Neucher The Kanga
verified ✔
★★★★
Did you mog today?
Yes a few, im almost sure you mog people daily just dont notice from how invincible they areDid you mog today?
I never mog anyone
Never
Thats because they are so invincible even you dont notice themMogged? I never mogged anyone since the day I came out of the womb
invisible*Yes a few, im almost sure you mog people daily just dont notice from how invincible they are
Yoo lmao i always used to think they were the same thinginvisible*
I never mog anyone
hoe mog jij hun dan? jflDepends i mog some fatcels at the gym but they face mog me
Hun zijn vaak gewoon beginners en dik en ik heb een redelijke physique (voordat ik begon met bulken anyway)hoe mog jij hun dan? jfl
oh op die manierHun zijn vaak gewoon beginners en dik en ik heb een redelijke physique (voordat ik begon met bulken anyway)
Ik wist niet dat er meer nederlanders hier warenoh op die manier
een paar @Ahnfeltia @Hades_GOW @gymletethnicel ook bijvoorbeeldIk wist niet dat er meer nederlanders hier waren
Brutal, incel zijn in nederland is zo fucked man iedereen is en knap en groot en super nt. Ik zou graag ergenst buiten europa willen wonen waar de standaards wat lager liggen dan hiereen paar @Ahnfeltia @Hades_GOW @gymletethnicel ook bijvoorbeeld
same, denk niet dat ik veel meer kans heb maar kan het tenminste proberenBrutal, incel zijn in nederland is zo fucked man iedereen is en knap en groot en super nt. Ik zou graag ergenst buiten europa willen wonen waar de standaards wat lager liggen dan hier
Hoe oud ben je? Heb je online dating en cold en warm approaches al geprobeerd? Ik ben 23 en heb letterlijk alles geprobeert en door zoveel afwijzingen is mijn zelf vertrouwen momenteel onder de 0same, denk niet dat ik veel meer kans heb maar kan het tenminste proberen
I never mog anyone
Overal is t zelfde. Chad only is universeel. Tenminste voor deathnic marokkanen zoals ik, is t overal hetzelfde. Bolivia, Nederland, Japan of Baghdad. Incel Worldwide. Heb ik kunnen bevestigen zelf door reizen.Hoe oud ben je? Heb je online dating en cold en warm approaches al geprobeerd? Ik ben 23 en heb letterlijk alles geprobeert en door zoveel afwijzingen is mijn zelf vertrouwen momenteel onder de 0
ZIjn marokkaanse dames ook zo ja? Het leek altijd dat mocro dames wel altijd met marokkaanse mannen gingen en dat ze minder voor uiterlijk gingen en meer voor geld + statusOveral is t zelfde. Chad only is universeel. Tenminste voor deathnic marokkanen zoals ik, is t overal hetzelfde. Bolivia, Nederland, Japan of Baghdad. Incel Worldwide. Heb ik kunnen bevestigen zelf door reizen.
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon duivels op elke mogelijk manier, niks anders over te zeggen.ZIjn marokkaanse dames ook zo ja? Het leek altijd dat mocro dames wel altijd met marokkaanse mannen gingen en dat ze minder voor uiterlijk gingen en meer voor geld + status
I never mog anyone
ik ben 19, ik online dating niet geprobeerd.Hoe oud ben je? Heb je online dating en cold en warm approaches al geprobeerd? Ik ben 23 en heb letterlijk alles geprobeert en door zoveel afwijzingen is mijn zelf vertrouwen momenteel onder de 0