Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

It's Over CORONAVIRUS IN SWEDEN

wasted12years

wasted12years

Overlord
★★★★★
Joined
Aug 15, 2018
Posts
9,103
A foid has been infected by the coronavirus in the city of Jönköping Sweden. She was visiting Wuhan and returned home in late January.

Jönköping is about 11km from where i live.
 
Probably a Blonde Swedish Stacy who just got back from Sex orgies with Chang in Wuhan
 
A foid has been infected by the coronavirus in the city of Jönköping Sweden. She was visiting Wuhan and returned home in late January.

Jönköping is about 11km from where i live.
Bror kolla min tread jag bor i jönköping ja e skit glad att jag knsk har chansen att dö nu
 
Foids ruining everything once again
 
Bror kolla min tread jag bor i jönköping ja e skit glad att jag knsk har chansen att dö nu
Nu sprids det. Trodde aldrig du var Smålänning haha.
 
Känns rätt oskönt att läsa/skriva svenska här, om jag ska vara helt ärlig.
 
Känns rätt oskönt att läsa/skriva svenska här, om jag ska vara helt ärlig.
Ja, jag blir ledsen när jag ser att så många landsmän är ofrivilliga celibater. Visste redan att det fanns 3st svenskar på det här forumet men nu känns det som att det kan finnas över 20st.
 
no more köping for you I guess
 
Ja, jag blir ledsen när jag ser att så många landsmän är ofrivilliga celibater. Visste redan att det fanns 3st svenskar på det här forumet men nu känns det som att det kan finnas över 20st.
Den känslan när man är en blattecel.:feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope:
 
no more köping for you I guess
:lul: you mean Jönköping? I don't even live there. Köping is another city.

Edit: Oh you meant Köping as in "coping" kinda funny tbh.
 
Last edited:
Jag önskar, istället är jag dömd till att vara en ful mellanösterncel.
Du är inte hazar i alla fall? Kan inte tänka mig att dom är inne på det här forumet. Dom knulleh nog 60-åriga batikhäxor istället.
 
Fan äntligen lite goda nyheter, det var på tiden...
 
Last edited:
Good, fuck Sweden.
 
Good, fuck Sweden.
Good. Fuck Sweden.
The land of the prophet Greta Thunberg, feminism, feminized men and boys who are forced to wear skirts at a young age by their lgbtq mothers. 100 genders, mass immigration. One of the most vegan countries in Europe. The list goes on. I'm thinking of moving tbh.
 
did you prep for it? i know some bought food supplies and gas masks
 
did you prep for it? i know some bought food supplies and gas masks
I already started prepping before it existed. I have canned food enough to survive for 3 months. No gas masks though.
 
Ja, jag blir ledsen när jag ser att så många landsmän är ofrivilliga celibater. Visste redan att det fanns 3st svenskar på det här forumet men nu känns det som att det kan finnas över 20st.
Förstår helt vad du menar, känns mer påtagligt när dessa ämnen avhandlas på modersmål för mig. Det är trots allt på svenska jag tänker, i den mån detta sker med ord överhuvudtaget. Samtidigt uppmuntrande att veta att det sitter andra därute i svea rike och surfar här samt lider av samma beklämmande problematik som jag själv.

Blattar också, skål på er för fan.
 
:lul: you mean Jönköping? I don't even live there. Köping is another city.

Edit: Oh you meant Köping as in "coping" kinda funny tbh.

It's over for low iq cels
 
A foid has been infected by the coronavirus in the city of Jönköping Sweden. She was visiting Wuhan and returned home in late January.

Jönköping is about 11km from where i live.
Nej
 
What's the difference between Gavle and the swear word?
 
What...you guys don’t like asians? :soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy:
 
Ofc it had to be a foid
 
Ja, jag blir ledsen när jag ser att så många landsmän är ofrivilliga celibater. Visste redan att det fanns 3st svenskar på det här forumet men nu känns det som att det kan finnas över 20st.
Jag har sett 8-9 svennar här ska inte ljuga
 
The Swedish people are gods, viruses can't hurt them.
 

Similar threads

wasted12years
Toxic Femininity Most sane priest in Sweden
Replies
31
Views
478
wasted12years
wasted12years
Juice
Replies
10
Views
305
Cock'nBalls
Cock'nBalls

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top