RREEEEEEEEE
unattractive.
★★★★★
Welkom jongens.
Hallo Facade, ik ben RREEEEEEEEE.Ik ben Facade
Ik ben Facade
Hij gebruikt Google translate, kek.
Giga kek. Er zijn maar iets van vijf Nederlanders hier. (Wilderscels please go, ik heb een Nederlandse paspoort.)Oh ik ben een Low IQ cel blijkbaar dat ik daar in trap.
@Facade is ook een NLer, grappig.
Heb altijd discussies met jou over height KEK
Giga kek. Er zijn maar iets van vijf Nederlanders hier. (Wilderscels please go, ik heb een Nederlandse paspoort.)
Ik ben Duits, maar ik kan Nederlands verstaan (At least a little bit)
Je bent welkom hier.Ik ben Duits, maar ik kan Nederlands verstaan (At least a little bit)
Waarschijnlijk wel, ik was geïnspireerd door de andere taaldraden, hehe.Is een conversation niet logischer dan een thread, voor dit doeleinde dan?
Je bent welkom hier.
Graag gedaan moet je niet slapen?Dank je
Graag gedaan moet je niet slapen?
Ik heb al 3 jaar geen school gehad, NEETcel.Misschien maar ik heb geen school op maandag
Dutch is really similar to low German lol
Yiddish too :lol:. All those languages share words.Is een conversation niet logischer dan een thread, voor dit doeleinde dan?
Dutch and German are idd quite alike, we ductch ppl can understand some german as well.
@Cynistic @ghostcell @Incel_Dikshit en nog iemand anders waar ik nu niet op kan komen. Excuses jongeno.
Ik weet wat je bedoelt xDLol sorry mann was al lang slapende hahaha. School leven jwz. Minimaal 8 uur sleep anders ben ik een zombie de volgende dag.
Depends on where you are coming from. It's sounds like a funny version of German and German sounds like funny version of Dutch to themsuch an ugly language
Beta-opstand nu!!alle meids zijn kechs!!! ga E.R.
Beta-Aufstand, Jetzt!!! xDBeta-opstand nu!!
GoogleTranslate-celIk weet wat je bedoelt xD
I can understand what you said without google translate but there is no way to reply to you without learning DutchGoogleTranslate-cel
I can understand what you said without google translate but there is no way to reply to you without learning Dutch
Moet je niet naar school boyo of ben je NEET?alle meids zijn kechs!!! ga E.R.
Lol ik snap je, ik heb dat ook met duits opzich veel gelijkenissen met het nederlands. Ik heb nog zelfds duits gehad op school. Dus ik begrijp het ook wel een beetje.
Hahahaha wou je bijna taggen maat. Wat is je afkomst?Dag vrienden
ik doe nu mn master op de uni, bijna klaar. heb januari en februari keihard generd dus loop echt 2 maanden voor, dus ik zit thuis te niksenMoet je niet naar school boyo of ben je NEET?
Marokkaans, helaas.Hahahaha wou je bijna taggen maat. Wat is je afkomst?
Aii ben ook mocro hahahah strijderMarokkaans, helaas.
Zwaar leven dit man, iedereen haat marokkanen.Aii ben ook mocro hahahah strijder
Zwaar leven dit man, iedereen haat marokkanen.
Als marokkaan kun je altijd wel trouwen als je aan je ouders vraagt, of via via gwn. Maar goed dan ben je met een vrouw die niet van je houdt maar een vrouw die kinderen wilt en die droomt van een leven als huisvrouw. Ik zou nooit van mijn leven met een marokkaanse trouwen, maar dat is meer mijn voorkeur.Hoe kijk jij tegen het huwlijk aan. Ik ben kk desprate man mijn ouders verwachten dat ik een meisje aan hun kom voorstellen. Maar ik ben echt te lelijk voor die marokaanse meisjes. Denkje dat de gemiddelde marokaan kans maakt bij hun? Heb je het ooi geprobeert ook? Ik ben echt radeloos man zit zwaar in de stress terwijl mijn broertje met allemaal nl meisjes loopt te kloten zit ik hier solo in mijn kamer.
Denk je dat marokanen inceldom uiteindelijk verlaten?
@eurocelAii ben ook mocro hahahah strijder
Geen probleem broer, ik had ook geen reacties verwacht tot de volgende dag pas, hehe. Ik kan nooit 8 uur slapen in 1x. Onmogelijk voor mij.Lol sorry mann was al lang slapende hahaha. School leven jwz. Minimaal 8 uur sleep anders ben ik een zombie de volgende dag.
Real talk, zelfs hoeren willen niks te maken hebben met marokkanen.@eurocel
Het is over voor mocrocels.
Je moet hangjongeren game spelen, koop een Gucci pet, gebruik altijd het woord kanker enzo. Dan komen al die kechs naar je toe.Real talk, zelfs hoeren willen niks te maken hebben met marokkanen.
Hahahahahah was dat maar waarJe moet hangjongeren game spelen, koop een Gucci pet, gebruik altijd het woord kanker enzo. Dan komen al die kechs naar je toe.
Heb je het geprobeerd?Hahahahahah was dat maar waar
Eyyy. Ik ben goed in vergeten worden, ben er aan gewend. Enige blanke Nedercel reporting in.Ah.. @Suicel ik was je eventjes vergeten totdat ik je naam zag.
nou de boys die ik op de straat zie neuken nauwelijks, dat weet ik wel. De boys die wel neuken zijn een minderheid en die zijn niet lelijk.Heb je het geprobeerd?
Excuses, ligt niet aan jou maar aan mij!! TEEEHEEE!!! XD!!! Nee, maar serieus, ik ben echt vergeetachtig.Eyyy. Ik ben goed in vergeten worden, ben er aan gewend. Enige blanke Nedercel reporting in.
nou de boys die ik op de straat zie neuken nauwelijks, dat weet ik wel. De boys die wel neuken zijn een minderheid en die zijn niet lelijk.
Geen foto's, maar om een goede beschrijving te geven: ze zijn marokkaans maar ze lijken niet marokkaans. Lang, blank, soms zelfs geen bruine ogen.Excuses, ligt niet aan jou maar aan mij!! TEEEHEEE!!! XD!!! Nee, maar serieus, ik ben echt vergeetachtig.
Enige foto's van de niet-lelijkerds? Doordat ik zo lelijk ben, heb ik een obsessie met mannen die wel als knap worden gezien. Alleen om het te analyseren.