[LifeFuel] Brazil removing references to feminism from textbooks

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
-
Joined
Aug 13, 2018
Messages
25,629
It shouldn't be there at first place.

Brazil is a mutt country and bolsonaro is a kike
 

OccidentalRebel

Heightmogged by 9/10 foids irl Am Yisrael Chai
-
Joined
Jan 3, 2019
Messages
948
It shouldn't be there at first place.

Brazil is a mutt country and bolsonaro is a kike
You should srsly stop posting this kinda stuff, it can come back to you man, I have had serious problems for insulting Jews online. This site is very monitored believe me and it can come back to you even offline
 

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
-
Joined
Aug 13, 2018
Messages
25,629
You should srsly stop posting this kinda stuff, it can come back to you man, I have had serious problems for insulting Jews online. This site is very monitored believe me and it can come back to you even offline
thank you for worrying about me man,thank you really.

I don't think talking about kikes are not against the rules of this forum. and I really don't care about in real life. Lucky I don't live in the west and if you say you like them in my country,people will call you cuck. so everyone hate them here
 

ScornedStoic

Captain Inevitable
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
1,816
Brazil and Hungary are in my good books for stuff like this (Hungary defunded gender studies).
 

OccidentalRebel

Heightmogged by 9/10 foids irl Am Yisrael Chai
-
Joined
Jan 3, 2019
Messages
948
thank you for worrying about me man,thank you really.

I don't think talking about kikes are not against the rules of this forum. and I really don't care about in real life. Lucky I don't live in the west and if you say you like them in my country,people will call you cuck. so everyone hate them here
Well you aren't in the West so that's good...… unless you're actually located in Israel
 

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
-
Joined
Aug 13, 2018
Messages
25,629
Well you aren't in the West so that's good...… unless you're actually located in Israel
Lol I curse at kikes all the fucking time,you'd understand what I mean if you ever saw me on discord tbh
 

OccidentalRebel

Heightmogged by 9/10 foids irl Am Yisrael Chai
-
Joined
Jan 3, 2019
Messages
948
Lol I curse at kikes all the fucking time,you'd understand what I mean if you ever saw me on discord tbh
Sure but you said you aren't in the west. Therefore you would be safe from Jews... unless you lived in Israel (only 60% something Jewish, plenty of nonjews but wouldn't recommend)
 

Life Wasted

Mexicancel in America
-
Joined
Aug 17, 2018
Messages
4,546
Latin America is third world but is plagued by first world feminism. Seems like the west exports feminism to these countries to keep them unstable and rife for further exploitation.
 

First loss

I call unto the Lady of the Night
-
Joined
Dec 3, 2018
Messages
3,868
thank you for worrying about me man,thank you really.

I don't think talking about kikes are not against the rules of this forum. and I really don't care about in real life. Lucky I don't live in the west and if you say you like them in my country,people will call you cuck. so everyone hate them here
True tbh turks are based IMO.
 

Lonelycel

Admiral
-
Joined
May 2, 2018
Messages
2,765
thank you for worrying about me man,thank you really.

I don't think talking about kikes are not against the rules of this forum. and I really don't care about in real life. Lucky I don't live in the west and if you say you like them in my country,people will call you cuck. so everyone hate them here
LOL i was about to say this. no one in turkey is gonna get mad at you for talking shit about jews :lul::lul:
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)


Top