Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

LDAR How often do you mog?

I never mog anyone

Mogged? I never mogged anyone since the day I came out of the womb

I rarely mog anyone, as of today, I didn't go outside, so no.

Some oldcels yeah but rarely anyone my age

Been 0 i dint leave the house

I don't mog I get mogged also I think I got slightly taller doesn't make a difference though. I shouldn't still be growing somehow I am

Mods waiting in the bushes with the ban hammer

Depends i mog some fatcels at the gym but they face mog me

1738250175385

Pretty much never. I only mog some disabled truecels but that doesn't make me feel any better so what's the point.

een paar @Ahnfeltia @Hades_GOW @gymletethnicel ook bijvoorbeeld
Brutal, incel zijn in nederland is zo fucked man iedereen is en knap en groot en super nt. Ik zou graag ergenst buiten europa willen wonen waar de standaards wat lager liggen dan hier

Brutal, incel zijn in nederland is zo fucked man iedereen is en knap en groot en super nt. Ik zou graag ergenst buiten europa willen wonen waar de standaards wat lager liggen dan hier
same, denk niet dat ik veel meer kans heb maar kan het tenminste proberen

same, denk niet dat ik veel meer kans heb maar kan het tenminste proberen
Hoe oud ben je? Heb je online dating en cold en warm approaches al geprobeerd? Ik ben 23 en heb letterlijk alles geprobeert en door zoveel afwijzingen is mijn zelf vertrouwen momenteel onder de 0

I’m curry and disfigured (confirmed by multiple doctors) so I don’t mog anyone.

Everyone else here probably mogs many people but they’re just being mentalcel fakecels

Hoe oud ben je? Heb je online dating en cold en warm approaches al geprobeerd? Ik ben 23 en heb letterlijk alles geprobeert en door zoveel afwijzingen is mijn zelf vertrouwen momenteel onder de 0
Overal is t zelfde. Chad only is universeel. Tenminste voor deathnic marokkanen zoals ik, is t overal hetzelfde. Bolivia, Nederland, Japan of Baghdad. Incel Worldwide. Heb ik kunnen bevestigen zelf door reizen.

Overal is t zelfde. Chad only is universeel. Tenminste voor deathnic marokkanen zoals ik, is t overal hetzelfde. Bolivia, Nederland, Japan of Baghdad. Incel Worldwide. Heb ik kunnen bevestigen zelf door reizen.
ZIjn marokkaanse dames ook zo ja? Het leek altijd dat mocro dames wel altijd met marokkaanse mannen gingen en dat ze minder voor uiterlijk gingen en meer voor geld + status

ZIjn marokkaanse dames ook zo ja? Het leek altijd dat mocro dames wel altijd met marokkaanse mannen gingen en dat ze minder voor uiterlijk gingen en meer voor geld + status
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon duivels op elke mogelijk manier, niks anders over te zeggen.

ik ben 19, ik online dating niet geprobeerd.

ik heb 1 keer warm/cold approach idk gedaan maar natuurlijk niets uitgekomen lol.

ik ben nu gwn bezig met looksmaxen maar ja daar zit ook een limit op