Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

SuicideFuel I want a lightning to strike me

  • Thread starter Deleted member 9301
  • Start date
Deleted member 9301

Deleted member 9301

Jihad against women
-
Joined
Jun 17, 2018
Posts
3,165
I just want to die Fuck i’m so down rn
my life is a fucking mess
 
talk shit about Allah and maybe he will help
 
Same man, ngl
 
Life is litterly a fucking toture simulation
Truly, this life is worse than hell could ever be. Lord, if you are real, please take me now.
 
He created women, all women are whores, therefore Allah is a whore.
Sluta trolla mannen:feelsugh::feelsugh::feelsugh:
Allah litterly tells us in the auran hos a females testimony is worth half of a man and that wifes should litterly do everything her husband tells her also allah says in the auran that a wife can’t deny her husband sex
Tell me how that isn’t black pilled?
 
Last edited:
Ezgif 4 4299000f796e

poor pepe
 
I remember being afraid of getting stroke by a lightning
J
F
L
Maybe one day I can die of a clean shot to the head by a lost bullet in the war of the cartels :dab:.
 
Hur fan kan du tro att det finns en allsmäktig rättvis gud?
Jag tror på gud eftersom det är det mest vettiga förklaringen till varför vi finns och hur universum och jorden skapades säg till mig om du tror på big bang hur uppstod den?
 
Jag tror på gud eftersom det är det mest vettiga förklaringen till varför vi finns och hur universum och jorden skapades säg till mig om du tror på big bang hur uppstod den?
Jag kan inte förklara världens uppkomst. Jag kan bevisa att det inte finns en allsmäktig rättvis gud, läs bilden. Det är inte logiskt att Incels och annat lidande existerar under de abrahamiska religionernas gud.
69A42CDA 8DF7 44CD BE32 3258037EBCFD
 
Jag kan inte förklara världens uppkomst. Jag kan bevisa att det inte finns en allsmäktig rättvis gud, läs bilden. Det är inte logiskt att Incels och annat lidande existerar under de abrahamiska religionernas gud.
View attachment 197669
Jag förstår vad du menar men anledning till varför gud inte stoppar dåligheter på jorden är för att han inte ska påverka våra liv för mycket detta livet är ett test från gud enligt islam meningen med livet är att tillbe gud och följa reglerna som står i quranen. Bara för att gud inte stoppar ondska betyder det inte att han är ond sig själv. Enligt oss muslimer Gör inte gud något ont bara för att, det finns god anlednigar till varför han gör allting. T.ex Gud översvämmar ett semi dessert område, vad som händer är att många människor dör men samtidigt mtidigt så blir jorden mer bördigt och i framtiden kan folket ta nytta av jorden.
 
Jag förstår vad du menar men anledning till varför gud inte stoppar dåligheter på jorden är för att han inte ska påverka våra liv för mycket detta livet är ett test från gud enligt islam meningen med livet är att tillbe gud och följa reglerna som står i quranen. Bara för att gud inte stoppar ondska betyder det inte att han är ond sig själv. Enligt oss muslimer Gör inte gud något ont bara för att, det finns god anlednigar till varför han gör allting. T.ex Gud översvämmar ett semi dessert område, vad som händer är att många människor dör men samtidigt mtidigt så blir jorden mer bördigt och i framtiden kan folket ta nytta av jorden.
Det finns absolut ingenting som kan rättfärdiga att du och jag föds som incelblattar. I mina ögon är denna gud du talar om illvillig (2a raden i bilden).
 
My life is shit
 
Det finns absolut ingenting som kan rättfärdiga att du och jag föds som incelblattar. I mina ögon är denna gud du talar om illvillig (2a raden i bilden).
Tänk på allt bra gud har gjort för dig det gäller inte att vara negativ och arg på gud och livet hela tiden va lite positiv för det finns människor med mycket värre liv än oss
 
Ypu should piss yourself, ngl. I heard that pissing yourself, enhances the likelihood of getting hit by a lighting.
 
Ypu should piss yourself, ngl. I heard that pissing yourself, enhances the likelihood of getting hit by a lighting.
This nigga:feelskek::feelskek::feelskek::feelskek:
I would rather hold up an umbrella in a storm tbh bro
 

Similar threads

Rabbi Schneerson
Replies
10
Views
230
SubhumanGamer
SubhumanGamer
kay'
Replies
8
Views
276
allDead
allDead
gymcellragefuel
Replies
7
Views
253
Morphine . ݁₊ ⊹ . ݁
Morphine . ݁₊ ⊹ . ݁
Left4Dead
Replies
21
Views
460
allDead
allDead
Liu KANG
LifeFuel My 3 goals
Replies
27
Views
431
Liu KANG
Liu KANG

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top