ThinTinyDickCel
Just learn how to use your tongue bro
★★★★★
Articles in Dutch, use translator if you want to read. This is the best example of personality detector I've seen in a while.
Man kills 4 year old son of mother he started a relationship with
www.hln.be
He already killed a 2 year old son of another mother he got into a relationship with 14 years ago
The child kept getting bruises, the man said it was from playing and the woman believed him
www.hln.be
His current girlfriend, unrelated to either of the 2 previous woman also got arrested recently
www.hln.be
3 personality detectors failing in a row, what are the chances!
Man kills 4 year old son of mother he started a relationship with
Speurders onderzoeken: was Dean (4) al dood vooraleer Dave De Kock naar Nederland vluchtte?
Het is de hamvraag in het onderzoek naar het overlijden van de vierjarige Dean Verberckmoes: wanneer kwam hij om het leven? De autopsie die vandaag wordt uitgevoerd moet duidelijkheid brengen of het jongetje overleed voor Dave De Kock (34) op de vlucht sloeg.

He already killed a 2 year old son of another mother he got into a relationship with 14 years ago
The child kept getting bruises, the man said it was from playing and the woman believed him
14 jaar geleden mishandelde en doodde De Kock ook zoontje van Sandra: “‘Te wild gespeeld, je weet toch hoe kinderen zijn?’, zei hij over blauwe plekken. Ik geloofde hem”
“Ik had gehoopt dat mijn ex zijn leven zou beteren, dat hij z’n lesje wel had geleerd. Maar kijk: opniéuw zit er een moeder huilend naast een kinderbedje dat voor altijd leeg zal blijven.” Sandra Verbeek (35) weet als geen ander hoe de mama van de kleine Dean zich vandaag voelt. Veertien jaar...

His current girlfriend, unrelated to either of the 2 previous woman also got arrested recently
Vriendin van Dave De Kock aangehouden op verdenking van ontvoering en moord
De vriendin van de 34-jarige Dave De Kock, die opgepakt werd tijdens een huiszoeking in Sint-Gillis-Waas in het onderzoek naar de dood van de 4-jarige Dean Verberckmoes, is aangehouden door de onderzoeksrechter in Dendermonde. Dat bevestigt het parket. Volgens een bron dicht bij het onderzoek is...

3 personality detectors failing in a row, what are the chances!