Sheldor
✡5'5'' 0ÆM X Æ A-0 בבקשה תעזור לי✡
★★
Funny how they think their privilege imposed on them by bluepilled cucks and degeneracy-pushing elites leads them to think there will never be any consequences for their actions...
You could see the reality coming back to her face; I would almost prefer if she still hadn't learned her lesson of not mocking people and went back for a second round.
Based elephantcel
Even animals had enough of foids' bullshit
kid traitCan you mirror the video please? Youtube needs age verification
TruEven animals had enough of foids' bullshit
the guy sitting didn't even blink an eye, very based
Fucking cuck trying to white knight, deserved every hit he got.
IndeedFucking cuck trying to white knight, deserved every hit he got.
Cap guy is huge simp.
Cap guy is huge simp.
At the end black dude had a clear opening and could've punched them both out.
FUCKING BASEDLEPHANT
KILLER COMBO
it's coz of niqqas like this that all foids look at me with fear
The nigger did nothing wrong in this instance in my opinion.
She said the N-word.
mayo got concussed for 5 seconds
How niggers be so negative inhib holyshit
Schlafen geschickt, Ehre genommenEgo implodierte deutsche Fotze bekommt einen Realitäts Check.
Based @Kami @Retardinator @Sexless incel
Ich lebe in DE, aber ich bin kein Deutscher, habe ich ja schon mal erklärt.Du bist doch deutscher?
Das würde ich gerne für mich behalten, könnte sein, dass mich jemand erkennt, weil er 1 und 1 zusammenzählt.Was für ein Landsmann bist du?
Du wohnst Doch nicht etwa nähe Schwarzenberg?Das würde ich gerne für mich behalten, könnte sein, dass mich jemand erkennt, weil er 1 und 1 zusammenzählt.
Most russian girls are hiv thots, good job
Ich bin Deutscher. Freut mich, Kamerad.Das würde ich gerne für mich behalten, könnte sein, dass mich jemand erkennt, weil er 1 und 1 zusammenzählt.
Ok, wir schreiben im gleichen Forum, das bedeutet nicht dass wir Freunde sind, aber viel Glück, falls du wirklich ein Incel bistIch bin Deutscher. Freut mich, Kamerad.
No, he should have knocked out the whore instead. She didn't even recieved a single good hit. Nigger just lashed out on the old cuck. Fucker should have punched the shit out the whore.The nigger did nothing wrong in this instance in my opinion.
Du bist Sandniger oder indienOk, wir schreiben im gleichen Forum, das bedeutet nicht dass wir Freunde sind, aber viel Glück, falls du wirklich ein Incel bist
Falls du ein Journalist bist, hoffentlich verreckst du an deinem Essen, du schwuchtel
Deine mom lutscht mir die EierDu bist Sandniger oder indien
Wir können aber Freunde werden. Kowalski.Ok, wir schreiben im gleichen Forum, das bedeutet nicht dass wir Freunde sind, aber viel Glück, falls du wirklich ein Incel bist
Falls du ein Journalist bist, hoffentlich verreckst du an deinem Essen, du schwuchtel
kenn ich schon. der türke reignedEgo implodierte deutsche Fotze bekommt einen Realitäts Check.
Based @Kami @Retardinator @Sexless incel
Er ist Russisch ich glaubekenn ich schon. der türke reigned
No, he should have knocked out the whore instead. She didn't even recieved a single good hit. Nigger just lashed out on the old cuck. Fucker should have punched the shit out the whore.