a dream, maybe nothing else is real
But It wouldn't mean a thing if I told you how I feel
So I'm tired of all the pain, all the misery inside
And I wish I could live feeling nothing but the night
You could tell me what to say, You could tell me where to go
But I doubt that I would care and my heart would never know
If I make another move, there'll be no more turning back
Because everything would change and it all would fade to black
Will tomorrow ever come? Will I make it through the night?
Will there ever be a place for the broken in the light?
Am I hurting? Am I sad? Should I stay or should I go?
I've forgotten how to tell, did I ever even know?
Can I take another step? I've done everything I can
All the people that I see, They will never understand
If I find a way to change, if I step into the light
Then I'll never be the same and It all will fade to white
Ever on and on
I continue circling
With nothing but my hate
And the carousel of agony
Till slowly I forget and my heart starts vanishing
And suddenly I see that I can't
Break free I'm
Slipping through the cracks of a dark eternity
With nothing but my pain and the paralyzing agony
To tell me who I am! Who I was!
Uncertainty enveloping my mind
Till I can't break free and
Maybe It's a dream, maybe nothing else is real
But It wouldn't mean a thing if I told you how I feel
So I'm tired of all the pain, all the misery inside
And I wish I could live feeling nothing but the night
You could tell me what to say, You could tell me where to go
But I doubt that I would care and my heart would never know
If I make another move, there'll be no more turning back
Because everything would change and it all would fade to black
Will tomorrow ever come? Will I make it through the night?
Will there ever be a place for the broken in the light?
Am I hurting am I sad? Should I stay or should I go?
I've forgotten how to tell, did I ever even know?
This time You're not hurting me! This time I will take a stand!
All the hatred in my eyes building up an evil plan
Standing lonely in the night, with the darkness by my side
Looking deep inside myself, and revealing only fright
If I make another move, if I take another step
Then It would all fall apart, there'd be nothing of me left
If I'm crying in the wind, if I'm crying in the night
Will there ever be a way? Will my heart return to white?
Can You tell me who you are? Can You tell me where I am?
I've forgotten how to see, I've forgotten If I can
If I open up my eyes, there'll be no more going back
Cuz I'll throw It all away and It all will fade to black
So I'm back here once again? So I'm back here once again?
Can I ever make a change? Will my heart begin to mend?
Would love me If I go? It feels like a heart attack
But still everything's the same and It all just fades to black.

1585564841728

touhous me

I can't read Japanese

Are you loaded on speed Speedloader?

I can't read Japanese
旋回を続ける
私の憎しみだけで
そして苦痛のカルーセル
ゆっくりと忘れて心が消え始めるまで
そして突然、私はできないことがわかります
私は自由になれ
暗い永遠の亀裂をすり抜ける
私の痛みと麻痺するような苦痛だけで
私が誰なのか教えてください!私は誰だった!
心を包む不確実性
私が自由になることができなくなるまで
多分それは夢かもしれません
でも、自分の気持ちを言っても意味がない
だから私はすべての痛み、すべての悲惨さにうんざりしています
夜しか感じずに生きられたらなぁ
あなたは何を言うべきか私に言うことができます、あなたはどこに行くべきか私に言うことができます
しかし、私が気にかけ、私の心が決して知ることはないでしょう
もう一回動かせば後戻りできなくなる
すべてが変化し、すべてが黒くなる
明日は来るの?夜通しでいいですか?
光の中で壊れた場所はありますか?
痛いですか?悲しいですか?私は滞在するべきですか、それとも行くべきですか?
言い方を忘れてしまいました。
もう一歩進んでもいいですか?できることはすべてやった
私が見るすべての人々、彼らは決して理解しません
変化する方法を見つけたら、光の中に入ったら
それから私は同じになることは決してありません、そしてそれはすべて白にフェードインします
いつまでも
旋回を続ける
私の憎しみだけで
そして苦痛のカルーセル
私は自由になれ
心を包む不確実性
あなたは何を言うべきか私に言うことができます、あなたはどこに行くべきか私に言うことができます
私は傷ついていますか悲しいですか?私は滞在するべきですか、それとも行くべきですか?
今回はあなたは私を傷つけていません!今回はスタンドします!
邪悪な計画を立てている私の目のすべての憎しみ
夜は寂しくて傍らの闇に
自分の内側を深く見て、恐怖だけを明らかにする
別の動きをした場合、別のステップを踏んだ場合
それからそれはすべてバラバラになるだろう、私には何も残っていないだろう
風で泣いているなら夜で泣いているなら
方法はありますか?私の心は白に戻りますか?
あなたが誰であるか教えてくれますか?私がどこにいるか教えてもらえますか?
見方を忘れてしまった、できたら忘れた
目を開ければもう戻れない
Cuz私はそれをすべて捨てて、すべてが黒くなる
だからまたここに戻ってきたの?だからまたここに戻ってきたの?
変更を加えることはできますか?私の心は回復し始めますか?
私が行けば私を愛してくれる?心臓発作のようです
しかし、それでもすべてが同じであり、すべてが黒くなる

旋回を続ける
私の憎しみだけで
そして苦痛のカルーセル
私は自由になれ
心を包む不確実性
痛いですか?悲しいですか?私は滞在するべきですか、それとも行くべきですか?
もう一歩進んでもいいですか?できることはすべてやった
私が見るすべての人々、彼らは決して理解しません
変化する方法を見つけたら、光の中に入ったら
それから私は同じになることは決してありません、そしてそれはすべて白にフェードインします
いつまでも
旋回を続ける
私の憎しみだけで
そして苦痛のカルーセル
私は自由になれ
心を包む不確実性
私は傷ついていますか悲しいですか?私は滞在するべきですか、それとも行くべきですか?
今回はあなたは私を傷つけていません!今回はスタンドします!
邪悪な計画を立てている私の目のすべての憎しみ
夜は寂しくて傍らの闇に
自分の内側を深く見て、恐怖だけを明らかにする
別の動きをした場合、別のステップを踏んだ場合
それからそれはすべてバラバラになるだろう、私には何も残っていないだろう
風で泣いているなら夜で泣いているなら
方法はありますか?私の心は白に戻りますか?
あなたが誰であるか教えてくれますか?私がどこにいるか教えてもらえますか?
見方を忘れてしまった、できたら忘れた
目を開ければもう戻れない
Cuz私はそれをすべて捨てて、すべてが黒くなる
だからまたここに戻ってきたの?だからまたここに戻ってきたの?
変更を加えることはできますか?私の心は回復し始めますか?
私が行けば私を愛してくれる?心臓発作のようです
しかし、それでもすべてが同じであり、すべてが黒くなる
Thanks much better

Me just so ugly tbh.

Im also tired of the pain of this life

bad apple cels tbh, 2hu is nice but i dont like whores in general