Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

انا تعبان

Mohamedömar

Mohamedömar

The Next Jihadi
★★★★★
Joined
Nov 4, 2025
Posts
6,472
Online time
4d 18h
للاسف انا قصير و شكلي خرة و جنسيا زي الزفت
كل الحاجات دي مش قادر اغيرها للاسف و هموت بيها
اتكتب عليا اني اعيش حزين وحيد عازب طول عمري

اتمني الموت قبل 30 من عمري عشان اخلص من العالم ده و من حياتي الي عبارة عن جحيم
 
حَدَّثَنَا آدَمُ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، حَدَّثَنَا ثَابِتٌ الْبُنَانِيُّ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ ـ رضى الله عنه ـ قَالَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم ‏ "‏ لاَ يَتَمَنَّيَنَّ أَحَدُكُمُ الْمَوْتَ مِنْ ضُرٍّ أَصَابَهُ، فَإِنْ كَانَ لاَ بُدَّ فَاعِلاً فَلْيَقُلِ اللَّهُمَّ أَحْيِنِي مَا كَانَتِ الْحَيَاةُ خَيْرًا لِي، وَتَوَفَّنِي إِذَا كَانَتِ الْوَفَاةُ خَيْرًا لِي ‏"‏‏.‏
 
لاَ يَتَمَنَّيَنَّ أَحَدُكُمُ الْمَوْتَ مِنْ ضُرٍّ أَصَابَهُ، فَإِنْ كَانَ لاَ بُدَّ فَاعِلاً فَلْيَقُلِ اللَّهُمَّ أَحْيِنِي مَا كَانَتِ الْحَيَاةُ خَيْرًا لِي، وَتَوَفَّنِي إِذَا كَانَتِ الْوَفَاةُ خَيْرًا لِي
الله يسامحني
لله الامر من قبل و من بعد
 
للاسف انا قصير و شكلي خرة و جنسيا زي الزفت
كل الحاجات دي مش قادر اغيرها للاسف و هموت بيها
اتكتب عليا اني اعيش حزين وحيد عازب طول عمري

اتمني الموت قبل 30 من عمري عشان اخلص من العالم ده و من حياتي الي عبارة عن جحيم
زيك بالضبط

انا قصير وشكلي معفن وحقير

يلعن ام الدنيا الخرا ذي يليتني مت وانا صغير بس
 
يلعن ام الدنيا الخرا ذي يليتني مت وانا صغير بس
سيم والله
بس للاسف ربنا عايز كدة
 
Adam told us, Shu’bah told us, Thabit al-Bunani told us, on the authority of Anas ibn Malik (may God be pleased with him), who said: The Prophet (peace and blessings be upon him) said: “None of you should wish for death because of some harm that has befallen him. But if he must do so, then let him say: ‘O God, keep me alive as long as life is better for me, and cause me to die when death is better for me.’”
الله هو مثلي الجنس زنجي
 
بس كدة
ياريتني زيك بس جسمي و شكلي يكونوا حلوين
يسطى مهو فيه سرسجية شكلهم مقرح ويقرف الكلب وبيشقطوا بنات انت فى مصر يعنى مش محتاج تبقى شكلك زى الموديلز عشان البنات تعجب بيك
 
يسطى مهو فيه سرسجية شكلهم مقرح ويقرف الكلب وبيشقطوا بنات انت فى مصر يعنى مش محتاج تبقى شكلك زى الموديلز عشان البنات تعجب بيك
يسطا انا سكلي خرة و بتاعي صغير نسبيا
و طولي لا يتعدي 163 سم
 

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top