Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

Ukrainian incel vs low inhib chad fight

Weed

Weed

ded srs
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
13,602
[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QTb3LJyZadA[/video]

Chad: "Where's the fucking shovel?"
Incel: "*tries to explain*"
Chad: Shut your fucking mouth up
Incel: You don't talk here, understood?
Chad: *punches*
Chad: Shut your fucking mouth..
Incel: u fokken wot m8
Chad: *punch*
Incel: Why are you foken punching me nahuj ?
Chad: *punch*
Chad: u foken wot Billy
 
At least he didn't start to cry.
 
CopingGymcel said:
At least he didn't start to cry.
ye at the end he said to quietly "Go find it yourself, faggot" when chad went away.. lmao


alsalsk said:
Fuck Chads
Well that's kind of incel's fault, lost a shovel, first started saying idk where is it then tried to explain in an aggressive tone.. both retarded tbh..

This is how incel acts with his mom 2:05
I just lol at 2:11 fuark need new signature

[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XlRVCfc0ado[/video]
 
Weed said:
ye at the end he said to quietly "Go find it yourself, faggot" when chad went away.. lmao


Well that's kind of incel's fault, lost a shovel, first started saying idk where is it then tried to explain in an aggressive tone.. both retarded tbh..

This is how incel acts with his mom 2:05
I just lol at 2:11 fuark need new signature

[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XlRVCfc0ado[/video]



Low inhib bad boy.
 
what type of reality show is this?  looks interesting.
 
vancha986 said:
what type of reality show is this? looks interesting.
Russian: Dorogaya my ubevajem detej
Ukrainian: Kohana my ubevaeme detej (or smth like that)
 
Weed said:
ye at the end he said to quietly "Go find it yourself, faggot" when chad went away.. lmao


Well that's kind of incel's fault, lost a shovel, first started saying idk where is it then tried to explain in an aggressive tone.. both retarded tbh..

This is how incel acts with his mom 2:05
I just lol at 2:11 fuark need new signature

[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XlRVCfc0ado[/video]

 
is this a reality show or a serie?
 
nowadays you call anything a chad srs
 
Блять чо за хуйня я не понял
 
supremegentlemancel said:
How is that a Chad??
Chadlite.. higher tier normie... chad whatever.. his natutal low inhib and leadership screams chad
 
why do they all look inbred?
 
Weed said:
Chadlite.. higher tier normie... chad whatever.. his natutal low inhib and leadership screams chad

low inhibition doesnt mean chad in any way.

reminder that true chad (looks) with an autistic levek of inhibition will outslay the op "chad" any day.

being Chad is only about looks.
 
Zyros said:
Weed said:
Chadlite.. higher tier normie... chad whatever.. his natutal low inhib and leadership screams chad
low inhibition doesnt mean chad in any way.
reminder that true chad (looks) with an autistic levek of inhibition will outslay the op "chad" any day.
being Chad is only about looks.
yes but this guy OBVIOUSLY fucks anyways, that's why I classified him as a chad
 
Weed said:
yes but this guy OBVIOUSLY fucks anyways, that's why I classified him as a chad

I dunno. I knew guys who were super low inhib irl, fighting everytime with the attitude of that guy, but were ugly and didnt get girls anyways.
 
Where's the Chad?


This video made me want to Gymcel.
 
There is no Chad and no Incel in the video.

Just a bully normie and a normie being bullyied.

Stop calling anything Chad or Incel.
 
That poor incel is already norwooding and trying hard to cover it up. RIP.
 
Very nice mullet.
 
Two subhumans fighting
 
KilluminoidBR said:
There is no Chad and no Incel in the video.

Just a bully normie and a normie being bullyied.

Stop calling anything Chad or Incel.

Not an incel?
Def doesn't act and looks like an incel https://www.youtube.com/watch?v=DA2enscnPd8
"a normie being bullyied"
0:21 " I DIDNT SAVE MY GAME BLYAD !"


"normie".. fuck off if you call him a normie.. just lol
 

Similar threads

PatheticOldCel
Replies
12
Views
2K
Big Band
Big Band
Aquiline
Replies
140
Views
20K
Fancy Alcoholic
Fancy Alcoholic
GeckoBus
Replies
297
Views
104K
Antorian
Antorian

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top