Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

It's Over Brutal Night of Darkness

Shrek 2

Shrek 2

Luminary
★★★★★
Online time
8d 19h
Sunday is the worst day for me, and I imagine it's the same for my friends on this forum. It's a brutal loneliness. While everyone else is out in restaurants holding hands, I'm here crying a lot knowing I'll never be able to have sex or do anything because I'm an ugly, unwanted, and brutal subhuman. My life is awful, I can't take it anymore. Lassoing would be the best option right now. Good night. :choro:

I agree, sunday was always garbage.

the whole weekend is hell tbh

I got DESTROYED today, I used, keyword is USED to go for walks everyday, I went out with my parents, and couples holding hands, obviously.

Saw a little nigger holding hands with a qt 5'2 something girl and wanted to off myself while in the car.

I...I can't do it anymore, my brain is hurting so is my heart man, I will go back to being a hikikomori.

And is like these things are placed in front of me on purpose, as the car was passing the nigger placed his arm around her shoulder, like is intentional, I can't rest.

Seeing couples is ERfuel.

Hoje eu fiquei DESTRUÍDA. Eu costumava, e a palavra-chave é COSTUMAVA, sair para caminhar todos os dias. Saía com meus pais e com casais de mãos dadas, obviamente.

Vi um neguinho de mãos dadas com uma garota bonitinha de uns 1,57m e tive vontade de me matar dentro do carro.

Eu... eu não aguento mais, minha cabeça está doendo, meu coração também, cara, vou voltar a ser um hikikomori.

E é como se essas coisas fossem colocadas na minha frente de propósito, enquanto o carro passava, o negro colocou o braço em volta do ombro dela, como se fosse intencional, eu não consigo descansar.
Brutal espero quê tudo isso acabe esses Negros tem relacionamentos e eu não

Brutal espero quê tudo isso acabe esses Negros tem relacionamentos e eu não

Não do bola se ele e negro ou não, sou racista, não nazista, diferença bem grande.

Oque eu do bola é nao ter uma companheira.

Não do bola se ele é negro ou não, sou racista, não nazista, diferença bem grande.

O que eu do bola é não ter uma companheira.
Eu tenho que rever meus conceitos eu falo quê sou cristão + sou Racista isso não pode estar certo sou um Hipócrita o quê estou fazendo da minha Vida

Eu tenho que rever meus conceitos eu falo quê sou cristão + sou Racista isso não pode estar certo sou um Hipócrita o quê estou fazendo da minha Vida

Ser Cristão ou ateu no Brasil nao te leva a nenhum lugar se voce for autista.

Conheco um 'Evangelico' alto, so que moreno e pobre, ele e estupido a ponto de acreditar que vai 'achar uma virgem'.

Mulher no Brasil não presta irmão, homem 'cristão' no Brasil e sinonimo de otario.

Todas mulheres 'evangelicas' que conheço ja perderam a virgindade com 14 aqui.

Rezar não te leva a lugar nenhum.