Cynistic said:
Ik ben een midget arabier, wij zijn onzichtbaar/worden gezien als gevaarlijk door de gemiddelde nederlandse vrouw(thanks media).
Also ik zeg niet dat een ethnic meteen fked is, maar tis veel moeilijker voor ons dan voor een etnisch nederlander om in een relatie te komen.
Aangezien de gemiddelde vrouw in NL blank is en dus ook blanke dudes prefered.
iedereen onder 8/10 is onzichtbaar voor de gemiddelde nederlandse vrouw.
ik ben 2 meter, blank, niet eens extreem lelijk na looksmaxing, 5/10 ofzo, maar nog steeds totaal onzichtbaar, waarom denk je dat ik mn incels naam uberhaupt heb gekozen lol. 0 likes op tinder,bumble etc. maagd @ 22. NL vrouwen zijn ook een verschrikkelijke maatstaf....... veel van mn NL vrienden zijn ook incels en onzichtbaar, zelfs voor aziatische chicks.
als ik het van jou hoor is het probleem denk ik eerder dat je klein bent en niet aantrekkelijk... dat zou onaantrekkelijk zijn ongeacht je ras. bijv. zayn malik is ook een kleine arab en mega slayer.
badr hari mogged elke hendrik en jan die ik ooit heb gezien. etc
ben echt klaar met die race threads. ben nog liever low IQ dan een racist als ik het mis heb. maar volgens mij boeit het tegenwoordig echt 0 meer waar je vandaan komt, zo lang je er goed uit ziet. en dat heb ik ook, kom op, als je een mooie chick ziet kijk je dan naar haar ras? zie elke dag genoeg mooie meiden, van elke huidskleur