C
CopingGymcel
poop
★★★★★
And what was the most recent one you got? IOD being INDICATION OF DISGUST, the opposite of an IOI. It can involuntary body language from a female or very blatant.
Do it.I sometimes have these fantasies of going out and doing blackpilled "social experiments" just to really destroy myself with a concentrated blast of female rejection and disgust.
0 i don't go outside
0 i don't go outside
@FACEandLMS
0 i don't go outside
I have georgian/russian genes, but still subhuman thoWhen I was in Georgia I kept getting bizzare looks from people. Guess they're not used to 5'6 4-5/10 subhuman
0 i don't go outside
Hei! Er du norsk? Ta gjerne kontakt med meg på PM.And what was the most recent one you got? IOD being INDICATION OF DISGUST, the opposite of an IOI. It can involuntary body language from a female or very blatant.
Er du ute etter a lage en incel pakt or smt?Hei! Er du norsk? Ta gjerne kontakt med meg på PM.
Nei, jeg er ute etter å intervjue en incel i Norge. Gjerne anonymt.Er du ute etter a lage en incel pakt or smt?
Send meg en liste av spørsmål så skal jeg svare deg.Nei, jeg er ute etter å intervjue en incel i Norge. Gjerne anonymt.